Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Univerzální programovatelná senzorická platforma
Gál, David ; Nevoral, Jan (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá tvorbou zařízení určeného pro sběr senzorických dat ve výrobním pro- středí. Zařízení je schopné sbírat data z různých typů senzorů, ale také řídit exerní systémy prostřednictvím vstupně výstupních portů. Sběr dat a řízení jsou ovládány skriptovacím jazykem Lua. Skripty jsou vytvářeny vzdáleně v uživatelsky přívětivém vizuálním programovacím prostředí Blockly. Jednotka je založana na WiFi modulu ESP-WROOM-02.
RPGcraft
Šurín, Lukáš ; Hnětynka, Petr (vedoucí práce) ; Kofroň, Jan (oponent)
Cieľom tejto práce je vytvorenie herného prostredia, ktoré by zdieľalo podobnosti s hrou Minecraft s pridanými RPG prvkami. Prostredie je v práci zanalyzované s popisom vlastností, ktoré by mal projekt obsahovať pre naplnenie stanovených cieľov. Obsahuje vypracovaný návrh a implementáciu projektu s využitím techník pre efektívny a korektný beh. Súčasť práce je popis možných spôsobov rozšírenia hier a ukázanie použitia knižnice LuaJ na vykonanie lua skriptov. Práca popisuje dve vytvorené hry k nej priložené a porovnáva schopnosti vytvoreného herného prostredia s ďalšími rôznymi titulmi, s ktorými je ju vhodné porovnávať.
Hra Spider
Ziegler, Martin ; Plch, Tomáš (vedoucí práce) ; Bída, Michal (oponent)
Práce rozebírá proces přípravy a realizace počítačové hry Spider. Rozebíráme způsoby, kterými se herní návrh snaží naplnit cíle, které si hra stanovila. Práce popisuje architekturu implementace, která používá knihovnu OGRE k vykreslování 3D scény, knihovny Awesomium a NaviLibrary pro vykreslování uživatelského rozhraní popsaného v HTML a knihovnu Lua pro skriptování. Ukazujeme technické řešení, pomocí kterého byly možnosti Lua skriptů ve hře rozšířeny o schopnost spouštět se automaticky v reakci na události v herním prostředí a také o možnost zastavit na zadanou dobu vlastní běh.
Internet of Things zařízení s podporou Bluetooth a COAP
Fuchs, Ondřej ; Husák, Jiří (oponent) ; Musil, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá v dnešní době velmi zmiňovaným pojmem Internet věcí. Hlavním cílem je definovat Internet věcí, popsat jeho historii vzniku, základní charakteristiku, vývoj, problematiku zabezpečení a rizika s tím spojená, trendy a možné využití. Dále pak popsat možné technologie a protokoly pro přenos dat, skupiny výrobců zařízení a následně nastínit budoucnost Internetu věcí. Práce také zahrnuje návrh, implementaci a testování zařízení spadajícího do kategorie Internetu věcí.
Sniffer pro komunikaci po energetickém vedení
Zapletal, Radek ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací univerzální aplikace pro zachytávání, analýzu a filtrování komunikace na energetické síti (PLC). Data poskytuje hardwarový sniffer na sériové lince RS-232. Aplikace bude využívána v oblasti inteligentních sítí a Smart Meteringu. Součástí práce je popis těchto oblastí včetně problematiky snifferů i návrh několika variant řešení s výběrem optimálního a popisem realizace.
webOS klient pro systém Wherigo
Jelen, Jakub ; Kubíček, Radek (oponent) ; Kašpárek, Tomáš (vedoucí práce)
Moje práce je zaměřena na návrh hybridních aplikací pro platformu webOS a na studium struktury systému Wherigo z programátorského hlediska. Jsou zde řešeny problémy s kompatibilitou aplikací na různých zařízeních webOS. Dále také problémy spojené s neexistencí oficiální dokumentace Wherigo ze strany tvůrce. Výsledkem je funkční a otestovaná aplikace pro Wherigo dostupná v katalogu aplikací webOS a splňující požadavky zadání.
Systém pro řízení chytré domácnosti
Ševčík, Radek ; Fučík, Otto (oponent) ; Maršík, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá netradičním řešením v oblasti systémů pro domácí automatizaci, jako centrální jednotky tvořené miniaturním počítačem. Práce obsahuje návrh architektury, ovládání a vizualizace takového systému.
Skriptovací jazyk pro zpracování obrazu
Crlík, Radek ; Španěl, Michal (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá možnostmi skriptovacích jazyků a jejich druhů. Konkrétně pak návrhu takového jazyka pro obor zpracování obrazů. Cílem bylo vytvoření jazyka, který je malý, ale lehce použitelný. Cílem bylo využít knihovny OpenCV, pro kterou by výsledný jazyk umožňoval co nejkratší zápis kódu. První část se zabývá popisem a zpracováním skriptovacích jazyků počítačem. Druhá část obsahuje popis navrhovaného jazyka. Třetí a poslední část, dokumentuje možnosti dalšího rozšíření.
Propojení knihovny pro zpracování obrazu s jazykem Lua
Prymus, Jiří ; Dusíková, Hana (oponent) ; Petyovský, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je seznámení se s knihovnou OpenCV a s jejím přemostěním do skriptovacího jazyka Lua. Prvá část práce popisuje kurz počítačového vidění MPOV a základní matematické aparáty používané v tomto kurzu. Dále následuje popis knihovny OpenCV a její využití ve výše zmíněném kurzu. Třetí část se věnuje stručnému popisu programovacího skriptovacího jazyka Lua. Praktická část se zabývá přemostěním knihovny OpenCV do jazyka Lua pomocí Lua C API, vývoji podpůrných programů pro snazší kompilaci a distribuci binárních souborů. Program CMake byl použit jako multiplatformní generátor kompilačních projektů nutných pro různá vývojová prostředí a framework NSIS pro tvorbu instalátoru pro platformu MS Windows. Součástí práce je také generátor dokumentace implementovaný v Lua. V poslední části práce se věnuji testování knihovny LuaCV v praxi a následné analýze kritických připomínek ze strany studentů.
Programovací jazyk Lua a jeho možnosti využití v předmětu Programovací techniky
Vévoda, Petr
Bakalářská práce porovnává programovací jazyky Pascal a Lua. Tato práce začíná stručnou historií a popisem obou srovnávaných jazyků. Následuje popis a porovnání klíčových témat programovacích jazyků v rozsahu předmětu Programovací techniky vyučovaného na Mendelově univerzitě v Brně. Mezi tato témata patří konkrétní datové typy, tvorba abstraktních datových typů, tvorba modulů, objektové programování a práce s operačním systémem. Součástí této práce jsou implementace příkladů v obou programovacích jazycích, které jsou následně zhodnoceny z didaktických hledisek. Hlavní přínos této práce spočívá v definici výhod a nevýhod použití konkrétního jazyka ve výuce programování. V textu jsou zdůrazněny kritické principy, na kterých je konkrétní jazyk založen. Práce může být využita při vytváření studijního plánu předmětu nebo jako usnadnění přechodu programátora z jednoho jazyka do druhého.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.