Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,570 záznamů.  začátekpředchozí1501 - 1510dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Strategická analýza
Chodorová, Ivana ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Marek, František (oponent)
Cílem práce bylo provední strategické analýzy společnosti ČZ Řetězy, s.r.o. Teoretická část obsahuje základní techniky a metody strategické analýzy, které pak byly v praktické části aplikovány. Práce identifikuje zdroje konkureční výhody podniku a obsahuje strategická doporučení.
Marketingová strategie elektronického obchodu na trhu software
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Kasan, Ondřej (oponent)
Cílem práce je vypracování ucelené strategické koncepce v oblasti e-komerce, která je dále aplikována na internetový obchod devShop.cz. Nedílnou součástí této práce je situační analýza, která je základem pro stanovení cílů a celkové marketingové strategie. Závěr práce je věnován celkovému vyhodnocení dosažených cílů a hodnocení úspěšnosti marketingové strategie.
Strategická analýza podniku
Hnízdil, Radek ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Točev, Ivan (oponent)
Konkrétním předmětem strategické analýzy podniku je krajská příspěvková organizace Jihomoravského kraje. Věcný obsah diplomové práce člením na analytickou a strategickou část v návaznosti na historii organizace a její současný stav, popsaný s ohledem na její substanci, uspořádanost a procesy. Předmětem první kapitoly této práce je stručně se seznámit s historií organizace a jejím současným stavem. V druhé kapitole uvedenou organizaci podrobuji externí a interní strategické analýze, jejímž smyslem je zmapovat její výchozí strategickou pozici. V návaznosti na analytickou část se ve třetí kapitole zabývám formulací strategií a tvorbou konkrétních strategických cílů. V závěrečné části shrnuji nejdůležitější zjištění, které mohou podstatným způsobem ovlivnit její úspěšný rozvoj.
Strategická analýza firmy
Kubičková, Jitka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Kovář, František (oponent)
Cílem práce je představit analýzy, metody a nástroje používané při provádění strategické analýzy firmy. Dále tyto nástroje aplikovat na analyzovanou společnost a pomocí těchto nástrojů a finančních ukazatelů najít nejen silné stránky a příležitosti, ale poukázat na slabá místa. V závěru textu budou uvedeny konkrétní návrhy a doporučení managementu, které by měly společnosti zajistit její další rozvoj a plánovaný budou růst.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Pavezová, Iveta (oponent)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Přístupy k inovacím podnikových informačních systémů
Dvořák, Zdeněk ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Novotný, Ota (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku strategického řízení inovace IS/ICT v podniku v prostředí České republiky a participuje na řešení tříletého výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, který je realizován za podpory Grantové agentury České republiky na Fakultě informatiky a statistiky Vysoké školy ekonomické v Praze od 1. ledna 2008. Návaznost práce na projekt spočívá v naplnění dílčích priorit formulovaných pro 1. rok výzkumu. Tato skutečnost přirozeně představuje určující hledisko pro formulaci hlavních cílů diplomové práce. Za prvé, provést výzkum za účelem zjištění současného stavu úrovně informačních systémů v českých podnicích s důrazem na inovaci IS/ICT. Za druhé, vytvořit podkladový materiál pro prezentaci průběžných výsledků za úvodní etapu projektu formou vystoupení na odborných konferencích, prostřednictvím článků v odborných časopisech a uveřejněním poznatků na webových stránkách České společnosti pro systémovou integraci. Způsob naplnění cílů determinuje strukturu diplomové práce, která je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část představuje uvedení do problematiky -- zahrnuje identifikaci klíčových faktorů, které ovlivňují inovaci IS/ICT v moderní, znalostní ekonomice, klasifikaci inovace IS/ICT a specifikaci procesu řízení IS/ICT inovace, která vychází obecně z metod strategického řízení. Praktická část navazuje na uvedení do problematiky a je věnována dotazníkovému šetření -- struktuře dotazníku, metodice výzkumu a vyhodnocení výsledků šetření. Přínos práce, kromě naplnění dílčích cílů výzkumného projektu GA201/08/663 -- Inovace informačních systémů podporující konkurenceschopnost podniku, spočívá v multidimenzionálním pohledu na zvolenou problematiku. Na inovaci IS/ICT je nahlíženo nejen z pozice informatiky v podniku, ale i z pohledu jako celku, kdy je zohledněno i ekonomické hledisko. Tím je zdůrazněna podpůrná úloha informatiky, kdy IS/ICT přispívají k naplnění cílů podniku.
Komunikační strategie vstupu na trh zemí východní Evropy v oblasti mezinárodního výběru mýta
Záklasníková, Alena ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Klencz, Armin (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tvorbou komunikační strategie pro poskytovatale sateletního mýtného systému Satellic. Tato strategie je zaměřená na země východní Evropy, resp. na Bulharsko. Tato strategie navrhuje nástroje komunikačního mixu, v kterých definuje cílové skupiny, cíle, poselství, apely a v neposlední řadě rozpočty.
Problémy naplňování Lisabonské strategie v České republice
Jadrná, Anna ; Klvačová, Eva (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o Lisabonské strategii, jejím vzniku, vývoji a dopadu na Českou republiku. Je zde zdůrazněn aspekt konkurenceschopnosti, co je konkurenceschopnost, jaké jsou její pilíře a jak se dá měřit. Dosahování cílů Lisabonské strategie je také sledováno a analyzováno, a to jak na úrovni Evropské unie, tak i na úrovni České republiky.
Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
Kříž, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou strategického řízení a měření výkonnosti podniku. Cílem této práce je navrhnout systém pro podporu strategického řízení servisní organizace a následně se ho pokusit aplikovat v podmínkách konkrétní servisní organizace. K tomuto účelu byl využit model strategického řízení založený na Balanced Scorecard, z něhož vychází vytvořený model metrik a strategické mapy servisní organizace. První část diplomové práce se zaměřuje na vytvoření teoretického rámce, tedy pojednává o metodice Balanced Scorecard, nástrojích Business Intelligence a souhrnném konceptu Corporate Performance Management. Druhá část se pak zaměřuje na aplikovatelnost teoretického rámce v podmínkách servisu. Toho je dosaženo implementací několika vybraných metrik z navrhnutého modelu za využití nástrojů Business Intelligence. Výstupem této části je model metrik ve formě strategické mapy a manažerské reporty, znázorněné ve formě grafů a tabulek, umožňující sledování plnění strategických cílů skrze vybrané metriky.
Adaptace firemní strategie dle vývoje času a situace na trhu
Boršická, Helena ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Firemní strategie konkrétní firmy, ovlivněná proudem času, měnící se legislativou, požadavkami zákazníků a povahy trhu. Autokratické řízení firmy, kerá je plně závislá na schopnostech a dovednostech majitelů jakožto vedoucích pracovníků.Měnící se strategie spolu s generační výměnou vedení. Různorodost podmínek podnikání v návaznosti na politické a územní aspekty.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,570 záznamů.   začátekpředchozí1501 - 1510dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.