Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Designblok 2011 a jeho účastníci
Vostalová, Zuzana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zaměřuje na zjištění motivace a spokojenosti návštěvníků a vystavovatelů pravidelné říjnové přehlídky designu Designblok 2011 v Praze. Její zpracování probíhalo ve spolupráci s hlavními organizátory akce a cílem bylo možné využití výsledků v praxi při plánování a organizaci dalších ročníků. Jedna část práce se zabývá výzkumem návštěvníků, který probíhal formou osobního dotazování a jeho výsledky byly zpracovány za pomoci statistického softwaru IBM SPSS Statistics. Spokojenost a motivace vystavovatelů v další části byla zjišťována prostřednictvím polostrukturovaných rozhovorů. Při zpracování veškerých výsledků byl kladen důraz na maximální aplikovatelnost do reálného života Designbloku a budoucí využití. Závěr práce obsahuje shrnutí a přehled všech doporučení, která tematicky navazují na dílčí výsledky výzkumu.
Účast na výstavách a veletrzích jako faktor budování značky
Andronic, Valerie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kuzmitskaja, Maria (oponent)
Moldávie je známa svými víny, které se těší velké popularitě jak v zemi, tak i ve všech státech SNS. Obchod s vínem je srdcem moldavské ekonomiky a hlavním vývozním artikulem země. Právě z toho důvodu zaměření mé diplomové práce bylo jasné -- rozhodla jsem se psát právě o vínech se zaměřením na výstavy a veletrhy. Výstavy a veletrhy jsou podle mého názoru docela zanedbanou položkou ve srovnání například s klasickými způsoby propagace -- reklamou, PR, sponzoringem atd. Moje práce mimo jiné přispěje k odstranění této mezery. Hlavním cílem mé práce je analýza veletrhu s vínem ExpoVin Moldova s následnou formulací doporučení na zlepšení činnosti dané události. Ústřední hypotézou mé práce bude následující tvrzení: ExpoVin Moldova poskytuje naprosto skvělou příležitost pro vzájemnou spolupráci výrobcem vín, státní správě a prodejcům vín. Tuto hypotézu se pokusím buď potvrdit, nebo zamítnout pomocí své diplomové práce.
Návrh marketingové komunikační strategie firmy ESAB
Faltysová, Veronika ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Plíhal, Aleš (oponent)
Ve své diplomové práci jsem se věnovala návrhu marketingové komunikační strategie z pohledu účasti firmy na veletrhu. Teoretická část obsahuje úvod do problematiky marketingu a marketingové komunikace a definuje postavení veletrhu v rámci komunikačního mixu. V praktické části jsem popsala přípravu a prezentaci firmy ESAB na veletrhu, dále jsem na základě svých poznatků a dostupných dat vyhodnotila efektivnost a úspěšnost účasti na veletrhu. V neposlední řadě jsem poskytla určité návrhy, které by mohly přispět ke zvýšení efektivnosti prezentace, a upozornila na další příležitosti, které by mohla firma ESAB při tvorbě komunikační strategie využít.
Podklady pro inovaci prezentace FM VŠE na Gaudeamus 2010
Průšová, Barbora ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Hiršová, Miloslava (oponent)
Tato práce se zabývá přípravou podkladů pro inovaci prezentace Fakulty managementu v rámci evropského veletrhu pomaturitního a celoživotního vzdělávání Gaudeamus v roce 2010. Teoretická část objasňuje zákonitosti smyslového a sociálního vnímání reklamy a úlohu veletrhů v marketingové komunikaci. Praktická část je zaměřena na rozbor současného způsobu prezentace Fakulty managementu na veletrhu Gaudeamus a návrh opatření, jež přispějí ke zvýšení účinnosti prezentace na tomto veletrhu.
Zahraniční veletrh v praxi vybrané české firmy
Kutálková, Silvie ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Vokáč, Matěj (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení úspěšnosti účasti na veletrhu Ambiente 2010 formou analýzy získaných informací z dotazníkového šetření a následné vytvoření návrhu řešení, jak dále zlepšit současnou situaci. V úvodu práce vysvětluji pojem veletrh. Kapitola věnovaná tématu veletrhů má za cíl pomoci pochopit úlohu veletrhů v marketinkové komunikaci. V této kapitole vytyčuji cíle, které je nutno si definovat při zvažování účasti na veletrhu, a zaznívá tu rovněž porovnání pozitiv i negativ účasti na veletrzích. V této části uvádím, jak obecně vypadá průběh přípravné a realizační práce na veletrhu. V další části se již věnuji Tescomě. Úvodem tohoto oddílu seznamuji čtenáře o všeobecných informacích o společnosti a uvádím její cíle expanze do světa. Následující kapitola se věnuje popisu přípravných prací na veletrh Ambiente konající se ve Frankfurtu nad Mohanem. V následující části se zabývám dotazníkovým šetřením. Součástí dotazníků jsou otázky jak na návštěvníky veletrhu, tak i vystavovatele. Část dotazníků se konkrétně týká Tescomy. Prostřednictvím analýzy tohoto šetření vyhodnocuji celkovou úspěšnost přípravných prací a prezentace Tescomy na veletrhu. V závěrečné fázi této práce nastiňuji možná řešení při objevení možných nedostatků ze strany Tescomy.
Koordinace aktivit vedoucích k realizaci veletrhu (vybrané problémy)
Dědečková, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Práce se zabývá státní podporou účastí na veletrzích, klíčová je zde úloha projekt manažera za Ministerstvo průmyslu a obchodu, který koordinuje činnosti ostatních účastníků společné expozice. První kapitola řeší obecně otázku veletrhů, jejich trendů a státní podpory účastí na veletrzích, zatímco druhá kapitola je věnována práci projekt manažera a postupům, kterých se při organizování účastí drží. Jeho práce v praxi je znázorněna na konkrétním veletrhu MACEF Milano 2009 ve třetí kapitole. Závěrem práce je zhodnocena efektivita oficiálních účastí na veletrzích a práce projekt manažera.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve společnosti RAMA BOHEMIA, a.s.
Kasperová, Andrea ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Lusk, Matúš (oponent)
Cílem bakalářské práce je pomocí známých technik charakterizovat, co se skrývá pod pojmem marketingový mix. V praktické části se autor zaměří na konkrétní společnost RAMA BOHEMIA, a. s. Autor analyzuje používaní jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti, zhodnotí jejich fungování a v případě nedostatku navrhne možná opatření.
Kvalita v přípravě a organizaci velerhů
Domorádová, Lucie ; Janoušková, Alena (vedoucí práce) ; Chvojková, Helena (oponent)
Koncept jak připravit a zorganizovat veletrh, kde je kladen důraz na kvalitu prováděných prací. Práce zahrnuje plán projektu, finanční a propagační plán, sestavení týmu, montáž, průběh veletrhu a demontáž. Součástí textu je obecné zhodnocení situace na výstavnickém trhu, zmíněny jsou trendy v oboru, vysvětleny pozice vystavovatele a organizátora, prostor pro veletrh v marketingovém mixu firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí16 - 25  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.