Název: Model metrik servisního centra a jeho ověření s využitím nástrojů business intelligence
Překlad názvu: Metrics model of service organization and its evaluation using Business Intelligence
Autoři: Kříž, Petr ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Balanced Scorecard; Business Intelligence; Corporate Performance Management; Model metrik; Multidimenzionalita; Strategická mapa; Balanced Scorecard; Business Intelligence; Corporate Performance Management; Model of metrics; Multidimensionality; Strategy map

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/7707

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3861


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet