Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 37 záznamů.  začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
DŮM NA HRANĚ - Valašské Meziříčí, ulice Sokolská
Podpleská, Jana ; Havelka, Pavel (oponent) ; Mikulášek, David (vedoucí práce)
Funkce - tři patra podzemního parkování, parter s obchody a dvě patra urená pro bydlení Architektonický výraz - dům sahá do hloubky tří podzemních podlaží a nad zem vystupuje do výšky jedenácti metrů - tří pater, čím navazuje na římsu přilehlého domu. Na severní straně částečně kopíruje tvar ulice, na jižní vybíhá do prostoru třemi konzolovitými hmotami, jimiž utváří dojem tří samostatných bloků nad parterem.
Cenová mapa nájmů nebytových prostor v Olomouci.
Švec, Jakub ; Hájková, Hana (oponent) ; Klika, Pavel (vedoucí práce)
Předmětem práce je vytvoření cenové mapy nebytových prostor krajského města Olomouce. Před vznikem cenových map bude provedena analýza jednotkových cen kancelářských a komerčních prostor pomocí porovnávací metody. Vstupními daty budou inzertní nabídky pronájmů stažené z realitních serverů. Město Olomouc bude na základě výskytu jednotlivých prostor rozděleno do několika zón podle předem daných kritérií. Z těchto zón se poté vytvoří analytické soubory, které následně budou podrobeny testu na vyloučení extrémních hodnot. Z takto upravených souborů poté vzniknou jednotkové ceny nebytových prostor pro dané lokality. Finálním výstupem bude grafické znázornění cen do cenové mapy Olomouce.
Zvuková postprodukce v oblasti reklamy a filmu, případová studie firmy Studio Beep s.r.o.
Struhařová, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Riedlbauch, Václav (oponent)
Tématem diplomové práce je popis zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a případová studie společnosti Studio Beep s.r.o. Prvním cílem práce je co nejsrozumitelněji popsat teorii zvuku a zvukové postprodukce v oblasti reklamy a filmu a ukázat jednotlivá specifika provázející výrobu zvukové složky daných oborů. Teoretická část obsahuje základní přehled o historii zvuku, zvukové dramaturgii a obecných principech zvukové postprodukce. Druhým cílem je praktické popsání problematiky na konkrétních reklamních projektech a filmu, které byly realizovány ve společnosti Studio Beep s.r.o.. Praktickým popisem docílíme úplného pochopení tématu a doplnění teoretické části.
Vliv reklamy v přestávce amerického Super Bowlu na cenu a objem prodaných akcií inzerujících
Čurda, Filip ; Stroukal, Dominik (vedoucí práce) ; Čermáková, Klára (oponent)
Tato práce zkoumá vliv televizní inzerce a následného hodnocení reklamy spotřebiteli v průběhu události amerického Super Bowlu na změnu hodnoty a obchodovaného množství akcií inzerujících společností. Pomocí srovnání vývoje hodnot pro cenu a objem obchodovaných akcií inzerujících společností s trendem v intervalech kolem události Super Bowl v průběhu let 2010-2014, prokazuji, že zde žádný celkový vliv není. Zároveň hodnocení reklamního spotu spotřebiteli nemá jednoznačný vliv na změny hodnoty, či obchodovaného množství akcií inzerujících společností.
Analýza reklamních spotů v rámci Super Bowlu
Maršánová, Petra ; Novák, Michal (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Bakalářská práce pojednává o světově známém mediálním prostoru na finále amerického fotbalu zvaného Super Bowl. Tento prostor využívají světové značky k propagaci svých produktů a zároveň mezi sebou soutěží o největší přízeň diváků. Divácké ohlasy jsou měřeny pomocí různých mediálních ukazatelů, které vyhodnocují umístění reklam na žebříčku divácké oblíbenosti. Hlavním atributem všech spotů je kreativita a originalita. Cílem praktické části je představit společnosti, které zde vystupovali se svými reklamními spoty od roku 2006 do roku 2015. Dále jsou rozebírána jednotlivá zaměření reklamních spotů ve stejném časovém rozmezí. Televizní reklamy jsou v posledních letech zaměřené zejména na automobily a nápoje. V teoretické části je představena podstata moderní marketingové komunikace a komunikační nástroje. Poté se podrobněji zaměřuji na reklamu a moderní trendy její propagace při využití event marketingu.
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Šaman, Matěj ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Dvořák, Lukáš (oponent)
Tato práce pojednává o současné situaci na reklamním trhu v České republice a procesu návrhu, vzniku a distribuce reklamních spotů. Popisuje jednotlivé druhy a formy reklamy a jejich zastoupení na trhu. Rovněž přibližuje rozdíly mezi filmovou a reklamní tvorbou. V praktické části se věnuje konkrétní produkční společnosti a popisu okolností, které ji umožnili stát se uznávanou reklamní produkcí. Pomocí rozhovorů a zúčastněného pozorování přibližuje vznik tří konkrétních reklamních spotů. Závěrem popisuje hlavní aspekty úspěšné reklamní kampaně a okolnosti jejího vzniku.
Asociace hudby s konkrétním výrobkem v reklamních spotech
Pravda, Matěj ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Anh, Le Hai (oponent)
Cílem této práce je zjistit, jak moc nás ovlivňuje hudba použitá k propagaci výrobků ve formě reklamních spotů. Spojuje si člověk hudbu z reklamy s daným produktem, když ji slyší a mohla by se tak reklama zefektivnit, pokud by využívala známou hudbu přehrávanou v rádiu? To jsem se pokusil zjistit za pomocí kvalitativního výzkumu ve své práci. Dále jsem zkoumal hudební preference v reklamách na určité výrobky. Formou kvantitativního výzkumu jsem zkoumal, zda mají hudební preference respondentů konexi na preference hudby v reklamním spotu na konkrétní výrobek. Mé šetření pro mne přineslo zajímavé výsledky ve formě zjištění, že ve většině případů si lidé hudbu s výrobkem nespojí, ať už se jedná o známější hudební ukázky či nikoliv. Stejně tak jsem zjistil, že osobní hudební vkus nehraje při preferencích hudby v reklamách tak velkou roli, jako předchozí očekávání a stereotypy.
Regulace marketingové komunikace
BENDOVÁ, Kristýna
Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo navrhnout změny v regulaci marketingové komunikace v rámci rozhlasového vysílání, které by doplňovaly dosavadní legislativní úpravy a Kodex reklamy. Vlastní návrhy a doporučení zohledňovaly nebezpečnost marketingové komunikace pro řidiče a byla navrhnuta na základě analýzy regulačních norem z oblasti marketingové komunikace, realizovaného dotazníkového šetření a řízených rozhovorů se zástupci nejposlouchanějších rozhlasových stanic v Jihočeském kraji.
Vysílání veřejné služby v zemích Evropské Unie, jeho organizace a fungování: Studie č. 5.309
Šmíd, Milan
Způsob organizace rozhlasového a televizního vysílání má v různých zemích různou podobu, podmíněnou politickými, ekonomickými, technologickými a kulturními specifikami daného státu. Při určité míře zjednodušení lze v této rozmanitosti vysledovat dva typy vysílání, které jsou výsledkem historického vývoje, a z něhož vyplývají také dva odlišné typy organizací (co do formy společnosti, financování, způsobu řízení, požadavků na programové výstupy atd.), jež toto vysílání provozují. Jedná se o rozhlasové a televizní organizace veřejného sektoru (státní nebo založené veřejným právem) a soukromého sektoru.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Marketingový mix
ČERMÁK, Pavel
Diplomová práce měla za cíl zanalyzovat aktuální situaci ohledně marketingového mixu ve vybrané společnosti. Na základě této analýzy bylo zjištěno, že současný marketingový mix je třeba upravit, a pokusit se tak zvýšit prodej a povědomí o značce. Bylo navrženo řešení na zlepšení situace, které se sestává ze zlepšovacích návrhů. Tyto návrhy se zaměřují podle výsledků provedené SWOT analýzy na zlepšení image značky a rozšíření její existence mezi zákazníky. Dále se snaží vyřešit problém s koupěschopností zákazníků, v neposlední řadě také problém se získáváním zákazníků. Dva vybrané zlepšovací návrhy, které se pokouší vyřešit problém se získáním zákazníků a také částečně zvýšit povědomí o společnosti a její činnosti, byly následně tržně otestovány.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 37 záznamů.   začátekpředchozí18 - 27další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.