Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza vývoje derivátů ve vybraných bankách v období 2006-2009
Štická, Andrea ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je sledování vývoje derivátů v letech 2006-2009 ve vybraných bankách působících v České republice (konkrétně v České spořitelně, Československé obchodní bance a Komerční bance). Cílem práce je zhodnocení, zda se obchody s deriváty ve všech vybraných bankách vyvíjely podobně, či zde byly významnější rozdíly. Nejprve je stručně naznačena podstata derivátů a jejich právní a účetní vymezení, poté následuje analýza vývoje v jednotlivých zvolených bankách a na jejím základě je v poslední části provedeno srovnání mezi bankami.
Loyalita zákazníků retailingové firmy
Ouřadová, Pavla ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo popsat princip věrnostních programů, posoudit, jak jsou přijímány zákazníky a zda přispívají k budování loajality k retailerovi. Podrobněji tato práce analyzuje Bonus program České spořitelny, jako příklad fungování věrnostního programu. První kapitola se věnuje loajalitě obecně, druhá pak cestám k jejímu dosažení. Ve třetí kapitole jsou popsány příklady jednotlivých forem věrnostních programů. Poslední dvě kapitoly se věnují České spořitelně a jejímu Bonus programu.
Vzájemné hospodářské vztahy mezi ČR a Rakouskem
Pejčochová, Kristina ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Černá, Iveta (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zanalyzovat vzájemné hospodářské vztahy mezi Českou republikou a Rakouskem (zejména od vstupu ČR do EU), posoudit možnosti jejich dalšího vývoje a na případové studii vstupu Erste Bank do České spořitelny ukázat, jakou roli sehrál rakouský kapitál v modernizaci českého bankovního sektoru. Práce je rozdělena do dvou částí: První definuje hospodářské vztahy, vymezuje právní a politické základy, od nichž se tyto vztahy mezi ČR a Rakouskem odvíjejí, popisuje poslední vývoj v oblasti obchodu zbožím, službami, v oblasti přímých zahraničních investic a pohybu pracovních sil a uvažuje nad jeho perspektivami. Druhá část je tvořena zmíněnou případovou studií.
Sponzoring jako marketingový nástroj
Šída, Rudolf ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Sponzoring si skutečně a oprávněně zaslouží své místo mezi marketingovými nástroji. O jeho významnosti svědčí nejen fakt, že je v praktickém životě jako nástroj firmami stále více využíván, je mu také věnována i větší pozornost v odborné literatuře. Tato práce přichází s jakousi syntézou, která má za cíl podpořit vnímání sponzoringu jako specifického a uceleného nástroje marketingu. Nabízí srovnání sponzoringu v rámci marketingových nástrojů, detailní srovnání s nástrojem PR a důvody pro i proti zařazení sponzornigu pod PR. Specifická část práce je zaměřena na nový trend ve sponzoringu souvisejícími se změnou společnosti, a vymezuje v rámci společenského sponzoringu pojem CSR. V praktické části je využití sponzoringu zkoumáno na příkladě společnosti Česká spořitelna, a. s. Popsány jsou jednotlivé procesy související se sponzoringem v rámci ČS, vybrané sponzoringové projekty a detailně popsaný a zhodnocený projekt Kolo pro život. Cílem sponzoringu v kontextu marketingových nástrojů je především zvýšit hodnotu vnímání značky sponzora. Zvýšit sponzorovu image a podpořit a přispět ke kladnému veřejnému mínění, poslední část práce je proto věnována celkovému hodnocení sponzoringových aktivit ČS spolu s návrhem opatření na jejich zlepšení.
Hodnocení společenské odpovědnosti organizací využitím metody KORP
Krohová, Petra ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Prachař, Jaroslav (oponent)
Ve své práci jsem se věnovala společenské odpovědnosti podniku, popsala jsem její tři pilíře - ekonomický, společenský a environmentální. V praktické části jsem zhodnotila csr u České spořitelny metodou KORP a dále jsem provedla dotazníkové šetření u zaměstnanců ČS ohledně jejich povědomí o CSR v ČS.
Postavení České spořitelny na bankovním trhu ČR
Gavlasová, Zuzana ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Bureš, Miroslav (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat postavení České spořitelny na bankovním trhu České republiky pomocí metod vícekriteriálního rozhodování. Analýza se zaměřuje na dvě oblasti, na banku jako celek a na produktové portfolio, zástupcem kterého je běžný účet jako základní bankovní produkt. Cílem diplomové práce není srovnání nabídky běžných účtů, případně bank, jde především o obecnou analýzu založenou na jistých předpokladech a omezeních.
Bankovní produkty poskytované Českou spořitelnou
Pixová, Kateřina ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Hadravová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřená na popisování a analyzování bankovních produktů České spořitelny. Skládá se z několika částí. V teoretické části popisuji bankovní systém a historii České spořitelny. Také zmiňuji téma finanční krize. Největší podíl je věnován popsání bankovních produktů, které poskytuje Česká spořitelna. To je také cíl této práce. V praktické části se zaměřuji na spořící a investiční produkty a také navrhuji investiční portfolio pro vybraného klienta. Závěr přináší shrnutí podstatných údajů a analyzuje postavení České spořitelny na bankovním trhu.
Strategická analýza České spořitelny, a.s.
Rytíř, Jan ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Šafář, Karel (oponent)
Provedení strategické analýzy společnosti Česká spořitelna, a.s. Součástí analýzy je určení relevantních vlivů makrookolí a mikrookolí. Důraz je kladen na analýzu konkurence. Cílem je určit pozici společnosti na českém bankovním trhu, na základě matice SWOT definovat příležitosti, hrozby, silné a slabé stránky České spořitelny a určit její specifické přednosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí21 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.