Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 264 záznamů.  začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace nástrojů manažerského účetnictví v neziskové organizaci AIESEC
Nováková, Daniela ; Roun, Vlastimil (vedoucí práce) ; Wasserbauer, Michal (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na popis a zhodnocení využití nástrojů manažerského účetnictví v organizaci AIESEC se zaměřením na pražskou pobočku AIESEC Praha. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Teoretická část se zabývá pojmy nezisková organizace, typy právních forem a financování těchto organizací. Praktická část popisuje organizaci AIESEC a její finanční řízení. Výstupem práce jsou návrhy pro zlepšení finančního řízení organizace.
Zdroje financování neziskových organizací v konkrétních podmínkách občanského sdružení Pohoda
Brožová, Michala ; Takáčová, Hana (vedoucí práce) ; Nováková, Štěpánka (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na možnosti financování nestátních neziskových organizací. Skládá se z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje dvě kapitoly. První nás seznámí s neziskovými organizacemi, jejich charakteristikou a odlišností od ziskového sektoru. Druhá kapitola pak obsahuje údaje o možnostech financování, konkrétně, které všechny cesty může nezisková organizace využít. V praktické části problematiku uvedu na rozboru zdrojů financování konkrétní organizace. Bude se jednat o občanské sdružení Pohoda. Zjistím též, zda všech dostupných cest financování využívá.
Komunikační strategie neziskových organizací
Vanišová, Marcela ; Khelerová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Chylíková, Hana (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikační strategií neziskových organizací. Její první část je věnována neziskovému sektoru v České republice- mimo jiné jeho funkcím, legislativnímu vymezení a cílům neziskových organizací. V druhé kapitole se autorka soustředí na marketing a marketingový mix aplikovaný na neziskové organizace, přičemž mixu komunikačnímu je ponechána samostatná třetí kapitola. Poslední, praktická část práce se věnuje organizaci Amnesty International, a to především její české sekci a prostředkům, které využívá pro komunikaci s veřejností. Cílem této práce je na základě teoretických poznatků a průzkumu veřejného mínění zhodnotit současnou komunikační strategii české sekce mezinárodní organizace Amnesty International.
Financování neziskových organizací v konkrétních podmínkách PONTIS Šumperk o.p.s.
Skálová, Pavla ; Maaytová, Alena (vedoucí práce) ; Schvábová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá neziskovými organizacemi, zejména jejich financováním. Teoretická část zahrnuje stručné uvedení do problematiky, popisuje současný stav a význam neziskového sektoru ČR, možnosti financování neziskových organizací a charakteristiky obecně prospěšné společnosti. Praktická část představuje konkrétní obecně prospěšnou společnost PONTIS Šumperk o.p.s. a zaměřuje se na její hospodaření a financování. Závěr práce je věnován shrnutí získaných poznatků.
Fundraisingové aktivity vybraných neziskových organizací
Burešová, Veronika ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Jiránek, Radek (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá fundraisingovými aktivitami vybraných neziskových organizací. Jejím cílem je zjistit, jaké fundraisingové aktivity organizace v praxi využívají, v čem tkví jejich výhody a co je na nich problematické. V úvodu práce je vymezen neziskový sektor a jednotlivé typy neziskových organizací. V následující kapitole je vysvětlen pojem fundraising, dále jsou popsány zdroje příjmů pro neziskové organizace a fundraisingové aktivity vedoucí k jejich získání. V praktické části popisuji vlastní výzkumnou sondu, která měla za cíl zjistit, jaké fundraisingové aktivity realizují neziskové organizace a jak se jim osvědčují. Zvolila jsem kvalitativní přístup, který mi umožnil zjistit co nejvíce konkrétních informací o oslovených organizacích. Použila jsem metodu polostrukturovaného rozhovoru, který jsem uskutečnila se sedmi organizacemi. Zjistila jsem, že většina organizací má největší příjmy ze státních grantů. Mnoho z nich se ale snaží i o firemní fundraising, který je realizován hlavně přes kontakty pracovníků na komerční firmy. Úspěch této aktivity tkví v originalitě a ve snaze budovat s těmito firmami dlouhodobá partnerství. Některé organizace pořádají benefiční akce, jejich úspěšnost je různá. Závěr práce obsahuje má doporučení k realizaci fundraisingových aktivit.
Multifunkční kulturní centrum Meetfactory
Fuchsa, David ; Hucková, Barbara (vedoucí práce) ; Malcová, Zuzana (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o mladém projektu Meetfactory. Jedná se o multifunkční kulturní centrum, které mimo jiné kulturní sluţby nabízí rezidenční ateliérový program pro zahraniční umělce. Duchovním otcem celého projektu je kontroverzní český umělec David Černý. V teoretické části práce se věnuji problematice neziskových organizací v kultuře a tématu brownfields. V praktické části jsem popsal projekt od jeho komplikované historie, přes oblasti činností aţ po finanční stránku v návaznosti na poznatky z teoretické části. Práce slouţí jako ucelený pohled na tento unikátní projekt.
Analýza struktury CSR aktivit u firem působících na českém trhu
Smolková, Marie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje představení konceptu CSR (Corporate Social Responisibility) a zkoumání aktivit CSR u firem působících na českém trhu. Hlavním cílem této práce je analýza zapojení firem působících na českém trhu do podpory konceptu CSR a odhalení možného potenciálu především neziskových organizací pro další rozvoj. Zaměřuje se především na sociální oblast tohoto konceptu.
Analysis of marketing strategy of nonprofit organisation
Papcunová, Ivana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Čopíková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje analýze marketingové strategie slovenské neziskové organizace Úsmev ako dar a jejího konkrétního projektu Najmilší koncert roka. Tato organizace se věnuje pomoci a péči o děti z dětských domovů a náhradních rodin. Teoretická část obsahuje definici a přiblížení neziskových organizací, způsoby financovaní těchto organizací a jejich specifickým marketingem. Praktická část se zabývá popisem neziskové organizace Úsmev ako dar a konkrétním projektem Najmilší koncert roka, rozborem marketingového mixu organizace a jejích komunikačních aktivit a analýze a zhodnocení vnímání mediální kampaně na základě výsledků z průzkumu veřejného mínění.
Analýza a návrh zefektivnění správy dokumentů v neziskové organizaci
Kastner, Vojtěch ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Pištorová, Margita (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu a návrh zefektivnění správy dokumentů v neziskové organizaci - Diakonie Českobratrské církve evangelické -- středisko sociální pomoci v Mostě. Cíle práce jsou analýza stávajícího systému správy dokumentů, vyhledání a návrh řešení kritických míst, vytvoření dokumentace, která obsahuje stromový adresářový model včetně popisu jednotlivých adresářů, a stručná charakteristika organizace.
Analýza a predikce možností financování neziskových organizací z dotačních prostředků
Fuchs, Jiří ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Matyáš, Jan (oponent)
Hlavním cílem práce je predikce budoucího vývoje financování neziskových organizací vzhledem k novému programovému období EU 2014 - 2020. K dosažení cílů byly využity a zanalyzovány strategické dokumenty České republiky a především relevantní dokumenty Evropské komise směřující k nastavení systému podpory pro nové programové období.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 264 záznamů.   začátekpředchozí190 - 199dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.