Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika neúspěšných žáků s různými typy znevýhodnění
Linhartová, Tereza ; Stará, Jana (oponent)
Rigorózní práce se zabývá neúspěšnými žáky s různými typy znevýhodnění. Především je zaměřena na děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny. Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.
Podpora a motivace neúspěšných žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linhartová, Tereza ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Anotace: Diplomová práce se zabývá neúspěšnými žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny . Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.
Základní úleva na poplatníka u daně z příjmů
Linhartová, Tereza ; Slintáková, Barbora (vedoucí práce) ; Mikušová, Pavla (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovení nezdanitelných příjmů prostřednictvím základní daňové úlevy ve členských státech Evropské unie. Nezdanitelný příjem je takový příjem, ze kterého je daň z příjmu fyzických osob nulová, uplatněním slev, odpočtu či daňových zvýhodnění na děti. První část práce definuje problematiku daňových úlev a popisuje tři druhy daňových úlev, na které se práce zaměřuje. Na tu pak navazuje popis věnovaný České republice a vývoji základní daňové úlevy na poplatníka během let. V závěru jsou stanoveny nezdanitelné příjmy ve všech členských státech Evropské unie. Na základě těchto výpočtů bude vyhodnoceno, které státy zabezpečují poplatníkovi největší nezdanitelný příjem.
Problematika neúspěšných žáků s různými typy znevýhodnění
Linhartová, Tereza ; Stará, Jana (oponent)
Rigorózní práce se zabývá neúspěšnými žáky s různými typy znevýhodnění. Především je zaměřena na děti ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny. Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.
Podpora a motivace neúspěšných žáků ze sociokulturně znevýhodněného prostředí
Linhartová, Tereza ; Kargerová, Jana (oponent) ; Stará, Jana (vedoucí práce)
Anotace: Diplomová práce se zabývá neúspěšnými žáky ze sociokulturně znevýhodněného prostředí. V úvodu je objasněn význam dané problematiky, teoretická část pojednává o školní neúspěšnosti, jejích příčinách a dopadech na žáky. Zabývá se působením sociokulturně znevýhodněného prostředí na dítě, na jeho výchovu, vzdělávání a volný čas. Důraz je kladen na motivaci, individuální přístup učitele a způsoby výuky, včetně způsobů hodnocení s ohledem na pocity neúspěšných žáků. Pozornost je věnována i dyslexii. Empirická část je založena na kvalitativním výzkumu, ve kterém je z několika hledisek analyzována situace dvou neúspěšných žáků a to prostřednictvím rozhovorů, pozorování a dalších metod případové studie. Jsou stanoveny obecné i konkrétní cíle, které by měly být v rámci empirické části naplněny . Využity jsou principy akčního výzkumu, jehož základními elementy jsou akce, reflexe a revize. Poodhaleny jsou pravděpodobné příčiny daných problémů. Syntéza údajů nabízí poměrně ucelený vhled do vývojového procesu chlapců. Těžištěm empirické části je popis práce autorky s těmito žáky, včetně popisu činností a pomůcek, které pro ně vytvořila.
Výroba hudebních pořadů v České televizi se zaměřením na kanál ČT art
Linhartová, Tereza ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Šubrt, Daniel (oponent)
Cílem této bakalářské práce je zmapovat proces vývoje a výroby hudebních pořadů a postavení hudby ve vysílání České televize, analýza vývoje sledovanosti nově vzniklého kanálu ČT art a zastoupení hudebních pořadů a jejich jednotlivých žánrů na tomto kanálu. Teoretická část práce definuje související pojmy a objasňuje role jednotlivých úseků při procesu vývoje a výroby pořadů. Praktická část porovnává různé způsoby průběhu výroby na konkrétních čtyřech případech, zjišťuje vývoj sledovanosti na kanálu ČT art za jednotlivé roky a podrobně mapuje hudebně zaměřená vysílací okna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.