Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 225 záznamů.  začátekpředchozí206 - 215další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přeliv diváků od obrazovek k monitorům a displejům
Syruček, Jan ; MORAVEC, Václav (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Žijeme v multimediální době plné audiovizuálních obsahů. Internet se již rozšířil do většiny domácností v České republice, a tím začal ovlivňovat a měnit zvyky diváků. Kdo dnes ještě sleduje klasickou televizi? A jak máme v této době vůbec chápat pojem televize? Patří budoucnost audiovize pouze internetové obci?
Česká televize a Generace Y
Jůzová, Klára ; KRUML, Milan (vedoucí práce) ; Zlatušková, Kamila (oponent)
Tato práce se zabývá změnami na televizním trhu v posledních letech. Jejím cílem je definovat specifickou diváckou skupinu, její chování a preference: současnou generaci mladých ve věkovém rozmezí 15 - 35 let, kteří sociologicky spadají do takzvané Generace Y. V kontextu změn na televizním trhu práce zkoumá přístup, porozumění a způsob oslovování této skupiny ze strany veřejnoprávní České televize (ČT).
Zábavná tvorba v českých televizích, s důrazem na zábavnou tvorbu veřejnoprávní televize
Hirsch, Cyril ; MYSLÍK, Václav (vedoucí práce) ; SVOBODA, Otakar (oponent)
Zábavná tvorba je jedním ze zásadních televizních žánrů v rámci celé historie tohoto média. Bavící funkci plnila již od svého vzniku. S nástupem duálního systému vysílání jde také o kontroverzní žánr v kontextu veřejnoprávní služby občanům. Diplomová práce pojednává o vývoji zábavných pořadů v českém televizním prostředí, s důrazem na Československou a později veřejnoprávní Českou televizi. Komplexní obraz tohoto žánru dává nejprve do souvislostí s historickým vývojem Československé televize a později s nástupem komerčních vysílatelů v ČR. Dále se věnuje developmentu zábavných televizních formátů z hlediska programového a možnostem a typům jejich výroby. Zásadní je pak srovnání přístupu soukromých vysílatelů a veřejnoprávní instituce k žánru zábavy, který svou podstatou tíhne spíše ke komerčnímu pojetí.
Úpadek českého seriálu
Hrubý, Tomáš ; Szczepanik, Petr (vedoucí práce) ; MATHÉ, Ivo (oponent)
Práce se zabývá kvalitativním úpadkem české seriálové tvorby po revoluci, konkrétně změnami v autorsko-producentském vztahu, vlivu vstupu komerčních stanic na trh, vývoji situace ve veřejnoprávní televizi a změnám ve způsobu vývoje a produkce seriálové tvorby v porovnání s vývojem v zahraničí. Ve svém textu hledám kořeny a důsledky tohoto úpadku a porovnávám ho jak se socialistickými tak zahraničními seriály z pohledu autorského i producentského. Skrze analýzu produkčních postupů se text snaží pojmenovat zásadní principy ovlivňující kvalitu televizní tvorby a načrtnout možné systémové změny vedoucí k posílení diváckého i mezinárodního potenciálu tuzemské seriálové tvorby.
Divácké preference cílové skupiny 65+ v letech 2011-2014 na kanálech ČT1 a ČT2
Slivoňová, Juliána Silvie ; KOPECKÝ, Čestmír (vedoucí práce) ; MYSLÍK, Václav (oponent)
Obsahem této práce je konkretizovat vztah mezi divákem a vysílatelem televizního přenosu, objasnit problematiku diváckých skupin s důrazem na cílovou skupinu 65+. Dále se snaží vyvrátit stereotypy, které tuto cílovou skupinu reprezentují, zmapovat preference diváků seniorské divácké skupiny na prvním a druhém kanále České televize a žánrově zařadit nejúspěšnější pořady z hlediska seniorského diváka.
Výroba hudebních pořadů v České televizi se zaměřením na kanál ČT art
Linhartová, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat proces vývoje a výroby hudebních pořadů a postavení hudby ve vysílání České televize, analýza vývoje sledovanosti nově vzniklého kanálu ČT art a zastoupení hudebních pořadů a jejich jednotlivých žánrů na tomto kanálu. Teoretická část práce definuje související pojmy a objasňuje role jednotlivých úseků při procesu vývoje a výroby pořadů. Praktická část porovnává různé způsoby průběhu výroby na konkrétních čtyřech případech, zjišťuje vývoj sledovanosti na kanálu ČT art za jednotlivé roky a podrobně mapuje hudebně zaměřená vysílací okna.
Česká televize po roce 2012
Papalová, Tereza ; OUKROPEC, Petr (vedoucí práce) ; SVOBODA, Otakar (oponent)
Na konci roku 2011 zasedl do křesla veřejnoprávní České televize nový generální ředitel Petr Dvořák. Jeho cílem bylo - mimo jiné - změnit vývoj a výrobu v ČT a opět zde zavést systém tvůrčích skupin, podobně jak tomu bylo před lety. Velká část absolventů katedry produkce se dřív či později setká s institucí veřejnoprávní televizní tvorby - s Českou televizí. Cílem této práce je zmapovat hlavní a nejviditelnější oblasti změn, které Petr Dvořák společně se svým managementem zavedl, a přiblížit čtenáři nový způsob vývoje pořadů a výrobu v ČT.
Analýza a komparace vybraných vývojových parametrů České a Slovenské televize
Rejzek, Jan ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a následně porovnat a zhodnotit vývoj vybraných vývojových ukazatelů České a Slovenské televize. V teoretické části je nejprve přiblížen vývoj veřejnoprávního televizního trhu ve střední a východní Evropě. Poté se práce již zabývá Českou a Slovenskou televizi. Nejprve je popsána jejich historie a vývoj a poté jsou analyzovány jednotlivé vybrané vývojové parametry obou institucí, které jsou rozděleny do tří oblastí. Závěrečná kapitola se pak zabývá komparací analyzovaných vývojových parametrů, jejich zhodnocením a okomentováním.
Komerční produkty České televize ve vztahu k mediální spolupráci
Dubská, Markéta ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Zamazalová, Marcela (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komerčními produkty České televize ve vztahu ke spolupráci s mediálními domy. Cílem práce je prostřednictvím kvalitativního a kvantitativního výzkumu zhodnotit výskyt komerčních produktů na obrazovkách České televize, a to jak ze strany televizního diváka, tak zadavatelů jednotlivých kampaní se zaměřením na mediální domy. Práce je členěna na dvě části, přičemž první teoretická část uvádí do problematiky komerční komunikace, charakteristiky a měřitelnosti médií. Blíže se věnuje mediálnímu působení České televize včetně komerčních produktů, které lze v rámci televizního vysílání využít. Druhá část se zabývá realizací barterového procesu mezi Českou televizí a mediálním domem, dále jsou analyzována získaná sekundární data z projektu MML-TGI a primární data z vlastního dotazníkového šetření. Závěrem jsou představeny rozhovory s odborníky z praxe, kteří poskytli komplexní pohled na probíhající barterovou spolupráci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 225 záznamů.   začátekpředchozí206 - 215další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.