| |
|
Analýza nákupní atmosféry klatovských prodejen Lidl a Penny
Smolíková, Nikol ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou nákupní atmosféry dvou prodejních jednotek -- Lidl a Penny Market v Klatovech. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola je teoreticky o nákupní atmosféře. Druhá kapitola popisuje nejen obě klatovské prodejny, ale také jejich historii obecně. Nakonec poslední část mé práce hodnotí nákupní atmosféru obou vybraných prodejních jednotek a poskytuje návrhy na zlepšení.
|
|
Posouzení nákupní atmosféry dvou retailových jednotek SPORTISIMO a HERVIS SPORT
Caletka, Petr ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách SPORTISIMO a Hervis Sport. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a doplňkovým službám. Třetí kapitola je věnována posouzení a porovnání nákupní atmosféry vybraných retailových jednotek. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze pomocí dvou metod výzkumu- terénní a marketingový průzkum. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
|
| |
|
An assessment of shopping atmosphere in two Starbucks coffee-houses
Chomová, Petronela ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce hodnotí nákupní atmosféru ve dvou vybraných detailových jednotkách společnosti Starbucks v Praze. Konkrétně jde o kavárnu na Malostranském náměstí a o kavárnu na Václavském náměstí. Práce je rozdělena na tři části. Teoretická část vymezuje pojem nákupní atmosféra, kritéria její hodnocení a metody sloužící k její zhodnocení. Druhá kapitola je věnována bližšímu představení samotné společnosti. V praktické části jsou obě jednotky porovnány dvěma různými metodami.
|
| |
|
Posouzení nákupní atmosféry vybraných obchodních řetězců
Kholová, Pavla ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Práce se věnuje zhodnocení nákupní atmosféry v prodejnách Penny Market a Lidl. První kapitola je věnována teoretickému vymezení pojmu nákupní atmosféra a charakteristice jednotlivých kritérií, která tuto atmosféru tvoří. Druhá kapitola popisuje společnosti, kterých se práce týká. Věnuje se jejich působnosti na českém trhu, sortimentu a speciálním akcím. Třetí kapitola je věnována terénnímu výzkumu, který byl proveden v jednotlivých provozovnách. Detailně se věnuje jednotlivým kritériím a jejich analýze. Další část kapitoly je zaměřena na sezónu a její vliv na nákupní atmosféru. Posledním bodem je zhodnocení výsledků a návrh možných řešení pro zlepšení situace.
|
|
Posouzení nákupní atmosféry dvou vybraných retailových jednotek v obchodním řetězci REWE
Jirků, Jiřina ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Odehnalová, Jitka (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá posouzením nákupní atmosféry dvou retailových jednotek s potravinami. Jde o prodejnu BILLA, spol. s r.o. v Novém Městě na Moravě a o prodejnu PENNY Market s.r.o. taktéž v Novém Městě na Moravě. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol, přičemž v první kapitole je popsána teorie nákupní atmosféry, druhá kapitola blíže charakterizuje obchodní řetězec REWE Group a společnosti BILLA a PENNY Market, třetí kapitola je věnována samotnému posouzení nákupní atmosféry u obou prodejen a jejímu srovnání a poslední, čtvrtá kapitola se zabývá marketingovým výzkumem, který se týká porovnání nákupní atmosféry zákazníky.
|
| |
|
Analýza nákupní atmosféry vybraných firem
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
První kapitola vysvětluje pojmy nákupní prostředí a nákupní atmosféra a představuje faktory, které patří do nákupní atmosféry nebo ji ovlivňují. Druhá kapitola popisuje hodnocená kritéria pro analýzu nákupní atmosféry a také popisuje postup pro provádění samotné analýzy. Třetí kapitola stručně představuje jednotlivé společnosti a hodnocené provozovny rychlého občerstvení McDonald's a KFC; její převážná část se zabývá samotnou analýzou nákupní atmosféry a jejími výsledky. Ve čtvrté kapitole jsou představeny výsledky dotazníkového šetření a Osgoodova sémantického diferenciálu. Poslední kapitola se zaměřuje na odhalené nedostatky při analýze nákupní atmosféry a při dotazníkovém šetření a dále představuje návrhy na zlepšení pro hodnocené provozovny.
|