Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 49 záznamů.  začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Efektivní využívání systému CRM v neziskové organizaci
Foks, Adam ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Smolarčík, Jan (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o efektivním využívání systému CRM v neziskové organizaci, konkrétně na příkladu AIESEC. Cílem práce je zhodnotit současný stav používání CRM v AIESEC a navrhnout řešení pro zvýšení efektivity. Tyto závěry jsou následně zobecněny pro neziskové organizace jako takové. První část práce se zabývá stručným popisem samotné organizace AIESEC a procesů uvnitř fungujících. Následující část poté pojednává o CRM z teoretického hlediska, jeho vývoji, cíli, přínosu, inovaci a vztazích mezi organizacemi a jejich zákazníky. Součástí práce je rovněž popis současného CRM systému AIESEC a stručná zmínka a lídrech na trhu v této oblasti. Praktická část si bere za cíl především analyzovat spokojenost uživatelů se současným systémem AIESEC a navržení změn pro budoucí vývoj. Tyto závěry jsou následně shrnuty v poslední části, společně s poznatky z teoretické části.
Analysis of acquisition and selection of applicants to AIESEC
Daniš, Pavel ; Palíšková, Marcela (vedoucí práce) ; Stříteský, Marek (oponent)
Získavanie a výber uchádzačov je jednou z najdôležitejších oblastí personálneho riadenia. Práca si dáva za cieľ zhodnotiť a zanalyzovať procesy získavania a výberu uchádzačov v medzinárodnej organizácii AIESEC. Za účelom dosiahnutia tohto cieľa sú použité metódy, ktoré skúmajú procesy na základe týchto troch faktorov: vhodnosť, validita a užitočnosť. Po predložení dôkazov, ktoré ukazujú slabé miesta v týchto troch faktoroch, sú navrhnuté možné riešenia k zlepšeniu procesov získavania a výberu uchádzačov.
Budování značky zaměstnavatele prostřednictvím pracovních veletrhů na příkladu veletrhu Career Days
Slanina, Petr ; Říha, David (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je zhodnotit přínos pracovních veletrhů pro zlepšení značky zaměstnavatele společností, které chtějí být vnímány jako perspektivní zaměstnavatel. V práci se pokusím spojit teoretické poznatky z oblasti personálního marketingu a z oblasti výstav a veletrhů. V praktické části se poté pokusím zhodnotit přínos netradičního veletrhu Career Days každoročně pořádaného studentskou organizací AIESEC, zejména pak jeho konkurence schopnost v dnešním prostředí.
Analýza motivace studentů pro výjezdy na stáže AIESEC
Hladíková, Veronika ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Malý, Josef (oponent)
Bakalářská práce pojednává o motivaci studentů, kteří se rozhodli vyjet na stáž s organizací AIESEC. V teoretické části je představena organizace AIESEC, seskupeny poznatky z oblasti motivace a také popsán procesu vyjetí na stáž a vysvětlení role koordinátora pro stážisty. Praktická část uvádí výsledky výzkumu, který byl proveden za účelem zjistit, jaká byla motivace stážistů k výjezdu a také motivace koordinátorů, kteří pracují se stážisty. Pro tato zjištění byl v obou případech použit písemný dotazník. Na závěr byla na základě vyhodnocení obou dotazníků udělena doporučení a návrhy na zlepšení práce se stážisty i koordinátory.
Critical view of measures of success in the non-profit organization AIESEC Praha
Angelovič, Juraj ; Stránský, Jakub (vedoucí práce) ; Fous, Zdeněk (oponent)
Cílem práce je kriticky zhodnotit měřítka úspěchu a indikátory výkonnosti procesu realizace firemních stáží v neziskové organizaci AIESEC Praha. Jsou zde rozebrány faktory motivace členů k práci pro neziskovou organizaci v souvislosti s aktivní motivační politikou AIESEC Praha. Dále jsou definovány pojmy jako kritické faktory úspěchu a klíčové indikátory výkonnosti, které jsou zkoumány v jednotlivých fázích procesu realizace firemních stáží v AIESEC Praha s důrazem na jejich konzistenci a provázanost na globální vizi organizace. V závěru je popsán návrh kvalitativně lepšího systému indikátorů výkonnosti a měřítek úspěchu sledovaného procesu.
Marketing strategy of the project My Better Myself
Radimský, Martin ; Říha, David (vedoucí práce) ; Krahulík, Jan (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo vytvoření marketingové strategie neziskového vzdělávacího projektu zaměřeného na středoškoláky, jejíž přiblížení a vytvoření bylo postaveno na konceptu projektu My Better Myself. Jako hlavní metody k dosažení cílů práce byly použity nástroje analýzy marketingové strategie jako marketingový průzkum, SWOT analýza a marketingový mix, jejichž využití v praxi v konečném důsledku vede k dosažení konkurenční výhody, která v tomto případě vychází z jedinečnosti a jednoduchosti myšlenky projektu, zaměřením na velmi specifickou cílovou skupinu až doručení dalšího vzdělání pro středoškoláky s propojením na jejich další vysokoškolské studium. Jako primární zdroj informací při přípravě strategie posloužily vlastní zdroje autora. Na závěr jsou shrnuty postupy, jak aplikovat výstupy této práce na jiné podobné projekty.
Vliv členství v AIESEC na následnou pracovní kariéru absolventů VŠE
Bochkareva, Ekaterina ; Lukeš, Martin (vedoucí práce) ; Petržela, Tomáš (oponent)
Abstrakt Tato práce se věnuje otázce klíčových kompetencí a je aktuální pro studenty, kteří chtějí uspět při hledání práce a rozhodují se, jestli vlastní dobrovolná mimoškolní aktivita během doby vysokoškolského studia pomůže jejich záměru. Hlavním cílem práce bylo zjistit, jestli působení studenta v AIESEC ovlivňuje jeho budoucí kariéru. Aby bylo možné odpovědět na hlavní výzkumnou otázku, bylo provedeno dotazníkové setření, kterého se zúčastnilo 139 absolventů AIESEC různých let. Po dotazování a porovnání výsledků s tím, jak vnímají svoje úrovně kompetence absolventi VŠE, došla autorka k závěru, že členství studenta v AIESEC zlepšuje zejména úroveň komunikačních, manažerských a sociálních dovednosti. Těmi jsou: cizí jazyk, komunikace s lidmi, vyjednávání, práce v mezinárodním prostředí, týmová práce, organizace a řízení kolektivu, prezentace a písemný projev. Pro kompetence, ke zlepšení kterých AIESEC přispívá v menší míře, vypracovala autorka doporučení, které by mohly být na pobočce uplatněny. Kromě toho, v práci byla analyzována úspěšnost uplatnění absolventů AIESEC na trhu práce porovnáním počtu řízených organizačních jednotek a výše hrubého měsíčního příjmu s absolventy VŠE.
Analýza internetové marketingové strategie AIESEC
Lačevová, Aneta ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Vondráčková, Petra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou využití internetu v marketingu v konkrétní neziskové organizaci, AIESEC. Teoretická část práce obsahuje charakteristiku organizace AIESEC, jako neziskové organizace, a shrnutí specifik marketingu v neziskovém sektoru. Zároveň představuje roli a význam internetu v marketingu. V praktické části je věnována pozornost konkrétní pobočce studentské organizace, AIESEC Praha, a analýze využití internetových marketingových nástrojů. Na základě porovnání s konkurenčními organizacemi a jejich působení na internetu, jsou formulovány návrhy na změny u využívaných nástrojů.
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Losová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je navrhnout marketingovou strategii a segmentaci pro účely mezinárodní studentské organizace AIESEC, která působí mimo jiné na Vysoké škole ekonomické v Praze. Práce se zabývá navrhováním strategie pro cílovou skupinu studentů a produkt zahraničních krátkodobých rozvojových praxí (DT stáže). Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola shrnuje základní definice marketingu a marketingových strategií a základní východiska pro plánování marketingových strategií. Druhá kapitola obsahuje teoretický postup, kterým lze marketingovou strategii naplánovat. Ve třetí kapitole je navrženo praktické aplikování teoretických východisek pro tvorbu marketingové strategie AIESEC DT stáží a výsledná marketingová strategie doporučená pro období červenec 2011 -- červen 2012, tedy pro plánovací období AIESEC Česká republika. Metody použité pro sestavení práce jsou rešerše odborné literatury, sběr externích dat a sekundárních zdrojů a analýza průzkumů a dat poskytnutých organizací AIESEC z průzkumů, které AIESEC provedl v období říjen 2010 -- květen 2011, a z přihlášek, které AIESEC obdržel na DT stáže.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 49 záznamů.   začátekpředchozí20 - 29dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.