Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 230 záznamů.  začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analytika obsahových webů
Hejl, Radomír ; Mittner, Jan (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Tato práce se zabývá webovou analytikou obsahových webů. Jejím hlavním cílem je na-vrhnout metriky webové analytiky a oblasti metrik, pomocí kterých může majitel obsaho-vého webu vyhodnocovat stav webu a jeho změny. Následně je popsána praktická ukázka toho, jak lze s těmito metrikami u obsahového webu pracovat a jak s pomocí těchto metrik vyhodnotit redesign webu. První a druhá kapitola se věnují literatuře k webové analytice a vymezují cíl práce a cílovou skupinu. Dále se v této kapitole věnuji teoretickým východiskům a nejdůležitějším pojmům, které jsou dále použity. Ve třetí kapitole popisuji hlavní cíle obsahových webů, neboť následně definované metriky by měly tyto cíle reflektovat a směřovat k nim. Následně upozorňuji na specifické problémy analytiky obsahových webů. Proces vrcholí ve čtvrté kapitole. Nejdříve definuji správné metriky a následně předložím samotný návrh metrik pro analytiku obsahových webů. U navržených metrik popisuji in-terpretaci jejich hodnot, možnosti segmentace a dále vazby na další metriky. V kapitole šesté následuje ukázka použití některých metrik na reálných datech dvou obsahových webů a popis, jakým způsobem lze s metrikami pracovat.
Využití Google Analytics v e-shopu
Jansa, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Gála, Libor (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na detailní popis nástroje webové analytiky Google Analytics a jeho využití při zvyšování návštěvnosti a konkurenceschopnosti e-shopu společnosti Dobrá vína s.r.o. Cílem práce je navrhnout taková opatření, která zvýší míru prodeje nabízených produktů. Opatření byla navržena pomocí průniku podrobné analýzy obsahu webu, technické analýzy webu a analýzy dat změřených pomocí nástroje Google Analytics a informací získaných z vizualizací těchto měření. Práce přináší aktualizované informace o nastavení nástroje Google Analytics po důležitých změnách a přechodu na asynchronní syntaxe, jež nejsou zatím v žádné jiné práci shrnuty. Přináší také vlastní pohled na využívání informací z Google Analytics za účelem zvýšení výkonnosti internetového podnikání. Práce nejdříve představuje webovou analytiku obecně, poté obecně samotný nástroj Google Analytics, popisuje jeho nastavení a možnosti úprav sledovacího kódu a nakonec předkládá informace o vizualizacích, které Google Analytics uživatelům poskytuje. V praktické části zkoumá web Dobrých vín z obsahové a technické stránky, věnuje se nastavení Google Analytics konkrétně pro tento web a poslední kapitoly analyzují data z Google Analytics získaná a navrhují kýžená opatření.
Konverze \vyraz{N>A} v současné italštině
VRBATOVÁ, Petra
Cílem této diplomové práce je zmapovat a popsat problematický status jednotek N-N/N-A. V úvodu se práce zabývá tím, jak byla konverze zaznamenána v odborné literatuře a jak často se vyskytuje v současném italském jazyce. Poté jsou vymezeny významy některých termínů, které se vztahují k tematice konverze a to: transpozice, nulová derivace a juxtapozice. Značná pozornost je věnována vztahu mezi členy N-N a N-A. Jsou posouzeny testy pro zařazení těchto jednotek do kompozit N-N nebo do syntagmat N-A a poté stanoveny vlastní testy pro popis těchto jednotek. Je zde rozebírán vzorek lemmat ze slovníku Zingarelli s funkcí jak podstatného, tak přídavného jména a poté jsou jejich vlastnosti ve funkci závislého členu ověřeny v italském korpusu itWaC. Na závěr práce obsahuje komplexní přehled spojení typu N-N a N-A, jehož druhý prvek prošel slovnědruhovou konverzí.
Problematika ekonomického využití památek industriální architektury
Bok, Jan ; Kouba, Vojtěch (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Práce se věnuje fenoménu industriálního dědictví. Zabývá se socio-kulturním vlivem industrializace, především v 19. století. Vymezuje a klasifikuje hmotné doklady tohoto období. Rozvádí obecně tematiku průmyslového dědictví za pomoci relevantní literatury. Cílem práce je definování pojmu "industrial" v souvislosti s uměním a estetickým náhledem na průmyslové dědictví, prokázání možnosti čistě estetické kontemplace s industriální tematikou a následná aplikace těchto poznatků v procesu ekonomického využití opuštěných budov pro nové účely. Kromě výsledků provedeného průzkumu je práce doplněna také fotografiemi přibližujícími autorův náhled na průmyslové dědictví.
Subjekty účtující dle IFRS a způsob sestavování základu daně z příjmů právnických osob
Hanzlíková, Jitka ; Skálová, Jana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o stanovení základu daně z příjmů právnických osob - subjektů účtujících podle IFRS v ČR. V úvodu (1. kapitola) se krátce věnuji dvěma modelům regulace účetnictví, kvalitativním charakteristikám nového Koncepčního rámce a rozdílu IFRS, vydaných IASB a přijatých EU. Ve 2. kapitole se zabývám regulací účetnictví a účtujícími subjekty dle IFRS v ČR. Největší pozornost je směřována k novele zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., z hlediska IFRS. Ve 3. kapitole uvádím konkrétní postup stanovení základu daně z příjmů právnických osob, řešení praktických postupů mezi IFRS a daněmi (jednotlivé modely), dále možnosti konverze na jednotlivých úrovních a vybrané rozdíly mezi IFRS a českou účetní legislativou. Praktická část je věnována průzkumu ve vybraných společnostech -- Pražské služby a Credium. V závěru shrnuji poznatky, které jsem během psaní bakalářské práce nasbírala, vč. výhod a nevýhod zavedení IFRS v podniku.
Lokální marketing na internetu
Šimůnková, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Nový, Marek (oponent)
Diplomová práce se věnuje lokálnímu marketingu na internetu malých a středních podniků. Cílem je poskytnout těmto podnikům návrhy na použití marketingových nástrojů na internetu, a to s ohledem na omezený marketingový rozpočet těchto firem. Součástí je výzkum lokálního vyhledávání, jehož výstupy poskytují informace o tom, zda a jak uživatelé internetu vyhledávají služby (produkty) v souvislosti s lokalitou. Zkoumány byly také výsledky vyhledávání, které se zobrazují po zadání lokálního vyhledávacího dotazu. Stěžejním zaměřením této práce byly zápisy v Adresáři míst (služba Google místa), které, jak se ukázalo, jsou pro on-line marketing lokálně působících podniků nezbytné.
Vliv kulturní instituce na sociokulturní rozvoj oblasti
Poláchová, Nikola ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Juračková, Simona (oponent)
Bakalářská práce je věnována problematice potenciálu kulturní instituce mít přímý vliv na sociokulturní regeneraci bývalých průmyslových oblastí. Hodnocení vychází především z komparace faktorů, jež se projevily u dvou zahraničních ikonických kulturních institucí zaměřených na současné umění -- Tate Modern a Guggenheim Museum Bilbao. Jsou rozebírány faktory jako míra atraktivity pro zahraniční návštěvníky, míra příjmů z veřejných rozpočtů, konverze industriálního objektu, participace na strategickém regeneračním plánu oblasti či přítomnost kreativních průmyslů. Tyto faktory jsou aplikovány na hodnocení souvislosti mezi rozvojem pražské postindustriální čtvrti Dolní Holešovice a činností Centra současného umění DOX.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 230 záznamů.   začátekpředchozí208 - 217dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.