Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Faktory ovlivňující výběr e-shopu při realizaci nákupu
Lovas, Jan ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Topolová, Ivana (oponent)
První kapitola práce se zabývá základními vlastnostmi internetu, dále klady a zápory internetového nakupování a sběru dat. Ve druhé kapitole je popsán rozhodovací proces spotřebitele spolu s možnostmi komunikace s ním a rozdíly mezi zákazníky kamenných a internetových obchodů. Ve třetí kapitole jsou uvedeny použité metody výzkumu a vyhodnocení výsledků. Čtvrtá kapitola popisuje vybrané vyhledávací portály, které zákazníkům pomáhají s výběrem obchodu. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního a kvalitativního výzkumu spolu s doporučením prvků, které by měl internetový obchod obsahovat.
Posouzení nákupní atmosféry obchodních řetězců Globus a Tesco
Lovas, Jan ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
V první kapitole práce se nachází obecná charakteristika hypermarketu. Druhá kapitola je věnována popisu jednotlivých prvků nákupní atmosféry. Ve třetí kapitole práce shrnuje působení obchodních řetězců Tesco a Globus na českém trhu. V poslední kapitole jsou posouzena kritéria nákupní atmosféry a jejich porovnání.

Viz též: podobná jména autorů
4 Lovas, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.