Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 172 záznamů.  začátekpředchozí158 - 167další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Automobilový průmysl ve vybraných státech Evropy: soudobé trendy
Pevný, Robert ; Kozlová, Taťána (vedoucí práce) ; Placzek, Artur (oponent)
Tato práce pojednává o trendech ve vývoji automobilového průmyslu, a to zejména v zemích Evropské Unie. Jejím cílem je seznámení s historií automobilového průmyslu, popisem jeho náležitostí, vlivů na něj působících a následný praktický rozbor vybraných trendů v tomto odvětví s orientací na největšího českého výrobce automobilů, firmu Škoda Auto a. s.
Trendy podnikových informačních systémů v oblasti CRM
Valenta, Martin ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Tato práce analyzuje trendy spojené s řízením vztahů se zákazníky (CRM) s důrazem na CRM software. Hlavní trendy CRM byly za pomoci řady analytických zpráv a odborných serverů identifikovány a později analyzovány z věcného i časového hlediska. Hlavním cílem práce bylo zhodnotit možné přínosy identifikovaných trendů CRM pro podniky ve vybraném tržním odvětví. Pro tento účel byl vybrán tržní segment bankovnictví. Autor práce analyzoval, zda a jakým způsobem se vybrané trendy odrážejí přímo v reálném projektu implementace operativního CRM v bance působící na trhu v České republice. Následně byla provedena řada interview s odborníky na problematiku CRM v bankovním prostředí s cílem zjistit, jak trendy pravděpodobně vnímá celkový bankovní sektor v ČR. Za pomoci vybraných odborníků byla zachycena zralost trendů a jejich možné současné a budoucí přínosy pro vybraný tržní segment. Pro posouzení zralosti trendů a jejich připravenosti k implementaci byla použita lehce modifikovaná hype křivka od společnosti Gartner. Pro posouzení přínosů bylo použito číselného ohodnocení trendů s definovanou interpretací hodnot. Průměrné ohodnocení přínosů každého z trendů pro různé časové horizonty je v práci zachyceno ve dvou přehledných tabulkách, kde jsou trendy seskupeny podle jejich věcné problematiky. Nakonec bylo ohodnocení přínosů trendů CRM pro bankovnictví zobrazeno vizuálně tak, aby bylo umožněno uživatelům srovnat své vnímání trendů s vnímáním dotázaných odborníků z oboru. Tento jednoduchý nástroj dává uživatelům možnost zaměřit se na pravděpodobně velmi přínosné současné trendy a potenciálně přínosné budoucí trendy a zároveň se vyhnout trendům, jejichž implementace nemá (podle názorů odborníků) v českém bankovnictví velký význam.
New trends in internet marketing.
Vaľková, Alexandra ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Kocour, Vladimír (oponent)
Tato diplomová práce popisuje vývoj Internetu, jeho význam v oblasti marketingu a rovněž nové trendy a nástroje používané v internetovém marketingu. Zároveň řeší otázku možného kolapsu Internetu v budoucnosti, popisuje varianty, jak by k němu mohlo dojít a předkládá návrhy řešení tohoto problému. Diplomová práce dále obsahuje předpovědi vývoje Internetu do roku 2030 a předpovědi významných světových agentur týkající se vývoje informačních technologií a technologických novinek, které můžou významně ovlivnit sféru podnikání mnohých firem na celém světe.
Trendy spotřebního chování v čase ekonomické krize: detailní pohled na českého spotřebitele
Kadilák, Michal ; Chytková, Zuzana (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Cílem této bakalářské práce je objasnit trend spotřeby parfémů v českém ekonomickém prostředí a jeho odklon od většiny dalších trendů zaměřujících se primárně na úsporu nákladů jednotlivce. Zajímat mě bude nejenom popis trendu samotného, ale hlavně odhalení skrytých motivací spotřebitele. K naplnění tohoto cíle jsem využil metod kvalitativního výzkumu při sběru a interpretaci dat. Výzkum byl proveden na skupině pěti respondentů formou individuálních hloubkových rozhovorů. Postupně jsem zjišťoval důvody odlišností všeobecné spotřeby v krizi a spotřeby parfémů, jakožto prostředku sebeprezentace spotřebitelů. V závěru byli odhalené vnitřní motivy spotřebitelů k takovému chování a spotřebě parfémů. Zjištění byli propojené s teoriemi Cooleyho a Belka, které se týkají vnímaní vlastního zrcadlového "já" spotřebiteli a konceptu "rozšířeného já". Trend jako celek potvrdil svou přítomnost mezi respondenty a svou závislost na identitě jednotlivých spotřebitelů a jejich vnímaní okolního světa.
Osobní finance
Žák, Vojtěch ; Coufal, Libor (vedoucí práce)
V práci se snažím zamyslet nad potřebami znalostí o finančních produktech, věnuji se základním trendům přetrvávajících na našem trhu a popisuji vybrané kategorie finančních instrumentů od spoření, investic a pojištění až po úvěry.
Současné trendy na pojistných trzích
Nováková, Zuzana ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Ducháčková, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá současnými trendy v oblasti pojišťovnictví. Cílem práce je nalézt a analyzovat vývojové trendy, které pojistný trh v posledních letech nejvíce ovlivnily a pokusit se o prognózu dalšího vývoje v pojišťovnictví. První část práce je zejména zaměřena na hlavní faktory, které byly vyvolány současnými globálními trendy. Dále jsou zde zachyceny významné změny, které nastaly v souvislosti se vstupem České republiky do Evropské unie. Poslední podkapitola informuje o možných ukazatelích, na kterých lze posuzovat vývoj v českém pojišťovnictví a případně ho srovnávat s vývojem na zahraničních pojistných trzích. Stěžejní část diplomové práce, týkající se trendů na pojistném trhu, je rozdělena do 3 kapitol -- Trendy v životním pojištění, Trendy v neživotním pojištění a Trendy ve službách, které s pojistným trhem úzce souvisejí. Práce se dále zabývá vlivem poslední ekonomické krize na vývojové trendy v pojišťovnictví, a je zde provedena analýza zvlášť pro životní a neživotní pojištění. Poslední část je zaměřena na prognózu budoucího vývoje, tedy nastínění možných cest, kudy by se pojistný trh mohl v budoucnu ubírat.
Současné trendy vývoje sportovních organizací
PEJŠOVÁ, Petra
Tato práce se zabývá současnými trendy vývoje sportovních organizací. Začátek práce charakterizuje pojmy související s tímto tématem a popisují daný problém. Dále je konkrétněji zaměřena na situaci v 90. letech, tak i na současnou dobu z hlediska legislativního a ekonomického. Dále je zaměřená na konkrétní organizace, které ovlivňují dobu v průběhu 20 let. Důraz je kladen na organizace, které se v průběhu této doby stále drží na předních příčkách v oblíbenosti. Na konci práce je popsána situace do budoucna, jak by z hypotetického hlediska mohla vypadat.
Trendy domácího cestovního ruchu obyvatel zvoleného regionu - Ústecký kraj
BULÍČKOVÁ, Veronika
Hlavním cílem této bakalářské práce bylo provedení analýzy cestovního ruchu v Ústeckém kraji z hlediska primární a sekundární nabídky. Zjistit, jak se uplatňují novodobé trendy domácího cestovního ruchu, popřípadě objevit nějaký nový trend v této oblasti. Dále bylo analyzováno spotřební chování obyvatel v oblasti domácího cestovního ruchu. Jako vedlejší cíle byly stanoveny příprava produktového balíčku pro účastníka cestovního ruchu, jehož úkolem bude podpora domácího cestovního ruchu v Ústeckém kraji a navrhnout a inovovat současnou nabídku služeb a přispět tak ke zvýšení návštěvnosti tohoto regionu.
Hodnocení vývoje vybraných oblastí veřejného života během roku 2010
Šamanová, Gabriela
V prosincovém šetření Centra pro výzkum veřejného mínění hodnotili občané České republiky, jakým způsobem se vyvíjela situace ve vybraných oblastech veřejného života během uplynulého roku 2010.
Analýza trhu CRM systémů
Peterský, Roman ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Práce se zabývá problematikou systémů pro podporu řízení vztahů se zákazníky -- CRM. Hlavním cílem práce je analýza trhu CRM systémů a popis vývojových trendů tohoto trhu. Součástí práce je vysvětlení základních pojmů v této oblasti a souhrn nejdůležitějších vlastností CRM systémů -- práce se zabývá jejich typologií, architekturou a jednotlivými vrstvami. Snahou bylo popsat a vysvětlit problematiku řízení vztahů se zákazníky nejen pro IT odborníky a podat tedy nejen technický, ale i určitý manažerský pohled na tuto problematiku. Podniky investují do CRM systémů i v době trvající světové hospodářské krize. Jistě k tomu musí mít racionální důvody. Součástí práce je proto také popis a vysvětlení všech podstatných výhod, užitečných vlastností a pozitivních efektů, které mohou systémy CRM podnikům přinést. Podnik stojí při zavedení CRM systému před řadou důležitých rozhodnutí a úkolů. Práce se proto věnuje také otázkám, na základě jakých parametrů a kritérií vybrat pro podnik vhodné řešení. Součástí práce je popis vybraných CRM systémů. Tyto systémy by měly vždy zastupovat určitou kategorii tak, aby tento výběr pokryl všechny významné směry možných řešení problematiky řízení vztahů se zákazníky. Práce je rozdělena na několik částí. Úvod práce je věnován vysvětlení pojmu CRM a shrnutí hlavních přínosů zavedení CRM systému. Práce se dále zabývá přehledem základní funkcionality a popisuje architekturu, komponenty a vrstvy CRM. Následuje souhrn faktorů a parametrů pro výběr CRM systému. Závěr práce je věnován vývojovým trendům trhu CRM systémů a popisu vybraných konkrétních produktů. Práci doplňuje slovník pojmů, který shrnuje a vysvětluje použité odborné termíny.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 172 záznamů.   začátekpředchozí158 - 167další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.