Název:
Developing a business strategy to achieve sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s.
Překlad názvu:
Návrh konkurenční strategie pro společnost Trafin Oil, a.s. s cílem dosažení udržitelné konkurenční výhody
Autoři:
Noga, Michał ; Tyll, Ladislav (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2011
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] The objective of this thesis is to propose a business strategy that would result in sustainable competitive advantage for Trafin Oil, a.s. - a Czech company operating on the waste oil market. In order to accomplish the stated objective, extensive research has been performed into the existing body of literature on the subject. Frameworks for analysis of the competitive situation are presented and applied thoroughly in the practical part. Moreover, to better comprehend Trafin Oil, a.s. strategic position a customer survey was conducted and extensive interviewing took place. Based on the applied frameworks and the insights gathered throughout the research, the thesis delivers a strategy which rests on developing a unique strategic position and involves different sets of activities to deliver its value proposition. The strategy ought to guarantee higher collection stability and generate substantially higher profits.Tato diplomová práce se zabývá navržením podnikové strategie pro společnost Trafin Oil, a.s. s cílem dosažení udržitelné konkurenční výhody. Trafin Oil, a.s. je malý podnik operující na trhu s odpadními oleji. Pro dosažení cíle práce byl proveden široký výzkum stávající literatury v oboru strategie. Vyčleněné teoretické rámce jsou důkladně použity v části praktické a spolu s krátkým dotazníkovým šetřením a hloubkovými pohovory se zaměstnanci slouží pro lepší pochopení strategické pozice společnosti. Poznatky získané analýzou slouží k navržení konkurenční strategie, která je postavena na unikátní strategické pozici a odlišných aktivitách zapojených do tvoření hodnoty. Navržená strategie zaručí firmě větší svozovou stabilitu a přinese udržitelnější zisky.
Klíčová slova:
diferenciace; konkurence; konkurenční výhoda; strategie; competition; competitive advantage; differentiation; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/33966