Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Patentové informace a jejich analýza
Walterová, Kateřina ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Bratková, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou patentových informací a zaměřuje se především na jejich využití v obchodním prostředí. V úvodní části je nastíněna problematika duševního vlastnictví a průmyslově právní ochrany. Podstatná část práce se věnuje patentovému systému a jeho významu pro rozvoj inovačního potenciálu společností a institucí. Další části práce obsahují informace týkajících se zpracování patentových rešerší. Závěrečné kapitoly se zaměřují na oblast competitive intelligence a především na zdroje patentových informací.
Competitive intelligence ve farmaceutickém průmyslu
Hubálková, Pavla ; Papík, Richard (vedoucí práce) ; Horváth, David (oponent)
Diplomová práce popisuje a mírně analyzuje oblast competitive intelligence ve farmaceutickém průmyslu. Práce je rozdělena do pěti částí. První část pojednává o competitive intelligence a příbuzných aspektech, druhá část se věnuje farmaceutickému průmyslu se všemi jeho specifiky, třetí část se zabývá competitive intelligence v průniku s farmaceutickým průmyslem, čtvrtá část obsahuje klasifikaci a popis informačních zdrojů vhodných pro činnosti CI a pátá část se věnuje výzkumu, jenž se sestává z dotazníkového šetření mezi farmaceutickými firmami o stavu competitive intelligence a polostrukturovaného rozhovoru s odborníkem na oblast CI ve farmaceutické firmě. Výsledky průzkumu představují určitou dílčí sondu, která prokazuje pevné postavení CI jako běžného standardu ve farmaceutických firmách. Klíčová slova competitive intelligence, farmaceutický průmysl, informační potřeby, léčiva, farmakovigilance, patenty, informační zdroje
Možnosti implementace Competitive Intelligence do zemědělské společnosti.
Hodovský, Michal ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je aplikace Competitive Intelligence do ze-mědělské společnosti, což managementu společnosti umožní lépe zjišťovat informace o konkurenci a zaráz lépe chránit citlivé informace zkoumaného podniku. Tím podniku dáme konkurenční výhodu. V první části práce popisuji situaci podniku, načež se dostanu k definování řešeného problému. Ve druhé části se zabývám teoretickou přípravou nutnou k vytvoření jednotky Competi-tive Intelligence. Třetí část se věnuje vytvoření možností, které firma bude mít. Jejich výsledkem je funkční systém Competitive Intelligence. Nakonec možná řešení shrnu a firmě jedno z nich doporučím.
Vytvoření jednotky competitive intelligence pro zemědělskou společnost
Hodovský, Michal ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření jednotky Competitive Intelligence do zemědělské společnosti, což managementu společnosti umožní lépe zjišťovat informace o konkurenci a zaráz lépe chránit citlivé informace zkoumaného podniku. Tím podniku dáme konkurenční výhodu. V první části práce popisuji situaci podniku, načež se dostanu k definování řešeného problému. Ve druhé části se zabývám teoretickou přípravou nutnou k vytvoření jednotky Competitive Intelligence. Třetí část se věnuje vytvoření možností, které firma bude mít. Jejich výsledkem je funkční systém Competitive Intelligence. Nakonec možná řešení shrnu a firmě jedno z nich doporučím.
Návrh na zavedení procesu Competitive Intelligence do vybrané společnosti
Václavková, Eliška ; Petráková, Anna (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představení procesu Competitive Intelligence a vytvoření návrhu na jeho zavedení do vybrané společnosti. První část práce tedy obsahuje teoretický rámec dané problematiky, následně je popsána současná situace ve společnosti a jsou identifikovány důvody, proč by měl být proces Competitive Intelligence do společnosti implementován. Další část práce je zaměřena na návrh samotného procesu. Závěr práce je věnován shrnutí tohoto návrhu, zhodnocení jeho přínosů a také celkových přínosů této práce pro danou společnost.
Dezinformace, její vytvoření a odhalení
Bílová, Jana ; Struž, Daniel (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá procesem nazvaným Competitive Intelligence. V úvodu je všeobecný přehled tohoto procesu, který je pak v dalších částech zaměřen na konkrétní disciplínu „dezinformaci“. V první části je rozebrán samotný pojem dezinformace, se zaměřením na její vytvoření a použití, je zde ukázáno jakým způsobem ji vytvářet, aby byla účinná a věrohodná. Oproti tomu jsou v druhé části uvedeny způsoby a opatření, kterými se zjišťuje, zda se jedná o dezinformaci či nikoliv.
Proces zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti
Komosná, Věra ; Součková, Markéta (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o procesu zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti za účelem pomoci firmě vylepšit její postavení na trhu a získat konkurenční výhodu. Po zhodnocení současného stavu firmy je definován problém k následnému řešení. Po teoretické části je navrhnut samotný proces CI do podniku včetně fází, kterými musí firma při zavádění projít. Posléze následuje použití vybraných metod pro analýzu nejvýznamnějšího konkurenta. Na závěr je shrnut celý návrh řešení včetně přínosů pro firmu a eventuálních nedostatků.
Konkurenční zpravodajství firmy
Donthová, Veronika ; Pakostová, Renata (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Diplomová práce analyzuje stávající stav konkurenčního zpravodajství ve firmě. Obsahuje analýzu povědomí o konkurenčním zpravodajství a jeho využívání jako konkurenční výhody v poradenských společnostech v České republice. Součástí práce je návrh konkurenčního zpravodajství firmy, případně doporučení ke stávající strategii.
Návrh využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Hanzlík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Tato práce se zabývá návrhem využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti webového portálu se zaměřením na gastronomii. Je zaměřena na návrh marketingových aktivit pro sociální síť Facebook. V první části jsou definovány základní pojmy týkající se sociálních sítí, jejich marketingové možnosti a představení pojmu Competitive Intelligence. Druhá část obsahuje návrh webového portálu z hlediska uživatelských, administrátorských, finančních a sociálních požadavků. Na základě požadavků následuje porovnání a výběr vhodných technologií. Ve třetí části jsou pomocí vhodných nástrojů analyzovány aktivity konkurenčních webových portálů na sociální síti Facebook. Ve čtvrté části je představen vlastní návrh marketingových aktivit na sociální síti Facebook pro daný webový portál.
Sociální sítě jako nástroj konkurenceschopnosti
Pěničková, Markéta ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Feige, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sociálních sítí a jejich možného využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti. V teoretické části práce jsou nejprve objasněny základní pojmy a definice, které s problematikou sociálních sítí blízce souvisí. Následně se práce důkladně zabývá oblastmi podnikové sféry, v nichž lze sociální sítě využít. V práci jsou dále charakterizováni zástupci nejpoužívanějších světových sociálních sítí spolu s uvedením jejich možného využití pro podnikovou praxi. Teoretickou část práce poté završuje kapitola, která popisuje a hodnotí analytické nástroje sloužící k monitoringu a analyzování sociálních sítí. Praktická část práce se zabývá Estetickým centrem Marttinéz a jeho konkurenty mezi kadeřnickými a kosmetickými salóny. Nejprve je zde uskutečněna analýza zabývající se současným postojem salónu k sociálním sítím a dále pak analýza konkurenčních salónů odhalující jejich chování na poli sociálních sítí. Hlavním výstupem praktické části je soubor jistých doporučení týkající se monitoringu sociálních sítí Estetického centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.