Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 234 záznamů.  začátekpředchozí195 - 204dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zobrazování a interakce objektů umístěných do 3D krajiny
Koza, Tomáš ; Kršek, Přemysl (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce bylo vytvořit systém powerupů (3D objekty) pro program TankGame. Práce obsahuje teoretický základ pro zobrazování objeků v 3D scéně, popisuje techniky používané při zobrazování těchto objektů. Dále poskytuje přehled procesu renderování 3D scény a popis implementace konkrétního zobrazovacího stroje v programu TankGame. Na závěr popisuje implementaci konkrétního systému zobrazovaných objektů (powerupů) pro program TankGame.
3D svět
Konečný, Jiří ; Polok, Lukáš (oponent) ; Vanek, Juraj (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá implementací 3D světa a pohybu v něm. Jsou zde popsány techniky, které jsem využil pro vytvoření 3D světa a použité metody pro pohyb v tomto světě. Pro vytvoření 3D světa byla použita knihovna OpenGL.
Zobrazování 3D krajiny se světelnou mapou
Fadrhonc, Pavel ; Juránek, Roman (oponent) ; Venera, Jiří (vedoucí práce)
Cílem práce je nastudovat způsob zobrazování 3D krajiny v počítači v reálném čase a implementovat jednoduchý program, který toto demonstruje za použití vybraného algoritmu pro generování výškových a světelných map
Komunikace s kamerou prostřednictvím http kanálu
Kabelka, Michal ; Ráb, Jaroslav (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
Táto práca sa snaží popísať postup návrhu a implementácie softwaru pre komunikačné rozhranie kamery so serverom vyvíjaného pre spoločnosť wasatis. V prvej časti sa zaoberá popisom problematiky a snahou nájsť riešenia daných problémov. V ďalšej časti sa zaoberá komunikáciou prostredníctvom rozhrania nazvaného Call Back Connection. V ďalších častiach popisuje postup implementácie a princíp konfigurácie aplikácii. V záverečnej časti rieši bezpečnostné otázky komunikácie.
Robot pro Robotour 2012
Vass, Robert ; Luža, Radim (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem práce je teoretická analýza, návrh a implementace metody pro provoz autonomního robota s pomocí kamery a senzorů, jenž by umožňoval účast v soutěži Robotour 2012. Klíčové problémy jsou: počítačové vidění, nejistota robotické snímání a lokalizační problém. Za prvé, extrakce cesty je dosažena pomoci metody segmentace barev. Za druhé, pro kombinaci informací různých nejistých zdrojů se navrhuje Kalmanův filtr. Konečně, snímky získané z kamery slouží k budování mapy lokální mřížky obsazenosti, která je korigovaná pomocí sensorů a je de facto prezentace prostředí pro robota.
Kontrola bezpečné vzdálenosti v autě pro platformu Android
Pracuch, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se věnuje detekování automobilů na platformě Android a popisuje několik způsobů detekce objektů. Aplikace využívá kameru mobilního telefonu a zpracovává obraz pomocí OpenCV knihovny. Detekce je založena na porovnávání dvou snímků s využitím ORB detektoru a deskriptoru a je implementována v nativním kódu.
Sledování objektů v zorném poli kamery
Takács, Ákos ; Drahanský, Martin (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá teoretickým popisem, návrhem a implementací systému pro sledování objektů v zorném poli kamery pomocí jednoduché webkamery. Při zpracování obrazových dat je použitá knihovna OpenCV. Systém je schopný řídit otáčení kamery tak, aby uživatelem vybraný objekt byl v středu obrazu. Pro řízení kamery je využívána řídící deska FITkit. Program je implementován v jazyce C++.
3D projekce fotek v OpenGL
Dokoupil, Martin ; Fapšo, Michal (oponent) ; Seeman, Michal (vedoucí práce)
Tato zpráva popisuje implementaci editoru pro projekci fotografií. Tento editor může sloužit k tvorbě dynamických sekvencí složených z fotografií. Obraz z kamery, který je dvourozměrný je nanesen na kouli v trojrozměrném prostoru a následně zobrazován. Poté je možné pohybovat kamerou po snímku a také ji přibližovat. Použitím tohoto editoru lze docílit reálněji působících scén zejména při pohybu. Při použití panoramatických snímků umožňuje editor volné rozhlížení po tomto snímku. Dokument popisuje způsob převodu dvourozměrného snímku do prostoru a také ukazuje využití transformací pro pohyb kamery a metody pro implementaci přibližování kamery. Obsahuje popis tvorby uživatelského rozhraní a také zmiňuje další rozšíření, které byly implementovány v editoru.
Návrh a analýza systémů pokročilého zabezpečení a střežení objektů a prostor
Komínek, Petr ; Šimek, Václav (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem, realizací a analýzou systémů pro zabezpečení a střežení objektů a prostor (SZSOP) obsahujících pokročilé prvky. Součástí návrhu je elektronický zabezpečovací (EZS), přístupový (ACS), docházkový a kamerový (CCTV) systém s možností automatického sledování pohybujícího se objektu. Ovládání a monitoring jednotlivých podsystémů je možný lokálně i vzdáleně z počítače přes webové rozhraní, nebo pomocí software. Nechybí ani možnost přístupu na kamerový systém z mobilního telefonu. EZS/ACS systém umožňuje navíc ovládání a zasílání informací o jeho stavu formou SMS zpráv. Navržený systém byl kompletně realizován a jeho činnost demonstrována. Realizace je podrobně popsána, včetně ukázek konfigurace jednotlivých komponent. Na závěr je provedena bezpečnostní analýza a naznačen směr dalšího možného vývoje projektu.
Tvorba modelu (jeskyní) pomocí stereokamery
Haša, Jiří ; Orság, Filip (oponent) ; Rozman, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o problematice stereoskopického vidění, strojového vidění a rekonstrukce trojrozměrné scény ze stereo snímků. Text se nejprve zaobírá vytvořením matematického základu, ze kterého odvozuje postupy a řešení problémů vznikajících při tvorbě aplikací pro rekonstrukci scény.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 234 záznamů.   začátekpředchozí195 - 204dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.