Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 29 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Liberec, Ruprechtická x Michelský Vrch
Kaňková, Kateřina ; Belda, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní návrh úpravy oblasti křižovatky ulic Ruprechtická, Michelský vrch a U Pramenů v Liberci – Ruprechticích, která je v současném stavu příliš rozlehlá a nepřehledná. Na základě provedeného sčítání dopravy, orientačního měření rychlosti, analýzy nehodovosti a dostupných podkladů jsou navrženy tři varianty dopravně technického řešení upravované křižovatky. Zklidnění dopravy je dosaženo zejména změnou směrového vedení a šířkového uspořádání křižujících se komunikací. Zjednosměrněním ulice U Pramenů směrem ven z křižovatky je snížena dopravní zátěž křižovatky. Důraz byl kladen také na zlepšení podmínek pro chodce a osoby se sníženou schopností pohybu a orientace. V závěru práce je uvedeno multikriteriální hodnocení všech vypracovaných návrhů a doporučení pro realizaci nejvhodnější varianty.
Modernizace I/11 v úseku Opava - Bruntál
Mitura, Jindřich ; Severin, Zdeněk (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Práce ve formě studie pojednává o možnostech modernizace silnice č. I/11 v úseku mezi Opavou a Bruntálem. Potřeba modernizace tahu vyplývá z faktu, že silnice I/11 ve střednědobém a dlouhodobém horizontu povede převážně ve stávající stopě a je třeba ji přizpůsobit aktuálním požadavkům kladeným na síť. Práce je založena na bezpečnostní inspekci, kterou provedla společnosti Enviroad s.r.o. Navržené stavební úpravy jsou rozčleněny do tří úrovní v závislosti na stavební, ekonomické a administrativní náročnosti. První úroveň prezentuje nejméně náročné úpravy, které mohou být realizovány v krátkodobém horizontu (např.: vjezdové brány, dopravní ostrůvky, zkracování délky přechodů pro chodce, úpravy autobusových zastávek) a míří především na zvýšení bezpečnosti provozu. Druhá úroveň představuje složitější návrhy, které vyžadují větší objem stavebních prací, ale stále relativně jednoduchý administrativní proces, tak aby mohl být provedeny ve střednědobém horizontu (např.: nakolmení křižovatky, jízdní pruh pro pomalá vozidla). Třetí úroveň obsahuje nejsložitější návrhy, které zahrnují komplikovaný administrativní proces i stavební práce (veškeré přeložky většího rozsahu, návrhy jsou založeny na územních rezervách).
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.
Současnost a perspektivy městské cyklodopravy
Stuchlík, Aleš
Cyklodoprava je v současnosti v České republice opomíjeným způsobem dopravy, zkušenosti ze zahraničí i z několika českých cyklistických měst ukazují, že neprávem.
Bezpečnostní inspekce pozemních komunikací pro město Choceň
Ropek, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je vytvoření ucelené dokumentace, založené na metodice provádění bezpečnostních inspekcí, která by sloužila správci komunikací daného územního celku (zejména obcím a městům), jako použitelný podklad pro realizaci navržených opatření pro zvýšení bezpečnosti, a zároveň i jako studie pro implementaci obsažených návrhů v budoucnu projektovaných a realizovaných dopravně-inženýrských opatřeních na pozemních komunikacích řešeného územního celku.
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.
Řešení dopravy v centru města Tábor
Kubíčková, Klára ; Mervart, Michal (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje současnou situaci v dopravě v centru města Tábor se zaměřením na problémy spojené s rostoucím vlivem individuálního automobilismu na dopravu ve městech, jako jsou především kongesce a komplikace s parkováním. Práce dále analyzuje návrhy, které byly pro řešení této situace vypracovány. Patří mezi ně především vhodná tarifní politika v systému parkování, podpora městské hromadné dopravy a také zásahy do městské infrastruktury s dlouhodobým cílem zklidnit dopravu a redukovat počet automobilů v centru města.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 29 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.