| |
|
Model marketingu elektronického obchodování
Mejzlík, Vojtěch ; Hejátko,, Jan (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu marketingového modelu pro elektronické obchodování. Snahou je znázornění nejrozšířenějších a nejúčinnějších metod marketingové strategie. V praktické části práce je rozebrán konkrétní případ mezinárodního modelu spolupráce mezi oblastí Jižní Ameriky a Evropskou Unií s následnou implementací optimalizace a zavedením marketingové strategie pro návrh elektronického modelu obchodování s konkrétními produkty určenými pro trh Evropské Unie. Výsledkem je posílení celkové přínosnosti, výkonnosti a efektivity rozvíjejících se zemí za předpokladu zavedení biregionální obchodní spolupráce díky elektronickému obchodování.
|
| |
|
Prezentace na internetu a redakční systémy
Wisla, Jan ; Pučok, Libor (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na tvorbu internetových prezentací s využitím redakčních systémů. Práce se skládá ze dvou částí a to z části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřena na problematiku internetu, webových stránek a jejich vývoje. Dále pak na redakční systémy (CMS), vysvětlení jejich principů, jejich funkční možnosti a důvody proč a kdy redakční systém použít. V praktické části je vytvořen kompletní návrh webové stránky pro firmu AR CARS s.r.o., který bude nasazen na již hotový open source redakční systém.
|
|
Využití newsletteru v elektronickém obchodování
Raisigl, Ivo ; Klepáček, Antonín (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je tvorba newsletteru a vyhodnocení jeho výkonnosti. Na základě analýzy informací z oblasti e-mail marketingu, psychologie reklamy a dalších poznatků byly vypracovány návrhy newsletteru, které následně prošly testováním pomocí očních kamer - eye trackingu. Z dílčích návrhů byl vytvořen finální newsletter, který firma rozeslala na zákazníky a vyhodnotila jeho výsledky oproti newsletteru předchozímu. Práce rovněž slouží jako vodítko pro firmy při tvorbě a aplikaci newsletteru.
|
|
Marketingová komunikace podniku
Janča, Tomáš ; Kuncová, Gabriela (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací internetového obchodu StarkGlass.cz. Jedná se o internetový obchod, sloužící pro prodej produktů značky StarkGlass. Jelikož jsem spoluzakladatel tohoto internetového obchodu, tak se komunikační strategie opírá o zkušenosti způsobení při vytváření originální marketingové strategie a o marketingový výzkum.
|
|
Budování komerčně úspěšných internetových projektů
Kadeřábek, Jakub ; Zapletal, Petr (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem metod a postupů využívaných v procesu tvorby komerčně úspěšných internetových projektů. Oblastí zájmu jsou především e-business strategie, strategie internetového marketingu a postupy budování a řízení vztahu se zákazníky. Teoretické poznatky jsou demonstrovány na praktickém příkladu, kterým je projektové řízení postupu přípravy vývoje a oživení aplikace internetového obchodu.
|
|
Návrh na změny marketingového mixu vybrané společnosti
Dvořáček, Daniel ; Nevěděl,, Lukáš (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na marketingový mix podniku Erste Grantika Advisory, a.s. Práce se skládá ze tří hlavních částí, a to z teoretické, analytické a návrhové. První z nich je věnována teoretickým poznatkům o daném tématu. Následuje část, jež je zaměřena na analýzy marketingového prostředí, marketingového mixu, komunikačního mixu a také internetového marketingu dané společnosti. V poslední části jsou představeny návrhy na základě analytické části tak, aby dosáhli cíle této bakalářské práce. Navrženy jsou změny marketingového mixu společnosti Erste Grantika Advisory, a.s.
|
|
Internetový marketing
Brounek, Radim ; Chudomelka, Josef (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá propagací společnosti XY s.r.o. na internetu prostřednictvím návrhu a tvorby nových internetových stránek a elektronického obchodu. Marketingová strategie se zaměřuje zejména na zvýšení návštěvnosti webových stránek a elektronického obchodu. V práci bude popsána současná situace společnosti pomocí analýz PEST, PORTER a SWOT, na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů. Jednotlivé cíle budou postupně zpracovány a průběžně sledovány a vyhodnocovány. Po uplynutí období jednoho roku budou jednotlivé cíle vyhodnoceny a bude navrhnut další vhodný postup.
|
|
Optimalization of Web Pages and Strategy of Selling
Úradníček, Lukáš ; Měřička, Radim (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
The thesis deals with the optimization of website of thai massage studio. This work includes evaluation of the initial state, a proposed amendment, keyword analysis, optimization of texts and support through building backlinks. Evaluation of success is done through the analysis of traffic and tracking the position of the primary keywords on major search engines in the Czech Republic - Google.cz and Seznam.cz.
|