Název:
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Překlad názvu:
Appraisal of shopping atmospher of retail chains Globus and Tesco
Autoři:
Lovas, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2011
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V první kapitole práce se nachází obecná charakteristika hypermarketu. Druhá kapitola je věnována popisu jednotlivých prvků nákupní atmosféry. Ve třetí kapitole práce shrnuje působení obchodních řetězců Tesco a Globus na českém trhu. V poslední kapitole jsou posouzena kritéria nákupní atmosféry a jejich porovnání.In the first part is a general characteristic of a hypermarket. In the second part are described elements of shopping atmosphere. The third part summarizes activities of retail chains Tesco and Globus on the Czech market. In the last chapter are appraised the elements of the shopping atmosphere and their comparison.
Klíčová slova:
hypermarkety; nákupní atmosféra; posouzení a porovnání; appraisal and comparison; hypermarket; shopping atmosphere
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/31759