Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 190 záznamů.  začátekpředchozí171 - 180další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sponzoringové aktivity společností energetické skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie.
Kollerová, Kristýna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jančová, Sylva (oponent)
Bakalářská práce s názvem "Sponzoringové aktivity společností skupiny RWE se zaměřením na podporu české kinematografie" se v úvodní teoretické části zabývá obecně pojmem sponzoring a jeho druhy. Teoretická část vychází ze základní dostupné literatury zabývající se sponzoringem. Po představení struktury skupiny RWE se zaměřením na Českou republiku následuje jádro práce, sponzoringové aktivity společností této skupiny. Práce nabízí přehled největších sponzoringovýcg projektů RWE, více je pak zaměřena především na projekt RWE - energie českého filmu. Hlavní cíl práce je tento projekt v širším kontextu popsat, analyzovat a podat případné doporučení do budoucnosti.
Ambush marketing v souvislosti s olympiádou v Pekingu
Mátl, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Anotace Práce popisuje fenomén Ambush marketingu a identifikuje jeho možné využívání v souvislosti s olympiádou v Pekingu.
Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy
Kiss, Petr ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Lomská, Zuzana (oponent)
Předmětem diplomové práce je analýza účinnosti sportovního sponzoringu jako jednoho z marketingových nástrojů komunikačního mixu firmy DEKTRADE, a. s., která je hlavním sponzorem cyklistického týmu. K lepšímu objasnění pojmu a funkcí sponzoringu sportu práce nejprve nahlíží na sport jako marketingové odvětví, definuje sponzoring z ekonomického a právního hlediska, mapuje jeho vývoj, představuje možnosti využití v oblasti sportu, určuje jeho roli v komunikačním mixu firmy a představuje možnosti měření efektivnosti investic vložených do sponzoringu sportu. V práci jsou realizovány metody hodnocení účinnosti sponzoringu, konkrétně výzkum odezvy sponzoringu, známost značky a monitoring médií. Závěr práce přináší doporučení pro zlepšení stávající situace.
Využití konkrétní sportovní disciplíny pro reklamu a propagaci firmy
Škaloud, Přemysl ; Král, Pavel (vedoucí práce)
Florbal patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející sporty nejen u nás, ale i ve zbytku světa. Členská základna v ČR se rozrostla na více jak čtyři desítky tisíc registrovaných florbalistů. Díky tomu jsme měli možnost v naší zemi pořádat Mistrovství světa mužů v roce 2008. Cílem mé práce je zhodnotit atraktivitu sportu pro veřejnost a také možné partnery při podílení se právě na této vrcholné florbalové akci. Výsledky a závěry budou moci využít organizátoři při výsledné analýze úspěšnosti šampionátu z hlediska oslovení veřejnosti a posunutí florbalu mezi nejsledovanější sporty u nás.
Porovnání sponzoringových aktivit Rádia Impuls a RockZone 105,9
Kelblová, Kateřina ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štíhelová, Kristýna (oponent)
V práci se zabývám uplatněním sponzoringu v oblasti médií se zaměřením na rozhlas. V teoretické části definuji sponzoring jako jeden z nástrojů komerční komunikace a jmenuji hlavní druhy sponzoringu. Dále se zabývám jeho významem, vlivem na účetnictví firmy, uvádím metody měření efektivity sponzoringu a specifika tzv. mediálních partnerství. V praktické části provádím komparaci sponzoringových aktivit Rádia Impuls jako nejposlouchanějšího rádia v České republice a RockZone 105,9 jako menšího pražského rádia. Uvádím nejvýznamější rozdíly plynoucí z odlišného postavení oboou rádií na trhu.
Sponzoring jako komerční komunikace
Mühlhans, Petr ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Kindová, Alena (oponent)
Vyplním zítra po státní závěrečné zkoušce, bohužel mi nepřesunuli termín a mám na učení celkem 2 dny včetně dneška. Moc děkuji za pochopení
Sponzoring vysokých škol
Daňková, Kateřina ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Sponzorství v oblasti školství je v současnosti rozšiřující se formou marketingové komunikace. Zajímal mne jak postoj českých veřejných a soukromých vysokých škol, tak dárců k možnostem sponzoringu či partnerství. Cílem mé práce bylo definovat sponzoring a vymezit tento pojem v rámci marketingové komunikace. Současně pro podpoření teorie, že sponzoring se stává významným nástrojem marketingové komunikace, jsem přiblížila konkrétní marketingové strategie vybrané firmy (České spořitelny) a zanalyzovala jsem konkrétní kampaň z oblasti vzdělávání.
Sponzorský projekt McDonald's Olympic Hopefuls na podporu mladých sportovců.
Adamec, Richard ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Dlouhý, Jakub (oponent)
Diplomová práce se zabývá sponzorským projektem McDonald's Olympic Hopefuls. V prvních dvou částech jsou položeny teoretické základy pro vypracování diplomové práce, jsou zde vysvětleny pojmy týkající se marketingu, marketingové a komerční komunikace. Třetí část se zaměřuje na sponzoring, jeho typy a na hodnocení sponzorských projektů. Aplikační část popisuje historii projektu McDonald's Olympic Hopefuls. Obsahuje hodnocení projektu a doporučení do budoucnosti.
Marketing ve sportu
Roubíček, Jan ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Šulák, Jiří (oponent)
Na základě dostupných informací je cílem následující práce aplikovat skutečnosti sportovního odvětví na vybraná marketingové témata. V práci nepůjde pouze o jinou interpretaci již dříve prezentovaných a k účelu práce zjištěných myšlenek, ale také o prezentaci teorií a myšlenek nových, o zjištěná fakta se pouze opírajících. Smyslem práce je v co nejkomplexnějším smyslu představit problematiku sportovního marketingu a demonstrovat jeho aplikaci v praxi, to vše doplněno o úskalí tohoto odvětví a o zamyšlení nad vyhlídkami do budoucnosti.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 190 záznamů.   začátekpředchozí171 - 180další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.