Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 27 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odkrytí příležitostí a hrozeb pro vybranou firmu
KUTHEILOVÁ, Adéla
Cílem diplomové práce bylo stanovit příležitosti a ohrožení pro vybranou firmu a navrhnout firmě využití zjištěných informací. V praktické části práce byla provedena marketingová situační analýza vybrané firmy, která analyzuje vnější i vnitřní prostředí firmy. Zjištěné poznatky byly shrnuty a vyhodnoceny formou SWOT analýzy. SWOT analýza odkryla silné a slabé stránky podniku, jeho příležitosti a ohrožení. Na závěr byl vypracován návrh na využití zjištěných informací.
Komunikační strategie uvedení nového produktu na trh
Przyczko, Jan ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Svoboda, Petr (oponent)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové komunikační strategie v oblasti automobilového průmyslu. Teoretická část práce se zabývá vymezením teorie marketingové komunikace zahrnující strategii a nástroje komunikačního mixu. Praktická část práce se věnuje charakteristice společnosti Mercedes-Benz Česká republika s.r.o. a návrhu marketingové komunikace na základě marketingové situační analýzy, analýze vnějšího a vnitřního prostředí.
Streetmarket marketing strategy
Kováč, Róbert ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Butkovská, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá možností implementace marketingové strategie společností a značky Streetmarket. Pro zabezpečení a realizaci cílů jsou v práci obsaženy základní poznatky z teorie marketingu a marketingové strategie. Na základní informace navazují prostředky situační analýzy a nástroje marketingové strategie. Práce pokračuje popisem nástrojů internetového marketingu, jeho specifikacemi a konkrétními podobami. Praktická část diplomové práce je věnována marketingové strategii společností Streetmarket a značce Streetmarket, s důrazem na internetový marketing. Na základě analýzy marketingových aktivit, je v práci navržena strategie společností a značky na následující období. Závěr práce vytyčuje prvořadé principy marketingové strategie v souladě s teoretickými poznatky a provedenou analýzou.
Marketingová strategie vybrané firmy
Havlíková, Žaneta ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V práci jsou zpracovávány základní informace pro zadávající firmu, dále marketingová situační analýza, v té je rozebrána interní a externí analýza pomocí PEST analýzy, analýzy produktového portfolia - Bostonská matice, Porterův model pěti sil a SWOT analýza. Je zkoumán dosavadní vývoj firmy a současný stav. V práci jsou popsány příležitosti, schopnosti a zdroje firmy. Dále je stanoveno základní poslání a cíle společnosti, segmentace trhu, targeting a positioning. Na závěr je zpracována marketingová strategie podle strategií ve výrobkové oblasti, v cenové oblasti, distribuční strategie, strategie v oblasti promotion a strategie podle trendů trhů.
Vstup nového internetového portálu na český trh a jeho marketingová strategie
Klimková, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Cidlina, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vznikem a vstupem nového internetového portálu zaměřeného na nakupování na český internetový trh. V úvodu představuje metody marketingové situační analýzy, které budou aplikovány v druhé části diplomové práce. Práce analyzuje internetový trh s nákupní problematikou, zkoumá a identifikuje potenciální zákaznické segmenty nového internetového portálu. Druhá část definuje obchodní záměr nového internetového portálu a jeho marketingovou strategii. Výsledky této diplomové práce byly a ještě budou použity při přípravě a realizaci internetového projektu CoKoupit.cz.
Návrh marketingového mixu společnosti MADETA, a.s.
Řádová, Dana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Teplý, Jan (oponent)
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, provést marketingovou situační analýzu a analýzu současného stavu nástrojů marketingového mixu produktové řady. Na základě získaných informací a zjištěných nedostatků navrhnout nový marketingový mix produktové řady.
Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
POŠVECOVÁ, Lenka
Bakalářská práce je zaměřena na fungování marketingového oddělení podniku z pohledu zaměstnance v tomto oddělení, na popis správného fungování oddělení, porovnání a zanalyzování současné situace podložené důkazy a doporučení vhodného řešení tak, aby oddělení fungovalo kvalitně a efektivně a bylo využito všech jeho možností. Bakalářská práce měla potvrdit či vyvrátit následující hypotézy: Marketingové oddělení nepracuje podle zásad marketingového řízení. Marketingové oddělení se zaměřuje pouze na propagaci. Obě dvě hypotézy se potvrdily - marketingové oddělení se zaměřuje na propagaci a částečně marketingový mix, jež jsou ovšem pouze důsledky důležitějších předcházejících činností jako základu pro správná rozhodnutí.
Marketingová strategie podniku obchodujícího s obuví
Mrvová, Irena ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je navrhnout nové možnosti, díky nimž může firma dále expandovat na našem trhu, upevnit pozici a stát se jedním z hlavních prodejců obuvi pro střední třídu. Práce je rozčleněna do dvou kapitol. První kapitola se zaměřuje na teoretickou část, druhá aplikuje teorii na konkrétní firmu. Teoretická část práce se zaměřuje na marketingovou strategickou situační analýzu, cíle marketingové strategie. Rovněž klade důraz na nutné náležitosti formulace marketingové strategie. V závěrečné části jsou stručně popsány marketingové trendy posledních let. V praktické části jsou teoretické metody konfrontovány s konkrétní firmou, podnikem obchodujícím s obuví, který si kvůli důvěryhodnosti údajů nepřál být jmenován.
Marketingová strategie vybrané společnosti
Hudos, Radek ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Práce se zabývá marketingovou strategií. V teoretické části je kladen důraz na plánovací etapu strategického marketingového procesu. Praktická část je zaměřena na deskripci situace vybrané společnosti. Následuje podrobná marketingová situační analýza a samotné navržení marketingové strategie v rozdělení na čtyři dílčí strategie - výrobkovou, cenovou, distribuční a komunikační.
Marketingová analýza hotelu Andel`s Prague
Jonáš, Libor ; Pillmayerová, Jarmila (vedoucí práce) ; Novák, Martin (oponent)
Práce je rozdělena do dvou navazujících částí. V první teoretické části jsou shrnuty základy, na kterých jsou marketing a marketingová strategie v cestovním ruchu vystavěny. V následující analytické části se pak teorie stala základem praktické analýzy marketingové strategie hotelu andel`s Prague. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány situační analýze, segmentaci poptávky, marketingovému mixu cestovního ruchu a doplňujícími návrhy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 27 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.