Název: Vstup nového internetového portálu na český trh a jeho marketingová strategie
Překlad názvu: Entry of the new internet portal into the Czech market and its marketing strategy
Autoři: Klimková, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Cidlina, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: internetový marketing; marketingová situační analýza; obchodní záměr; průzkum trhu; business case; internet marketing; market research; market situation analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/24619

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-77001


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-11-30, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet