Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,564 záznamů.  začátekpředchozí1525 - 1534dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití internetu v marketingových aktivitách mezinárodní firmy SGS
Pešková, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Chochol, Jan (oponent)
Diplomová práce analyzuje možnosti využití internetu v marketingu se zaměřením na webové stránky a jejich roli v rámci marketingové strategie; elektronickou poštu a její dominantní postavení v rámci komunikace, extranet a jeho využití v rámci komunikace se zákazníky a intranet pro interní komunikaci. Část práce je také věnována reklamě na internetu. Konkrétně je práce věnována využití těchto nástrojů ve společnosti SGS.
Marketing na Internetu se zaměřením na technologii Flash
Velička, Petr ; Střížová, Vlasta (vedoucí práce) ; Hrdlička, Pavel (oponent)
Internet je fenoménem současnosti, v tržní realitě dnešní doby stále více platí ono rčení ? ?Kdo není na internetu, jako by nebyl?. Internetový marketing je dnes nedílnou součástí marketingu většiny firem. Dynamicky se rozvíjející tržní prostředí dneška však klade o to vyšší nároky na orientaci v této oblasti. Cílem diplomové práce je analyzovat moderní teoretické přístupy v marketnigu ? zejména v oblasti využití internetu jako reklamního média a demonstrovat praktické využití technologie Flash na konkrétních příkladech. Předpokladem pro dosažení cíle této práce je má několikaletá zkušenost v oblasti internetového marketingu, prezentace a vizuální komunikace firem a především technologie Flash. Proto jsem se kromě nezbytných teoretických východisek zaměřil i na praktické ukázky a doporučení v této oblasti. Přínos této práce spočívá v teoretickém popisu východisek internetového marketingu a technologie Flash a v její následné demonstraci na multimediální flashové aplikaci.
Reklama: právní regulace a etický kodex Rady pro reklamu
Marušáková, Markéta ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Pojmy z oblasti regulace reklamy. Regulace reklamy z hlediska obsahu a objemu. Kodex reklamy a Rada pro reklamu. Dozor nad reklamou. Obrana proti nevyžádané reklamě.
Náklady na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu
Janečková, Hana ; Vančurová, Alena (vedoucí práce) ; Slintáková, Barbora (oponent)
Práce se zabývá analýzou uplatňování nákladů na reprezentaci, reklamu, propagaci a sponzoring v základu daně z příjmu. Hlavní části práce jsou věnovány analýze systému uvedených nákladů v České republice a ve Velké Británii s cílem jejich vzájemné komparace. V práci jsou uvedeny přístupy evropských států k uplatňování nákladů na reprezentaci jako daňově uznatelných. Autor se zaměřuje zejména na analýzu rozdílů spočívajících především v odlišném pojetí samotného pojmu nákladů na reprezentaci. Za významnou výhodu Velké Británie považuje autor detailní rozpracování přístupu k uvedené skupině nákladů, neboť tím dochází k odstraňování nejasností a minimalizaci pochybností týkající se výkladu samotné legislativy.
Podnikatelský záměr - založení reklamní agentury
Vyčichlová, Soňa ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Pokorný, Miroslav (oponent)
Podnikatelský plán je vypracován pro nově vznikající reklamní agenturu, kterou se zakladatelé rozhodli založit jako sdružení fyzických osob bez právní subjektivity s výhledem na transformaci na společnost s ručením omezeným do 1-2 let. Agentura bude používat obchodní jméno GOOD ONE. Základní pilíře úspěchu spatřuje v lidském potenciálu všeobecně a ve zkušenostech zakladatelů získaných předchozím působením v reklamní oboru. Hlavní specializací agentury budou podlinkové aktivity, produkci a incentivní turistiku. Plánovaný obchodní plán a na něj navazující finanční výkazy prokazují reálnost tohoto podnikatelského záměru a dokládají kladný hospodářský výsledek.
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
Reklama a právo
Voděracká, Zuzana Bc. ; Hejda, Jan (vedoucí práce) ; Jeníková, Lenka (oponent)
Reklama hrála, hraje a bude hrát důležitou roli při ovlivňování spotřebitelů. Patří mezi odvětví, ve kterém každoročně rostou výdaje na její tvorbu. Působí na člověka v různých formách. Reklamní praktiky se neustále vyvíjejí a kladou důraz především na emoce. Práce hodnotí systém právní úpravy reklamy v České republice. Zabývá se intenzitou reklamy ve vybraných médiích a její samoregulací, která je řešena Etickým kodexem reklamy. V oblasti lékové a klamavé reklamy upozorňuje na rozdíly mezi některými státy Evropské unie.
Doporučovatelé v reklamě
Záhorka, Marek ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jindra, Josef (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednotlivé typy doporučovatelů vyskytující se v reklamních sděleních a způsobu jejich zapojení. Dále se zabývá reklamou s doporučovatelem, která je v rozporu s kodexem reklamy. Zároveň je zde nastíněn proces zapojení známé osobnosti do reklamy. Poslední část práce je věnována obsahové analýze tištěných reklamních sdělení s doporučovateli ve vybraných titulech.
Postoje české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují slavné osobnosti
Švimberská, Gabriela ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce se zabývá reklamou, její definicí, výhodami a nevýhodami. Rovněž se věnuje prvku, který se v reklamě používá, a to dporučovatelům. Podrobněji je rozbrána problematika celebrit v reklamě. Zejména se zabývám jejich výběrěm a rizikům, která jsou s nimi spojena. Parktická část se věnuje vlastnímu výzkumu názorů české veřejnosti k reklamám, ve kterých vystupují celebrity.
Problematika globalizace komerčních komunikací na národních trzích
Šik, Stanislav ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Dúbravská, Pavla (oponent)
Práce se zabývá problematikou globálně vyvářených komunikačních kampaní a jejich následnou adaptaci na lokální trhy. Toto téma zkoumá z hlediska kulturních odlišností, jazykových bariér a geografických podmínek. Nabízí strategický postup tvorby kampaní, které budou používány na více trzích a také postup jejich adaptace. Problém nachází v nemožnosti dát jasnou odpověď na to, zda kampaně obecně vzato přizpůsobovat lokálním podmínkám, či nikoliv. Konstatuje, že rozhodnutí je potřebné učinit na podnikové úrovni, ve vztahu k marketingové a komunikační strategii.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,564 záznamů.   začátekpředchozí1525 - 1534dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.