Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úprava motoru Babetty
Poulíček, Matěj ; Píštěk, Václav (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o jedné z možných úprav dvoudobého jednoválcového motoru Babetta 210 pro zvýšení výkonových parametrů. Dále o vyráběných typech motorů mopedů Babetta se zaměřením na jejich přednosti a nedostatky. Pozornost je hlavně věnována možným konstrukčním změnám pro odstranění nedostatků.
Spalovací motory s prodlouženou expanzí
Novotný, Pavel ; Janoušek, Michal (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Úvodem je v práci uvedena stručná historie motorů s prodlouženou expanzí. Následně je rozebrána termodynamika ideálních oběhů s prodlouženou expanzí, která je porovnána s ideálním Ottovým oběhem. Práce se dále zabývá některými konstrukčními řešeními dosažení prodloužené expanze u spalovacího motoru. V práci jsou dále uvedeny vybrané motory s prodlouženou expanzí od předních světových výrobců. V závěru jsou v bakalářské práci řešeny systémy s variabilním kompresním poměrem.
Kompresory dynamiky zvukových signálů
Panenka, Vojtěch ; Kubánek, David (oponent) ; Koton, Jaroslav (vedoucí práce)
Bakalarska prace popisuje kompresor dynamiky zvukovych signalu, jeho parametry, jed- notlive funkcni bloky a jejich praktickou realizaci. Vysledkem je navrh stereo kompresoru vcetne jeho konstrukce a experimentalniho overeni jeho parametru.
Termodynamická analýza Atkinsonova a Millerova cyklu
Böhm, Michael ; Mauder, Tomáš (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V bakalářské práci je proveden základní termodynamický rozbor cyklů spalovacích motorů. Pro každý cyklus je uvedeno i konstrukční řešení pro reálný spalovací motor. Následně jsou Atkinsonův a Millerův cyklus porovnány s ideálními oběhy Ottova cyklu pro nepřeplňované a přeplňované motory z hlediska termické účinnosti pro stejné vstupní parametry. Výsledky jsou zhodnoceny a je vysvětleno použití Atkinsonova a Millerova cyklu u hybridních automobilů. Dále jsou uvedeni konkrétní zástupci automobilů, které využívají těchto cyklů a také vývojové směry moderních automobilů.
Komprese signálu EKG
Blaschová, Eliška ; Němcová, Andrea (oponent) ; Vítek, Martin (vedoucí práce)
Práce představuje nejznámější metody komprese, které byly zveřejněny. Komprese signálu EKG je důležitá především pro úsporu místa v paměťových zařízeních nebo pro zefektivnění přenosu dat. Využití vlnkové transformace pro kompresi je celosvětově diskutované téma, a proto se práce zaměřuje tímto směrem. Získané vlnkové koeficienty mohou být nejprve kvantovány a následně vhodnou metodou komprimovány. Existuje mnoho možností pro výběr vlnky a stupeň rozkladu, které zde budou testovány z hlediska nejefektivnější komprese signálu EKG.
Motory Honda řady B
Smělý, Jiří ; Bradávka, Marek (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tématem bakalářské práce jsou benzínové čtyřdobé spalovací motory Honda řady B (značené B-series) se zaměřením na jejich parametry, konstrukci a použití v jednotlivých modelech v průběhu produkce. Pozornost je věnována také vhodnosti použití samostatných motorů pro závodní a polozávodní speciály.
Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru
Stejskal, Miroslav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Miroslav STEJSKAL Válcová jednotka dvoudobého motocyklového motoru V úvodu práce je stručně popsána funkce dvoudobého motoru. Dále je dle zadaných základních geometrických a termodynamických parametrů určen maximální tlak ve válci během jednoho cyklu motoru. Pro vybrané provozní režimy je provedena pevnostní kontrola pístu a horního oka ojnice. Na závěr jsou dosažené výsledky zhodnoceny.
Pístové motory letadel
Nepraš, Ondřej ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přehledem pístových motorů letadel. Pozornost je věnována známým, netradičním nebo jinak zajímavým konstrukcím pístových leteckých motorů převážně z období druhé světové války. Před samotným popisem konkrétních pístových motorů je zařazena část, která pojednává o historickém vývoji a část o vrtulích. V další části je uvedeno rozdělení a hlavní požadavky na pístové motory letadel. Hlavní část práce tvoří vybrané pístové motory, jejich popis a technická data.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Marušák, Ondřej ; Jedelský, Jan (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V bakalářské práci jsou uvedeny základní termodynamické oběhy a jejich vlastnosti. Z těchto oběhů jsou dále ukázány ideální oběhy zážehového a vznětového motoru, na kterých vyšetřujeme termickou účinnost v závislosti na změně jejich charakteristických parametrů. Výsledky jsou zaznamenány v tabulkách a diagramech. U každého z motorů je také tabulka s nejběžnějšími hodnotami kompresního poměru, konečného kompresního tlaku, konečné kompresní teploty a nejvyššího spalovacího tlaku. Na závěr jsme porovnali termickou účinnost těchto dvou oběhů v T-s diagramech.
Ideální oběhy spalovacích motorů
Polívka, Radek ; Jaroš, Michal (oponent) ; Štětina, Josef (vedoucí práce)
V průběhu vývoje automobilů se jasně vyčlenily dva základní typy spalovacích motorů: zážehové (benzínové motory) a vznětové (naftové motory). Cílem práce je provést komplexní analýzu ideálních cyklů těchto motorů (grafické znázornění, odvození platných vztahů, charakteristické veličiny, atd.), s důrazem na nejdůležitější z parametrů – tepelnou účinnost a následně porovnat jejich výhody a nevýhody.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.