Název: Analýza nákupní atmosféry vybraných firem
Překlad názvu: Analysis of Shopping Atmosphere of Chosen Companies
Autoři: Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kupní rozhodovací proces; nákupní atmosféra; Osgoodův sémantický diferenciál; provozovny rychlého občerstvení; fast food restaurants; Osgood´s semantic differential; purchasing decision process; shopping atmosphere

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25425

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74279


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet