Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17,189 záznamů.  začátekpředchozí17180 - 17189  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.56 vteřin. 

Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace
Trubač, Tomáš ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název práce: Title: Obchodní strategie cestovních kanceláří z hlediska využívání jednotlivých druhů propagace Business strategies oftravel agencies in terms ofexploitation of individua! promotional types Metoda: V této práci bylo použito metody dotazníkového šetření - jak písemné, tak ústní formy - za účelem získání informací o využití a hodnocení účinnosti jednotlivých druhů propagace českými cestovními kancelářemi. Výsledky: Výsledky provedeného šetření podávají přehled o propagaci v cestovním ruchu z hlediska jejího využívání a možností zaměření se na vysoce účinné formy. Klíčová slova: cestovní ruch, marketing cestovního ruchu, marketingová komunikace, propagační formy, dotazníkové šetření, měření účinnosti propagace. 2

Význam Dohody o severoamerické zóně volného obchodu pro zahraniční obchod Kanady
Kolářová, Lucie ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Laschoberová, Libuše (oponent)
Cilem prace je popsat vyznam NAFTA pro zahranicni obchod Kanady a jeji vliv na teritorialni a odvetvovou strukturu zahranicniho obchodu. Obchodni vztahy s USA a Mexikem v letech 2003-2007. Faktory oblivnujici zahranicni obchod Kanadyx (silny kanadsky dolar, financni krize v USA, vnitrofiremni obchod). Prinosy a naklady NAFTA pro zahranicni obchod Kanady.

Factoring jako moderní nástroj financování obchodní činnosti
Procházková, Lenka ; Stejskalová, Irena (vedoucí práce) ; Beneš, Miroslav (oponent)
Diplomová práce na téma Faktoring jako moderní nástroj financování obchodní činnosti v teoretické části zkoumá různé způsoby získávání finančních zdrojů podniku. Tyto zdroje mohou být interní nebo externí. Podrobněji jsou rozebrány externí možnosti financování se zaměřením na faktoring, jeho principy, funkce a formy. V praktické části porovnává náklady na externí financování, a to s různým poměrem využití kontokorentního úvěru a faktoringu.

Obchodní strategie vybraných internetových obchodů
Chytilová, Kristýna ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Prostředí Internetu se rychle vyvíjí a stává se důležitým prodejním kanálem. Vytváří nové možnosti pro podnikání, které vyžadují specifické obchodní strategie. Aby se každý internetový obchod stal konkurenceschopným, musí dokázat využít výhody Internetu, jako prodejního kanálu (šetří náklady, umožňuje integraci jednotlivých oddělení podniku a efektivní sdílení dat aj.). Pro tyto obchody je také důležité umět nabídnout nové služby a uživatelsky zpříjemňující funkce, které je odliší od ostatních prodejců. Cílem práce je zjistit možnosti firem, které Internet nabízí, popsat specifika internetového obchodování, jeho výhody a nevýhody, analyzovat strategii jednotlivých obchodů na českém a zahra-ničním trhu a vytvořit jejich prognózu do budoucnosti.

Praktická marketingová optimalizace prodejních webů
Hašková, Kateřina ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kouba, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce Praktická marketingová optimalizace prodejních webů provádí čtenáře problematikou optimalizace internetového prodejního kanálu. V úvodní kapitole se zabývá všeobecnými aspekty internetového podnikání a představuje konkrétní web, který je dále využit pro ověření navržených postupů v praktické části práce. Kapitola Úvodní analýza přináší detailní rozbor reálného internetového podnikání z technického, obsahového a marketingového hlediska. V navazující části, Optimalizace, jsou aplikovány a komentovány praktické optimalizační kroky v oblasti technické, obsahové a marketingové. Navržené postupy a dosažené výsledky jsou doloženy na základě verifikace standardními analytickými nástroji pro vyhodnocování webových stránek, jejich návštěvnosti i obchodní úspěšnosti prodejního webu. Závěrečná kapitola Vyhodnocení optimalizace hodnotí provedené úpravy a rozšíření a předkládá návrhy dalších doplňkových i strategických změn do budoucna.

Trh s elektřinou v ČR
Průdek, Lukáš ; Dvořáček, Jiří (vedoucí práce) ; Vala, Petr (oponent)
Diplomová práce analyzuje trh s elektřinou v České republice. Soustředí se na současnou platnou legislativu - Energetický zákon, definuje účastníky trhu s elektřinou, strukturu instalovaného výkonu v ČR a obchodní platformy pro nákup elektřiny. V závěru práce je analyzováno postavení české elektroenergetiky v regionu střední Evropy a možný nástin budoucího vývoje dle Státní energetické koncepce.

Marketing a etika podnikání v oblastech chráněných autorskými právy
Černý, Michal ; Johnova, Radka (vedoucí práce) ; Bláha, Václav (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na rozbor marketingových nástrojů a obchodní strategie, s využitím v nakladatelském odvětví. První část je věnována rozboru autorského práva, jímž je činnost těchto podniků ovlivněna. Vysvětleny jsou nejdůležitější statě autorského zákona, platného v České republice. Předložen je přehled významných mezinárodních norem, zabývajících se otázkou duševního vlastnictví. V druhé kapitole je vyložena teorie marketingu a prozkoumána problematika etiky v reklamní a obchodní činnosti. Jsou zde definovány základní pojmy, popsány marketingové nástroje a osvětleny nejdůležitější kroky, při tvorbě marketingové strategie. Závěr této kapitoly shrnuje možnosti využití marketingových nástrojů v nakladatelské praxi. V poslední části práce jsou praktickým způsobem využity poznatky získané během jejího vytváření. Dvěma různými způsoby je vypracován marketingový plán pro nakladatelství Knižní klub. Oba postupy jsou důkladně popsány a na závěr porovnány.

Obchodní rejstříky přes internet v zemích EU a Evropě
Štěpánková, Veronika ; Pokorný, Pavel (vedoucí práce) ; Pokorný, Pavel (oponent)
Popis obchodního rejstříku ČR, popis obchodního věstníku ČR, popis živnostenského registru, popis ARESu, srovnání obchodního rejstříku s jeho komerčními nabídkami, zkušební vyzkoušení obchodního rejstříku ČR s vyhledáváním konkrétní firmy, úředně ověřený výpis z obchodního rejstříku ČR, analýzy obchodních rejstříků v zemích EU a Evropy, výpis z obchodního rejstříku Velké Británie, novinky kolem obchodního rejstříku.

Využití matematických metod při plánování sítě obchodních zástupců
Mitas, Lukáš ; Fábry, Jan (vedoucí práce) ; Borovička, Adam (oponent)
Podniky z různých produkčních odvětví v dnešní době používají jako prostředek prodeje svého zboží nebo služeb síť obchodních zástupců. Tato diplomová práce se zabývá navrhováním sítě jako takové a dále tvořením plánu cest pro jednotlivé obchodní zástupce s cílem minimalizovat náklady spojené s jejich činností. Pro navrhování sítě je použito úlohy o pokrytí a přiřazovací úlohy. Pro plánování cest obchodního zástupce je využito klasické úlohy obchodního cestujícího, úlohy obchodního cestujícího s více obchodními cestujícími, heuristiky nejbližšího souseda, metody výměn, rozvozní úlohy a vlastního návrhu řešení. Stručně je popsána možnost využití metod vícekriteriálního hodnocení variant při rozhodování spojeném s vybavováním sítě obch. zástupců. Pro demonstraci metod na reálných datech byla využita data poskytnutá firmou Tata Global Beverages (Jemča).

Integrace elektroenergetických trhů ve střední Evropě v právním rámci Energetické unie
Farkač, Pavel ; van Koten, Silvester (vedoucí práce) ; Pekárek, Štěpán (oponent)
Předkládaná práce se věnuje integraci denního trhu s elektrickou energií v regionu střední Evropy. V současné době je situace v daném regionu zablokovaná samotnou existencí společné německo-rakouské obchodní zóny, jejíž slučitelnost s právem Evropské unie je diskutabilní. Z toho důvodu je provedena analýza relevantních právních materiálů, která bude sloužit rovněž k posouzení kompatibility projektu 4M Market Coupling s unijním právem. Je konstatováno, že oba zkoumané integrační projekty jsou po technické stránce relativně velmi dobře slučitelné, ovšem jejich integrace není možná, dokud nepadne definitivní rozhodnutí v otázce německo-rakouské nabídkové zóny.