Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17,179 záznamů.  začátekpředchozí17170 - 17179  přejít na záznam: Hledání trvalo 1.34 vteřin. 

Uvedení nového výrobku společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. na trh
Krotil, Lukáš ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na kompletní analýzu společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s. v kontextu s historií, současností a budoucím potenciálem. Hlavním cílem je nezávisle analyzovat a zhodnotit současný stav na trhu hořkých a bylinných nápojů, zjistit zda je na trhu prostor a poptávka po novém výrobku. Na základě výsledků z průzkumu trhu navrhnout směr pro společnost Becherovka a jejího majoritního vlastníka Pernod Ricard. Závěrem celé práce bude tvorba marketingového mixu a strategie pro nový produkt.

Procesy řídící sympatrickou koexistenci di- a tetraploidního cytotypu v primární kontaktní zóně chrastavce rolního (Knautia arvensis agg.)
Hanzl, Martin ; Kolář, Filip (vedoucí práce) ; Duchoslav, Martin (oponent)
Intenzivní cytotypový screening v primární kontaktní zóně cytotypů Knautia arvensis na hadcovém tělese u Mariánských Lázní odhalil značnou převahu tetraploidů (81 % subpopulací) nad zástupci mateřské diploidní rasy. Objeveno bylo rovněž jedenáct cytotypově smíšených subpopulací, ve kterých se di- i tetraploidní rostliny vyskytovaly v bezprostřední prostorové blízkosti. Cytometrická analýza téměř 5 tis. jedinců vedla i k zaznamenání dvou extrémně vzácných minoritních cytotypů (3x, 6x). Vegetační analýzy provedené na dvou prostorových škálách neprokázaly, že by se diploidní a tetraploidní rostliny lišily svými stanovištními požadavky. Na nejmenších prostorových škálách však výskyt cytotypů koreloval s mikrostanovištními podmínkami. Rozmístění jedinců obou cytotypů ve smíšených subpopulacích nebylo náhodné. Nápadná byla především tvorba cytotypově uniformních shluků a negativní prostorové korelace mezi diploidními a tetraploidními jedinci. Ve studovaných smíšených subpopulacích se přítomné diploidní a tetraploidní rostliny prokazatelně lišily poměrným zastoupením jedinců z různých kategorií životního cyklu. V subpopulacích obou cytotypů značně převládalo vegetativní rozmnožování, pohlavní cestou vznikalo v průměru pouze 7 % z nových rostlin. Srovnání cytotypů přímo in situ ve smíšených subpopulacích...

Komunikační program ve vybrané společnosti
Hadrabová, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pilmaier, Adam (oponent)
Zpracovat strategickou analýzu vybrané společnosti. Popsat marketingový management a marketingový mix s důrazem na komunikační politiku firmy. Zpracovat návrh komunikačního programu.

Analýza marketingových aktivit firmy Hennlich Industrietechnik, s.r.o.
Schovánková, Zuzana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Ryšánková, Alžběta (oponent)
Práce se zabývá analýzou marketingových aktivit ve firmě Hennlich Industrietechnik, s.r.o. se zaměřením na komunikaci se zákazníkem, konkurencí i uvnitř firmy. Práce řeší v jednotlivých kapitolách využívání nástrojů komunikačního mixu, rozdílný přístup k marketingovému řízení manažerů odštěpných závodů, efektivnost marketingových aktivit a jejich vliv na obrat i zisk firmy. Porovnává výsledky hospodaření jednotlivých odštěpných závodů a dává je do souvislosti s výsledky marketingových aktivit. Následně upozorňuje na nedostatky a hledá řešení ke zvýšení efektivnosti marketingu.

Marketingová strategie vybrané firmy
Králová, Andrea ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Touto firmou je gastronomické zařízení s názvem Labyrint CBR (restaurace, kavárna a bar zároveň), které se nacházelo na náměstí Přemysla Otakara II. v Českých Budějovicích. Teoretická část se skládá ze dvou kapitol. První z nich se zabývá pojmem strategický marketing a jednotlivými fázemi procesu tvorby marketingové strategie. Druhá kapitola je věnovaná specifickým vlastnostem služeb a sektoru stravování a pohostinství, které ovlivňují tvorbu marketingové strategie, a dále se zabývá specifiky marketingu v tomto odvětví. Praktická část se zabývá analýzou příčin neúspěchu podniku Labyrint CBR a návrhem vhodné marketingové strategie a marketingového mixu, které - v případě jejich včasné implementace - měly tento podnik zachránit.

Návrh opatření pro rozvoj konkurenceschopnosti podniku
Holubová, Martina ; Malach, Miroslav (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zvýšit konkurenční postavení vybrané firmy pomocí vytvoření nového marketingového mixu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsou teoretická východiska řešeného problému. Druhá část obsahuje SLEPT analýzu, analýzu podle Porterova modelu pěti sil, analýzu marketingového mixu dané firmy a její konkurence, a dále dotazníkové řešení. Ve třetí části se věnuji tvorbě nového marketingového mixu pro danou firmu.

Měření výkonnosti veřejných muzeí umění
Prokůpek, Marek ; Riedlbauch, Václav (vedoucí práce) ; Machek, Ondřej (oponent) ; Wagner, Jaroslav (oponent)
Tématu ekonomiky kulturních institucí a jejich ekonomickému dopadu začala být věnována systemtická pozornost až v posledních desetiletích. Tato doktorská práce analyzuje metody měření výkonnosti veřejných muzeí umění a přináší ekonomický model. Cílem práce je vytvoření modelu měření výkonnosti pro manažery muzeí umění. V dnešní době je nutné integrovat měření výkonnosti do strategického rozhodování organizací. Manažeři muzeí cítí tlak, aby obhájili existenci jejich instituce a aby dokázali, že své zdroje alokují efektivně. Pomocí v tom by mohla být model navržený na základě spojení nástroje Balanced Scorecard a metody Data Envelopment Analysis. V rámci výzkumu byla uplatněna kombinovaná metoda kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní data byla získána pomocí dotazníků a polostrukturovaných rozhovorů. Kvantitativní data byla získána z dotazníků, výročních zpráv muzeí a z reportů Národního informačních a poradenského střediska pro kulturu. Hlavním cílem práce je navrežní modelu, který by dokázal zachytit všechny muzejní aktivity a poskytl obsáhlý obraz o výkonnosti muzea a zároveň by poskytl srovnání s dalšími muzei.

Výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Quierro, s.r.o.
Patka, Roman ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zákazníků. Cílem teoretické části je popis základních termínů a oblastí, které se k tématu vztahují. Blíže je definován pojem zákazník, jeho význam pro firmu, především význam jeho spokojenosti. Jsou popsány způsoby měření spokojenosti, analýza spokojenosti stávajících zákazníků, včetně analýzy zákazníků ztracených. Podána je stručná charakteristika firmy, v níž byl realizován výzkum. Výzkum byl koncipován jako smíšený. Kvantitativní výzkum provedený formou dotazníkového šetření ve výzkumném souboru, který tvořilo celkem 179 respondentů, byl doplněn o kvalitativní analýzu hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí služby Heuréka. Na základě výsledků výzkumu je v závěru práce uvedeno doporučení pro firmu, v níž byl výzkum prováděn. Doporučení se týká vedle možností změny nabídky služeb a produktů, ale i způsobu realizace hodnocení spokojenosti zákazníků firmy.

Analýza produktového portfolia farmaceutické firmy MEDA Pharma, s.r.o.
Velecká, Aneta ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Angelovičová, Zuzana (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat portfolio farmaceutické společnosti MEDA Pharma s.r.o. a následně dle výsledků navrhnout marketingovou strategii do roku 2020. Práce má dvě části a to teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována vysvětlení základních pojmů týkajících se trhu, marketingu, marketingového mixu, marketingové strategie a jejích nástrojů. Dále je tato část věnována pojmům týkajících se farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na analýzu portfolia společnosti. Využiji marketingového mixu, Bostonské matice, zhodnotím největší konkurenty jednotlivých produktů a zaměřím se také na profitabilitu produktů společnosti. V závěru navrhnu marketingovou strategii do roku 2020.

Vliv obalů na chování spotřebitele
Zakharova, Kateryna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil k nákupu produktu vybrané společnosti. Dále práce obsahuje doporučení týkající se obalů. Pro výzkum je zvolena tzv. metoda smíšeného výzkumu, jelikož poskytuje komplexní pohled na zkoumanou oblast a obsahuje obojí, kvantitativní i kvalitativní přístup. Sběr dat zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů s manažerem vybrané společnosti a kvantitativní výzkum, který byl proveden a analyzován na bázi dotazování.