Název: Lokální marketing na internetu
Překlad názvu: Local on-line marketing
Autoři: Šimůnková, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Nový, Marek (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Google místa; konverze; lokální marketing; lokální vyhledávání; on-line marketing malých a středních podniků; SEO; výsledky vyhledávání; Google PLaces; local marketing; Local search; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25156

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-74444


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet