Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 173 záznamů.  začátekpředchozí164 - 173  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití regionálního marketingu v rozvoji vybraného regionu, obce
GORYLOVÁ, Jana
Marketing našel široké uplatnění také mimo své původní využití ve výrobní sféře a je aplikován do mnoha dalších oblastí života. Je úspěšně využíván také při rozvoji obcí a regionů. Tento speciální druh marketingu v sobě spojuje několik odvětví. Jedná se o marketing neziskového sektoru, marketing služeb, marketing cestovního ruchu a mimo jiné také o regionální marketing. Využití marketingu pro rozvoj regionu nebo obce může mít několik různých forem. Může se jednat o propagaci obce pro různé cílové skupiny (segmenty) nové obyvatele, turisty, potencionální investory. Cílem marketingu může být vymezení jedinečnosti obce, její diferenciace vzhledem k okolnímu prostředí. Může se jednat o vytváření pracovních příležitostí, zlepšení infrastruktury, občanské vybavenosti, vytváření podmínek pro zahájení podnikání, přijímání rozhodnutí s ohledem na životní prostředí a zdraví obyvatel města. Zdaleka se však nejedná jen o pouhou propagaci, jde o jiný náhled na lokalitu jako na nabízený produkt a na spotřebitele jako na zájmové skupiny, kterým by měl tento produkt poskytovat uspokojení jejich potřeb. Propagace však nemůže být opomenuta, kromě reklamy se jedná zejména o vytváření značky obce, budování jejího image a pozitivního public relation. Komplexní městský marketing jako nejvyšší forma marketingu města je koncept rozvoje města, který využívá partnerství všech aktérů, kteří mají vlastní zájem na rozvoji města. Kooperace a komunikace mezi partnery ze soukromého, veřejného a podnikatelského sektoru umožňuje výměnu znalostí a využívání zkušeností všech zúčastněných stran, prosazování shodných cílů, stanovování jejich priorit a vyhodnocení zvolených postupů z několika nezávislých úhlů pohledu. Společným cílem je zvýšení atraktivity města, jeho konkurenceschopnosti a také posílení identity občanů města.
Využití individualizace a diferenciace v hodinách fyziky
GARABIK, Bohumil
Diplomová práce se věnuje individualizaci a diferenciaci v našem školství. Práce vysvětluje pojmy individualizace a diferenciace, jednotlivé způsoby diferenciace, jejich možná úskalí, historii a využití diferenciace a individualizace v alternativních školách. Součástí diplomové práce je rozhovor s učitelem fyziky, analýza výročních zpráv základní školy a experiment. V rámci experimentu byl připraven nestandardizovaný diferencovaný didaktický test a anketa.
Budování vztahu se zákazníky v rámci Supply Chain Managementu
Kaluzhna, Yevgeniya ; Pernica, Petr (vedoucí práce) ; Jirsák, Petr (oponent)
Supply chain management je relativně mladým vědním oborem, ale jeho význam stále stoupá. Na dnešní etapě vývoje, zákaznicky orientovaného trhu, podniky se již nesmí vyhybat spolupráci v dodavatlském řetězci. Cílem mé práce bylo odhalit jak supply chain management může příspět k budování vztahů se zákanzníky, protože zákazníky jsou základem jakéhokoliv podniku. První část práce shrnuje poznatky týkájící se supply chain managementu, konkurenčních strategií, zákazníků, typů dodavatelských řetězců a CRM. Zvláštní kapitola je věnovaná tomu, jak supply chain management může ovlivnit služby zákazníkům. A jaký význam mají služby pro budoucí konkurenceschopnost pondiků. V praktické části jsem rozebrala příklad společnosti Zappos.com. Která pomocí realizace své konkurenční strategie a podřazení celého dodavatelského řetezce strategickým cílům, vybudovala výníkající vztah se svými zákazníky. Na konci práce budou dané výhledy na budoucí vývoj aktivit v SCM.
Návrh konkurenční strategie pro společnost Trafin Oil, a.s. s cílem dosažení udržitelné konkurenční výhody
Noga, Michał ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá navržením podnikové strategie pro společnost Trafin Oil, a.s. s cílem dosažení udržitelné konkurenční výhody. Trafin Oil, a.s. je malý podnik operující na trhu s odpadními oleji. Pro dosažení cíle práce byl proveden široký výzkum stávající literatury v oboru strategie. Vyčleněné teoretické rámce jsou důkladně použity v části praktické a spolu s krátkým dotazníkovým šetřením a hloubkovými pohovory se zaměstnanci slouží pro lepší pochopení strategické pozice společnosti. Poznatky získané analýzou slouží k navržení konkurenční strategie, která je postavena na unikátní strategické pozici a odlišných aktivitách zapojených do tvoření hodnoty. Navržená strategie zaručí firmě větší svozovou stabilitu a přinese udržitelnější zisky.
Diferenciace evropského integračního procesu
Svobodová, Tereza ; Dubský, Zbyněk (vedoucí práce) ; Druláková, Radka (oponent)
Hlavním cílem práce s názvem Diferenciace evropského integračního procesu je historický exkurz do problematiky diferenciace a flexibility ve vývoji vztahů mezi jednotlivými členskými zeměmi evropské integrace. V práci je provedeno srovnání vyjádření předních představitelů, která napomohla vytváření teoretického základu dané problematiky. Dále práce charakterizuje hlavní modely diferenciované spolupráce a zhodnocuje jejich dosavadní přínos a budoucí využití. S využitím teoretických poznatků pak práce analyzuje tři konkrétní příklady diferenciace v existujícím evropském integračním procesu.
Diferenciace-nárůst rozdílů mezi vyspělými a rozvojovými zeměmi
Budinová, Pavlína ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Suchá, Tereza (oponent)
Bakalářská práce "Diferenciace-nárůst rozdílů mezi vyspělými a rozvojovými zeměmi" se zaměřuje na rostoucí rozdíly mezi dvěma hlavními segmenty světové ekonomiky, a to mezi vyspělými ekonomikami na straně jedné a rozvojovými na straně druhé. Tato diferenciace bude zdůvodněna, prokázána a doložena konkrétními fakty, projevy a trendy. Cílem práce je analyzovat základní aspekty tématu, tj. definovat aktéry, projevy, příčiny a důsledky daného jevu a možný budoucí vývoj. Dále porovnat vztahy mezi vyspělými a rozvojovými zeměmi v polovině 20. století a v současnosti, přičemž důraz je kladen především na měnící se pozici rozvojových zemí během posledních dvaceti let, a popsat roli dynamických rozvojových zemí v současné světové ekonomice a jejich současný a budoucí vztah s vyspělými zeměmi. Struktura práce bude rozčleněna do sedmi hlavních kapitol a jim příslušejících podkapitol, které obsáhnou klíčové segmenty dané problematiky.
Ekonomická a sociální diferenciace regionů Turecka na začátku 21. století
Samková, Barbora ; Němečková, Tereza (vedoucí práce) ; Šaroch, Stanislav (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice regionálních diferenciací v Turecku, a to zejména v oblasti ekonomické a sociální. Cílem práce je potvrdit hypotézu, že Turecko je zemí s velkými hospodářskými rozdíly mezi regiony, a tyto diferenciace blíže popsat a analyzovat. Text je rozdělen do tří částí. V první kapitole jsou porovnány jednotlivé regiony podle vybraných populačních, demografických, sociálních a ekonomických ukazatelů. Druhá kapitola blíže analyzuje vybrané problémy společné všem regionům. Závěrečná část je věnována obecným příčinám a důsledkům regionálních diferenciací v zemi a nastiňuje perspektivy regionálního vývoje, s ohledem na kandidaturu Turecka do EU a současný vývoj tureckého hospodářství.
Diferenciace a efektivnost veřejných výdajů na prevenci a potírání kriminality
Bernardyová, Kateřina ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Řežábek, Pavel (oponent)
Práce se zabývá popisem a analýzou kriminality v České republice a s ní souvisejícími veřejnými výdaji. V úvodu je nastíněn obecný vývoj kriminologie, jednotlivé školy a jejich přístupy k ovlivňování kriminality. Blíže se zabývá pohledem ekonomie na řešení trestní činnosti a na kalkulaci společenských a individuálních nákladů. Následuje situační analýza kriminality v ČR, její prameny, východiska a struktura kontrolních orgánů. Jedna kapitola je věnována i ženské kriminalitě. Druhá část analyzuje závislosti mezi úrovní kriminality, veřejnými výdaji na prevenci a represi kriminality z celostátního i regionálního pohledu. Hlavní otázkou této práce je efektivnost veřejných výdajů na prevenci a regresi kriminality v ČR.
IKEA - projekt pro specifický segment malých podnikatelů
Kostečková, Irena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se ve své první části věnuje charakteristice trhu nábytku v České republice a představuje společnost IKEA. Druhá aplikační část se zaměřuje na celosvětový projekt IKEA pro segment malých podnikatelů, jehož smyslem je rozšířéní portfolia zázníků, růst tržeb společnosti a její mezinárodní rozvoj. Práce popisuje podstatu projektu, jeho realizaci a přínos jak pro společnost tak pro její zákazníky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 173 záznamů.   začátekpředchozí164 - 173  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.