Název:
Lokální marketing na internetu
Překlad názvu:
Local on-line marketing
Autoři:
Šimůnková, Tereza ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Nový, Marek (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se věnuje lokálnímu marketingu na internetu malých a středních podniků. Cílem je poskytnout těmto podnikům návrhy na použití marketingových nástrojů na internetu, a to s ohledem na omezený marketingový rozpočet těchto firem. Součástí je výzkum lokálního vyhledávání, jehož výstupy poskytují informace o tom, zda a jak uživatelé internetu vyhledávají služby (produkty) v souvislosti s lokalitou. Zkoumány byly také výsledky vyhledávání, které se zobrazují po zadání lokálního vyhledávacího dotazu. Stěžejním zaměřením této práce byly zápisy v Adresáři míst (služba Google místa), které, jak se ukázalo, jsou pro on-line marketing lokálně působících podniků nezbytné.This Master thesis is devoted to the local marketing on-line of the small and medium businesses (SMEs). The aim of this thesis is to provide SMEs with suggestions for local marketing on the internet with respect to their limited budget. The outputs of the survey which deals with local search show how users search for services (products) on-line and how they use a location in the search queries. The results appearing on the first page (SERP) were analyzed with special focus on the listings from Google Places. Such listings can significantly influence the businesses visibility and conversion rate on-line.
Klíčová slova:
Google místa; konverze; lokální marketing; lokální vyhledávání; on-line marketing malých a středních podniků; SEO; výsledky vyhledávání; Google PLaces; local marketing; Local search; SEO
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/25156