National Repository of Grey Literature 1,859 records found  beginprevious1801 - 1810nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
Hodnocení efektivnosti a strategické plánování v neziskových organizacích
Horská, Eva ; Slintáková, Barbora (advisor) ; Dvořáková, Klára (referee)
Práce se zabývá procesem hodnocení efektivnosti neziskových organizací a tvorbou strategického plánu jejich budoucí činnosti. Obsahuje stručnou charakteristiku neziskového sektoru a jeho produkce, vymezení pojmů efektivnost, strategie, strategické plánování etc. V prvních dvou kapitolách jsou shrnuty některé existující metody hodnocení efektivnosti neziskových organizací a popsán postup a principy sestavení strategického plánu. Ve třetí kapitole jsou teoretické poznatky aplikovány na konkrétní neziskovou organizaci.
Marketingová strategie telekomunikační divize společnosti RADIOKOMUNIKACE a.s. pro zákazníky v korporátním segmentu
Parpel, Jaroslav Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Račinský, Stanislav (referee)
Cílem práce je vytvořit komplexní a integrovanou marketingovou strategii jednotlivých nástrojů marketingového mixu a navázat ji na poslání a nadefinované marketingové cíle společnosti pro rok 2007. Součástí práce bude rozpracování všech souvisejících marketingových taktik zahrnutých do marketingové strategie a rámcové definovaní závazných, srozumitelných a jednoznačných postupů pro práci v oblasti operativního plánování.
Podnikatelský plán pro Outdoor Training
Vališ, Petr ; Svobodová, Ivana (advisor)
Práce hodnotí procesy vlastních podnikatelských aktivit v oblasti Outdoor Training. Úvodní čast obecně seznamuje čtenáře s podnikatelským prostředím v ČR a poté se zaměřuje na obor zážitkové pedagogiky. Druhá čast konkretizuje specifický interní podnikatelský plán a hodnotí jeho části a charakterizuje přístupy.
Logistická strategie při expanzi společnosti IPC plast, spol. s r.o.
Brýna, Vladimír ; Pernica, Petr (advisor) ; Mervart, Michal (referee)
Teoretická část se věnuje strategii podniku, strategii logistického systému a outsourcingu logistiky. Praktická část práce je analýzou logistiky ve společnosti IPC plast, spol. s r.o. a vodítkem pro management společnosti při zavádění útvaru logistiky do organizační struktury, respektive při outsourcingu logistiky.
Analýza marketingové strategie značky Telka
Titlbachová, Klára ; Postler, Milan (advisor) ; Bojdová, Lenka (referee)
Práce analyzuje marketingovou strategii značky Telka společnosti Opavia-LU. Teoretická část shrnuje poznatky o strategickém řízení, nástrojích marketingu a budování hodnoty značky. Aplikační část obsahuje analýzu vnitřního a vnějšího prostředí značky Telka, dále analýzu marketingové strategie do roku 2007 a důvody její neúčinnosti. Na základě výsledků spotřebitelského výzkumu je sestavena nová marketingová strategie značky, která je v roce 2007 implementována.
Strategická analýza České spořitelny, a. s.
Holerová, Jitka ; Sedláčková, Helena (advisor) ; Nekula, Leoš (referee)
Zpracování strategické analýzy ČS,a.s. Zhodnocení prostředí, ve kterém se nachází.Analýza makrookolí - PESTEL analýza, mikrookolí - analýza odvětví, konkurence a Porterův model pěti sil. Analyzovány též vnitropodnikové zdroje a schopnosti ČS,a.s. V závěru nastíněna strategie ČS, a.s.
Ekonomické a právní aspekty problematiky brownfieldů
Koščová, Petra ; Heřman, Jan (advisor) ; Zeman, Karel (referee)
Charakteristika problematiky brownfieldů, základní přehled mezinárodních zkušeností. Důvody vzniku brownfieldů a současná situace v České republice se zaměřením především na nástroje řešení, příslušné instituce a jejich programy a související legislativu. Příklady některých realizovaných projektů. Stručný návrh strategie, včetně institucionálního zajištění a výčtu některých možností, jak předcházet vzniku nových brownfieldů.
Zpracování podnikatelského plánu a návrh podnikatelské strategie mikropodniku v oblasti informačních technologií
Ptáčková, Michaela ; Černá, Jitka (advisor) ; Švehla, Martin (referee) ; Nováček, Jan (referee)
Cílem této diplomové práce je sestavení podnikatelského plánu a návrh strategie startujícímu mikropodniku v oblasti informačních technologií. Diplomová práce bude usiluje o vytvoření pravdivého obrazu o záměrech a potenciálu startujícího mikropodniku a podmínek jeho úspěchu na trhu. Firma použije tyto informace buď pro zvážení svého působení na trhu nebo pro účely přesvědčení ke spolupráci s novými obchodními partnery.
Marketing v letecké dopravě
Řezníčková, Irena ; Bílková, Jana (advisor) ; Chmelík, Jakub (referee)
Práce popisuje současnou situaci na trhu letecké dopravy v České republice, členění typů leteckých dopravců a charakteristika marketingového prostředí. Následuje popis uplatňování marketingu ve dvou konkrétních společnostech. Prostřednictvím interpretace výsledků dotazníkového šetření je popsáno spotřební chování zákazníků a faktory ovlivňující tvorbu poptávky po službách leteckých dopravců.
Strategická analýza výkonnosti firmy
Florian, Jan Bc. ; Kovář, František (advisor) ; Dvořák, Jiří (referee)
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou výkonnosti konkrétní firmy za pomoci metody Balanced Scorecard. Na základě externí a interní analýzy je sestavena SWOT matice, ze které je formulovaná vhodná strategie. Stručná finanční analýza hodnotí pomocí klasických ukazatelů finanční výkonnost firmy. Metodou Balanced Scorecard je dále naznačeno jak celkovou výkonnost firmy dále zvyšovat a jak zvolenou strategii začlenit do jejího každodenního fungování.

National Repository of Grey Literature : 1,859 records found   beginprevious1801 - 1810nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.