Název:
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Překlad názvu:
Advertising production: Production company Funny Bunny Films and its work
Autoři:
Šaman, Matěj ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Dvořák, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato práce pojednává o současné situaci na reklamním trhu v České republice a procesu návrhu, vzniku a distribuce reklamních spotů. Popisuje jednotlivé druhy a formy reklamy a jejich zastoupení na trhu. Rovněž přibližuje rozdíly mezi filmovou a reklamní tvorbou. V praktické části se věnuje konkrétní produkční společnosti a popisu okolností, které ji umožnili stát se uznávanou reklamní produkcí. Pomocí rozhovorů a zúčastněného pozorování přibližuje vznik tří konkrétních reklamních spotů. Závěrem popisuje hlavní aspekty úspěšné reklamní kampaně a okolnosti jejího vzniku.This thesis discusses the advertising market in the Czech Republic and focuses on different kinds and forms of commercials and their market reach. It also brings the differences between film and advertising productions. The practical part is devoted to a particular production company and a description of circumstances that enabled it to become a recognized advertising production. Through interviews and participant observation brings the creation of three specific commercials. Finally, it describes the main aspects of successful advertising campaigns and the circumstances of its creation.
Klíčová slova:
Audiovizuální tvorba; Distribuce; Produkce; Reklama; Reklamní trh; Advertising market; Audiovisual production; Commercial; Distribution
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/46495