Název:
Návrh využití sociálních sítí pro podporu webového portálu
Překlad názvu:
Proposal for the use of social networks to support the web portal
Autoři:
Hanzlík, Tomáš ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce se zabývá návrhem využití sociálních sítí pro zvýšení konkurenceschopnosti webového portálu se zaměřením na gastronomii. Je zaměřena na návrh marketingových aktivit pro sociální síť Facebook. V první části jsou definovány základní pojmy týkající se sociálních sítí, jejich marketingové možnosti a představení pojmu Competitive Intelligence. Druhá část obsahuje návrh webového portálu z hlediska uživatelských, administrátorských, finančních a sociálních požadavků. Na základě požadavků následuje porovnání a výběr vhodných technologií. Ve třetí části jsou pomocí vhodných nástrojů analyzovány aktivity konkurenčních webových portálů na sociální síti Facebook. Ve čtvrté části je představen vlastní návrh marketingových aktivit na sociální síti Facebook pro daný webový portál.This thesis deals with the proposal of utilization of social networks to increase the competitiveness of the web portal focusing on gastronomy. It focuses on the proposal of marketing activities for the social network Facebook. The first part defines the basic concepts of social networks, their marketing possibilities and the concept of Competitive Intelligence. The second part contains the proposal of the web portal in terms of user, administrative, financial and social requirements. Based on the requirements, the appropriate technologies are compared and selected. The third part analyzes the activities of competitive web portals on the Facebook social network using appropriate tools. The fourth part introduces a proposal for marketing activities on the Facebook social network for the web portal.
Klíčová slova:
Competitive Intelligence; Facebook; gastronomie; sociální média; sociální sítě; webový portál; Wordpress; Competitive Intelligence; Facebook; gastronomy; social media; social networks; web portal; Wordpress
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/68714