Název: Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.
Překlad názvu: Analysis of the marketing department at ASBIS CZ, spol. s r.o.
Autoři: POŠVECOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2011
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: kontrolní etapa; marketingová situační analýza; marketingové cíle; marketingové strategie; marketingový plán; plánovací etapa; realizační etapa; strategický marketingový proces; Strategický řídící proces; a control stage; a markeketing situational analysis; a marketing plan; a planning stage; A strategic management process; a strategic marketing process; an implementation stage; marketing objectives; marketing strategies
Citace: POŠVECOVÁ, Lenka. Analýza marketingového oddělení společnosti ASBIS CZ, spol. s r. o.. České Budějovice, 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/24136

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-71114


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-10-18, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet