Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 205 záznamů.  začátekpředchozí161 - 170dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zvýšení efektivnosti výroby
Žabenský, Zbyněk ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato práce obsahuje studii zvýšení kapacity výroby prostřednictvím zlepšení celkové efektivnosti zařízení linky povrchové montáže elektronických součástek. Obsahuje technický popis, procesní popis změny a ekonomické vyhodnocení investice. Práce se zaměřuje na vymezení pojmu „celkové efektivnost zařízení“ a jeho upřesnění ve výrobní firmě zabývající se výrobou elektronických součástek.
Bezpečnostní inspekce a řešení bodových závad na komunikaci I/43 v úseku Milonice - Krhov
Čechová, Zuzana ; Simandl, Arnošt (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je řešení bezpečnosti provozu vozidel a technického stavu na komunikaci I/43, zjištění konkrétních nebezpečných úseků, následné zhodnocení a zpracování jednotlivých bodových závad v rámci studie. Jedná se o cca 10km dlouhý úsek mezi Milonicemi a Krhovem přibližně 25 km severně od Brna. Nalezla jsem zde celkem 4 bodové závady, které je zapotřebí řešit dříve než se začne realizovat projekt rychlostní komunikace R/43, který nahradí stávající I/43. První bodová závada je v těsné blízkosti obce Milonice, je zde nevyhovující křižovatka I/43 s III/31775 z důvodů velké intenzity dopravy na silnici I/43 a absenci odbočovacího pruhu vlevo. Druhá bodová závada se nachází v obci Závist, je zde nevyhovující napojení MK na I/43 a za obcí má silnice velký podélný sklon, který je nevhodný pro pomalá vozidla. Třetí bodová závada se týká oblasti mezi obcemi Závist a Černá hora, zde je nevyhovující směrové, výškové řešení, podélný sklon a příčné uspořádání komunikace. Poslední závadou je horizont silnice I/43 u obce Krhov, toto místo je jedno z nejnebezpečnější úseků. Na horizontu je nevhodně vyprojektovaná kombinace prvků směrového, výškového a příčného uspořádání komunikace s nestandartním ukončením stoupacích pruhů. Bodové závady jsem se snažila co nejlépe vystihnout a navrhnout jejich opatření.
Tvorba rozvrhování výroby k realizaci zákaznických požadavků
Holík, Radim ; Jaroš, Miroslav (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Podnětem k vypracování diplomové práce bylo nalezení nedostatků současného řešení rozvrhování výrobních úkolů ve společnosti TOS KUŘIM – OS, a. s. Analýza poskytnutých dat podnikem společně s teoretickými poznatky odborné literatury vytvořila podklad pro vypracování návrhu. Ten spočívá v zavedení nového procesu, který by při pravidelném vykonávání nedostatky redukoval či plně eliminoval. Součástí je i praktický příklad aplikace procesu.
Záporná elektroda pro lithno-iontové akumulátory
Libich, Jiří ; Vanýsek, Petr (oponent) ; Straková Fedorková, Andrea (oponent) ; Vondrák, Jiří (vedoucí práce)
Dizertační práce se zabývá výzkumem elektrodových materiálů pro lithno-iontové akumulátory. Hlavní směr výzkumu byl zaměřen především na materiály pro záporné elektrody, které pracují na principu interkalace lithných iontů do jejich struktury. Předmětem zájmu jsou materiály na bázi uhlíku, především jejich grafitické struktury jako hostitelé pro lithné ionty za vzniku sloučeniny LiC6. Výsledkem výzkumných prací je zlepšení vlastností těchto materiálů, především z pohledu stability, vratné kapacity a dalších parametrů. Výzkum těchto materiálů jsou jednou z důležitých oblastí základního výzkumu pro zlepšení vlastností budoucí generace lithiových akumulátorů. Práce taktéž řeší otázku bezpečnosti lithium-iontových akumulátorů spolu s kompatibilitou záporných elektrodových materiálů s aprotickými elektrolyty.
Zavedení postupů navigace podle požadavků PBN (Performance Based Navigation) na regionálním letišti
Veselý, Petr ; Soldán,, Vladimír (oponent) ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Kevický, Dušan (vedoucí práce)
Dizertační práce je zaměřena na řešení problematiky postupů v koncových řízených oblastech (TMA) regionálních letišť. Cílem práce je poskytnout komplexní studii možnosti zavedení postupů pro přístrojové přílety, odlety a přiblížení podle požadavků navigace založené na výkonnosti (PBN) na vybraném regionálním letišti v ČR (letiště Kunovice). Součástí práce je simulační ověření dopadů navrhovaných změn na provoz v TMA Brno a CTR Kunovice. Závěrečná část práce je věnována sestavení jednoduché metodiky, která popisuje proces při návrzích postupů PBN a jejich následném ověřování.
Vybrané způsoby zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru
Černoch, Adam ; Valentová, Veronika (oponent) ; Frič, Jindřich (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je najít vhodná opatření, která povedou ke zlepšení orientace řidiče v dopravním prostoru a tím ke snížení nehodovosti v dané lokalitě. V teoretické části jsou popsány dopravní průzkumy, které souvisí s danou problematikou. Dále jsou v práci zmíněny detektory sloužící k automatizovanému provádění dopravních průzkumů. Teoretická část také popisuje metody, kterými lze vybranou lokalitu analyzovat a poté navrhnout ideální úpravu. Ke konci dává přehled jednotlivých opatření. V praktické části jsou pak jednotlivé metodiky použity pro analýzu vybraných křižovatek. V první řadě byla provedena analýza vysledovaných konfliktních situací včetně zhotovení konfliktního digramu, na základě kterého bylo navrhnuto opatření. Poté byla provedena analýza dopravních nehod. Opět byl výsledkem návrh možných opatření. Hlavním cílem pak bylo porovnání a zhodnoceni obou metodik a návrh postupu opatření pro zlepšení orientace řidiče ve vybrané lokalitě.
Problematika zavádění Continuous descent approach a jejich dopad na kapacitu vzdušného prostoru
Zouhar, Jakub ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Šplíchal, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na postup přiblížení k letišti technikou continuous descent approach a vliv postupu na kapacitu vzdušného prostoru. První část práce je věnována teoretickému popisu postupu a zhodnocení současné situace zavádění continuous descent approach na evropských letištích. Dopad na kapacitu vzdušného prostoru je demonstrován podrobnou analýzou aplikace postupu v prostředí letiště Praha – Ruzyně. Cílem analýzy je definování kritických oblastí, které musí být před trvalým zavedením postupu vyřešeny. V dalších kapitolách jsou představena možná řešení konfliktních míst v nynějších provozních podmínkách a po zavedení konceptu 4D trajektorie. Poslední část je zaměřena na aplikaci continuous descent approach na letišti Praha – Ruzyně po vybudování paralelní vzletové a přistávací dráhy.
Návrh metod na hodnocení kapacit letištních subsystémů
Londa, Jaroslav ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Veselý, Petr (vedoucí práce)
Práce pojednává o kapacitě letištních subsystémů a popisuje různé metody hodnocení kapacity včetně faktorů, které ji ovlivňují. První část obsahuje teoretický rozbor způsobů hodnocení letištních subsystémů, především dráhového systému a terminálu. Praktická část se zabývá experimentováním v simulačním programu Visual Simmod. Cílem těchto experimentů je vyhodnotit vliv daných faktorů na provoz dráhového systému a jak se mění průběh zpoždění v závislosti na kapacitě. Na závěr jsou analyzovány všechny výsledky simulací včetně grafického znázornění.
Aplikace Free flight v rámci evropského vzdušného prostoru
Poláš, Přemysl ; Vosecký, Slavomír (oponent) ; Jonák, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce vyjadřuje názor na možnost aplikace konceptu Free Flight v Evropském vzdušném prostoru, zejména jeho varianty Free Flight Self-Separation. Práce na začátku charakterizuje okolnosti a důvody pro jeho aplikace jak v teoretické, tak praktické rovině. Následuje rozbor klíčových prvků konceptu, především systému ASAS, a analýzu nevhodnějšího způsobu jejich provedení. Dále se práce zabývá konkrétní technickou realizaci těchto klíčových komponentů, zejména systémem ADS-B. V poslední kapitole je rozebrán vliv výkonnostních parametrů příslušných technologií a ostatních provozních faktorů na kapacitu systému ASAS, která určuje jeho aplikovatelnost pro konkrétní oblasti vzdušného prostoru.
Vliv útlumu optického vlákna na přenosovou kapacitu optických tras
Žák, Ondřej ; Škorpil, Vladislav (oponent) ; Reichert, Pavel (vedoucí práce)
Podstatou této práce je vytvoření komplexního pohledu na problematiku optického útlumu. Práce postupně vysvětluje mechanismy optického útlumu a charakterizuje jeho spektrální závislost. Popisuje základní složky optického útlumu, jejich druhy a vlastní spektrální závislost těchto druhů. Bakalářská práce vysvětluje požadavky přenosového systému na spektrální charakteristiku optických vláken a vliv útlumu na kapacitu optické trasy. Výstupem bakalářské práce je programové řešení navrženého matematického modelu pro výpočet spektrální závislosti optického útlumu. Program je realizovaný v prostředí MATLAB je přiložena i verze v prostředí Microsoft Office 1997-2007. Vytvořený program je schopný aproximovat body získané z měření optického útlumu pomocí Lagrangeova interpolačního polynomu a proložením Rayleighovou křivkou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 205 záznamů.   začátekpředchozí161 - 170dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.