Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Umělé imunitní systémy pro detekci spamů
Hohn, Michal ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Schwarz, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá tvorbou hybridního systému, založeného na agregaci umělého imunitního systému s vhodnými heuristikami, aby co nejúspěšněji detekoval nevyžádanou poštu. V práci jsou popsány hlavní principy biologického a umělého imunitního systému,  klasické techniky pro rozpoznávání spamu včetně několika klasifikátorů. Navržený systém je testován na známých datových korpusech a je provedeno srovnání výsledných experimentů.
Konfigurovatelná proxy pro zabezpečení elektronické pošty
Židek, Stanislav ; Samek, Jan (oponent) ; Cvrček, Daniel (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací víceuživatelského centrálně konfigurovatelného systému pro zabepečení komunikace elektronickou poštou. Velký důraz je kladen na možnost vzdálené konfigurace. Popisuje současně používané protokoly pro komunikaci elektronickou poštou a některé mechanismy sloužící k zabezpečení různých aspektů této komunikace.
Automatické stažení e-mailů přes WWW rozhraní
Kuna, Matej ; Lukáš, Roman (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce)
V této práci řeším ukládání elektronické pošty ze serverů, které nabízí přístup k e-mailové schránce prostřednictvím internetového prohlížeče. Analyzuji a porovnávám několik těchto serverů. V konečné fázi vytvářím program, který by dokázal přistupovat k e-mailové schránce vez pomoci uživatele.
Realizace víceúčelového serveru na bázi WINDOWS
Depiak, Petr ; Kouřil, Jiří (oponent) ; Pfeifer, Václav (vedoucí práce)
Práce je věnována poznatkům o síťových službách, které se často vyskytují na serverových systémech. Tyto služby zejména souvisí s úschovou, přenosem a interpretací dat. Jedná se o služby přenosu, které využívají protokoly FTP a SMB, kde jsou popsány jejich principy a možnosti zabezpečení. Následující část rozebírá problematiku elektronické pošty a vysvětluje její principy a možnosti nasazení. Popsány jsou její stěžejní protokoly SMTP, POP3 a IMAP. Důležitou část práce tvoří služba WWW využívající protokol HTTP. V této kapitole jsou referována témata spojená s relační databází MySQL a skriptovacího jazyka PHP pro tvorbu dynamické prezentace elektronického dokumentu. Předešlá teorie je uvedena do praktické části práce, ve které jsou tyto služby implementovány na serverovou platformu MS Windows 2003 Server Enterprise Edition R2. Hlavním záměrem implementace je využití nejvýše možného zabezpečení dat v rámci možností dostupného programového vybavení. Rovněž obsahem práce je úvod do problematiky hostování služby eDirectory sítě Novell, která je v praktické části aplikována na použitou platformu Windows. Součástí realizace služby eDirectory je řešení její správy, tvořenou explicitním nástrojem umožňujícím konfiguraci, pomocí webového rozhraní.
Analýza funkcionalit emailových služeb
Šandera, David ; Šebesta, Michal (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Hlavním tématem této práce je analýza funkcí e-mailových serverů prodávaných na území České republiky. Cílem práce je zmapovat a specifikovat potřeby a očekávání uživatelů v oblasti e-mailové komunikace, správy času pomocí kalendářů a úkolů, vyhledávání kontaktů v adresářích a jiné činnosti týkající se týmové spolupráce a komunikace. Podle těchto potřeb je v práci provedena podrobná rešerše vybraných nabízených řešení. Ta je analyzována a je doporučeno vhodné řešení pro různé potřeby firem. Přínosem práce je detailní popis stavu současného českého trhu e-mailových serverů s doporučeními pro nejvhodnější výběr do vlastní organizace. Dále se zabývá odhadovaným vývojem firemní elektronické komunikace v budoucnosti a možnými dopady na tento trh.
Centrální správa firemní elektronické pošty
Řenč, Leoš ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s poštovními systémy a možnostmi jejich spravování takovým způsobem, aby zde načerpané znalosti byly co nejsnáze a nejefektivněji použitelné v praxi. Práce je rozdělena do několika na sebe navazujících částí, kde jsou popsány potřeby firem a jednotlivé modely uspokojování těchto potřeb, systémy pro zpracování elektronické pošty, užité standardy a metody. Dále je popsán právní základ práce s elektronickou poštou, vybrané poštovní servery a Mail Management software. V závěru jsou zmíněny současné trendy v elektronické poště.
Webový kanál jako konkurenční výhoda malé firmy
Črepaňa, Radek ; Kacerovský, Jiří (vedoucí práce) ; Hejná, Lucie (oponent)
Práce se zaměřuje na působení malé firmy na internetu. Nejprve se věnuje působení firmy jako uživatele informací z internetu. Pak působení firmy jako poskytovatele informací na internetu. Teoretické poznatky v této oblasti jsou získány na základě analýzy statistických informací, informací odborníků i zkušeností autora z oboru. Poté následuje zpracování teoretických poznatků v případové studii na konkrétní firmě. Firma působí v autobusové dopravě osob. Práce hodnotí pozici firmy samotné i vzhledem ke konkurenci. Jde o modelovou ukázku provedení analýzy současného stavu používání webového kanálu v malé firmě a návrh nových postupů, vedoucích ke zvýšení konkurenceschopnosti.
Analýza a návrh řešení správy elektronické pošty
Turchich, Dominik ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Svoboda, Jiří (oponent)
Elektronická pošta je v současné době jedním z nejdůležitějších komunikačních nástrojů. Lidé ho využívají stále častěji a stává se přirozenou součástí našeho života. Smyslem této bakalářské práce je analyzovat a změnit způsob používání elektronické pošty na Úřadě Městské části Praha ? Suchdola a navrhnout možnosti, jak ho zefektivnit. Ta je totiž v současné době používána nejen jako prostředek pro komunikaci s veřejností, ale také jako nástroj pro týmovou spolupráci. Tím se stává obtížnější hledat a uchovávat informace, které jsou v ní obsažené. Proto bylo nejprve třeba se seznámit s chodem a strukturou úřadu a následně analyzovat problémy, se kterými se zaměstnanci při práci s poštou potýkají. Další část práce představovalo hledání různých možností, jak situaci řešit, popsat, jaké varianty existují a určit, které jsou pro úřad nejvhodnější. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.