|
Návrh marketingového plánu
Fialková, Lenka ; Nováková, Kateřina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Předmětem mé bakalářské práce „Návrh marketingového plánu“ je analýza současného stavu marketingového plánu svatebního studia Mia Design a návrh změn na zkvalitnění. První kapitola je zaměřena na analýzu podniku. Jsou zde popsány metody využívané v marketingovém výzkumu. Druhá kapitola se zaměřuje na popis vybrané firmy a jednotlivých prvků marketingového mixu. Dochází zde ke zhodnocení nedostatků současného marketingového mixu. Poslední kapitola je věnována návrhu změn na zkvalitnění současného marketingového mixu, též přínosům a nákladům navrhovaného řešení.
|
| |
|
Analysis of the Selected Company by Using the Selective Methods
Náplavová, Anna ; Pernica, Martin (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
The diploma thesis is focused on a complex analysis of the chosen company NAVZAS s.r.o. By appointed analytical methods examining internal and external environment of the company, the overall situation is evaluated. The current financial situation of the company is evaluated by Kralicek Quick Test. On the basis of previous analysis, recommendations, which lead to the improvements of the current performance of the company on the market, are suggested.
|
|
Analýza vybrané firmy
Soukupová, Šárka ; Dobrovodská, Věra (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou malého podniku ESTA, spol. s r.o. Obsahuje teoretická východiska, která jsou následně implementována do skutečné reality podniku, a to prostřednictvím SLEPTE analýzy, Modelu 7S, Porterovy analýzy a SWOT analýzy. Závěrem je vyhodnocena situace a jsou navržena řešení, která zlepší současný stav podniku.
|
|
Analýza vybrané firmy
Kubíková, Šárka ; Ing.František Janáč (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Posláním této práce je zhodnocení situace vybraného podniku prostřednictvím analýz vnějšího a vnitřního okolí podniku, mezi které patří analýza makroekonomického okolí, Porterův model, finanční, fundamentální a SWOT analýza za konkrétní období. Praktickému provedení analýz předchází teoretická část práce, kde je vysvětlena podstata jednotlivých analýz. Výsledkem je implementace provedených analýz a poznatků do specifických podmínek firmy a návrh opatření, díky kterým dojde ke zvýšení efektivnosti podniku.
|
| |
| |
|
Rozvoj malé firmy
Fiedler, Viktor ; Ševčík, Robert (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Předmětem bakalářská práce je analýza možností a směru rozvoje malé firmy. Popisuje strukturu malého podniku a problematiku jeho rozvoje. Analyzuje současnou ekonomickou, finanční a obchodní situaci vně i uvnitř podniku. V druhé části autor předkládá několik návrhů, jak v různých oblastech podniku rozvinout a naplnit jeho potenciál.
|
| |
|
Statistická analýza rizikových indikátorů firmy
Procházka, Martin ; Procházková, Kateřina (oponent) ; Karpíšek, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce má za cíl zanalyzovat účetní a finanční ukazatele pomocí metod časových řad, regresní analýzy a intervalové regresní analýzy vybrané společnosti VIDEN plus, a.s. V práci se analyzují trendy vývoje jednotlivých ukazatelů, které jsou schopny prozradit stav společnosti. Na základě získaných dat je poté v práci řešena problematika rizik společnosti vycházejících z analýz a jejich náprava.
|