Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Úspěchy našich plavců na světových soutěžích v letech 1950- 2012
Pecha, Marek ; Chrzanowská, Babeta (vedoucí práce) ; Břečková, Gabriela (oponent)
Název: Úspěchy našich plavců na mezinárodních soutěžích v letech 1950- 2012 Cíl práce: Cílem práce je vytvořit přehled plaveckých výsledků a úspěchů našich reprezentantů na vybraných mezinárodních soutěžích. Posoudit vývoj úspěšnosti našich plavců v letech 1950 - 2012. Metody: Sběr dat byl proveden řešerší odpovídajících pramenů a výsledkových listin z vybraných soutěží. Metoda matematicko - statistická byla využita pro zpracování získaných dat. Metoda komparativní byla využita k porovnání úspěšnosti našich plavců na vybraných mezinárodních soutěžích v letech 1950 - 2012. Výsledky: Na základě vyhledaných odpovídajících pramenů byla zpracována a evidována data v podobě účastí našich plavců na mezinárodních soutěžích. S pomocí uvedených zdrojů byl vytvořen přehled četností a umístění našich reprezentantů. Počet účastí našich plavců v rozplavbách, v semifinále a ve finále na vybraných mezinárodních soutěžích v letech 1950 - 2012 má vzestupnou tendenci. Klíčová slova:Mistrovství světa, Mistrovství Evropy, Olympijské hry, výsledky, umístění, plavání
Návrh marketingové strategie pro firmu
Hrbatová, Jana ; Holtmanová, Ing Tereza (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného stavu podniku působícím ve vinařském odvětví. Cílem práce je návrh marketingové strategie, která se týká přechodu z výroby konvenčních vín na výrobu biovín. Součástí práce je důkladná strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí podniku, která je shrnuta SWOT analýzou, a na základě těchto výstupů jsou navržena opatření opírající se o marketingový mix 4 P.
Analýza a vyhodnocení umísťování staveb dle stavebního zákona ve vybrané lokalitě v okrese Brno - venkov
Zichová, Jana ; Hrnčířová, Eva (oponent) ; Superatová, Alena (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a vyhodnocením umísťování staveb dle stavebního zákona. Práce má dvě části: v teoretické části je v prvé řadě popsán stavební zákon a základní pojmy spojené s umisťováním staveb, dále jsou podrobně rozebrány formy územních rozhodnutí. Vzhledem k tomu, že problematika umisťování staveb je značně rozsáhlá, je snahou práce více se věnovat výjimkám při umisťování staveb, tedy vyhlášce č. 501/2006 Sb., v platném znění. Druhá, praktická část, na třech příkladech ukazuje právě postup projednání výjimek z odstupových vzdáleností v lokalitě Brno-venkov. V závěru práce je zhodnoceno naplnění cílů a jsou uvedeny výsledky práce.
Oceňování bytové jednotky
DOBEŠOVÁ, Johana
Cílem bakalářské práce je charakteristika postupů a principů a jejich aplikace při oceňování nemovitého majetku na příkladu bytu. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část se zabývá zejména právní úpravou oceňování v České republice, dále vymezením a charakteristikou základních pojmů a jednotlivých způsobů oceňování. Praktická část se zabývá charakteristikou trhu s nemovitostmi a oceněním reálného bytu v Jindřichově Hradci na základě administrativních a tržních metod. V závěru jsou jednotlivé metody porovnány.
Návrh marketingové strategie značky Schwarzwolf outdoor
Jaroš, Martin ; Kaderka, Tomáš (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
V diplomové práci je popsán návrh marketingové strategie společnosti iMi Partner, a.s. pro vstup vlastní produktové značky Schwarzwolf outdoor na nové trhy. Návrhová část obsahuje souhrn opatření pro docílení expanze produktu na nové trhy a posílení značky. Návrhu předchází strategická analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti. Část této práce je věnována problematice marketingu jako jejímu teoretickému východisku.
Popis objektů v obraze
Dvořák, Pavel ; Šmirg, Ondřej (oponent) ; Zukal, Martin (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá popisem segmentů identifikovaných v obraze. Nejprve jsou zde popsány základní metody segmentace, protože se jedná o proces bezprostředně předcházející popisu objektů. Další kapitola je již věnována metodám, které se zaměřují na popis takto detekovaných regionů v obraze. Jsou zde prostudovány algoritmy používané pro charakterizaci různých vlastností objektů. Vyskytují se zde části věnované barvě, umístění, velikosti, orientaci, tvaru a topologii objektu. Konec této kapitoly je věnován momentům. V dalších kapitolách jsou navrženy vhodné algoritmy pro popis segmentů obrazu a vytváření XML souborů podle standardu MPEG-7 a následně popsána jejich implementace do prostředí RapidMiner. V poslední kapitole jsou zobrazeny a popsány výsledky implementace.
Infrastruktura podniků ubytovacích služeb v oblasti Českého Krumlova
ŠIŠKOVÁ, Lucie
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou podniků poskytujících ubytovací služby. Hlavním cílem práce je analyzovat infrastrukturu podniků ubytovacích služeb ve vybraném území a definovat možnosti dalšího rozvoje těchto podniků. K naplnění hlavního cíle bude využito dílčího cíle. Vedlejším cílem práce bude získání celkového přehledu o počtu podniků a jeho službách. Problematika řešeného konceptu je obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd.
Podmínky a možnosti rozvoje podniků ubytovacích služeb v jižních čechách.
ŠVEC, Roman
Předkládaná dizertační práce se zabývá problematikou podniků služeb cestovního ruchu. Hlavním cílem práce je identifikace podmínek pro možný rozvoj podniků ubytovacích služeb. K naplnění hlavního cíle bude využito dvou dílčích cílů. První dílčí cíl bude řešit problematiku umístění ubytovacích zařízení úzce související s možností přilákání účastníka cestovního ruchu do oblasti. Druhým dílčím cílem je identifikace faktorů, které ovlivňují spokojenost účastníka cestovního ruchu nacházejícího se ve zkoumané oblasti a které úzce souvisí s udržením návštěvníka v zařízení, nebo v oblasti. Problematika řešeného konceptu je velmi obsáhlá a zahrnuje v sobě řešení otázek zasahujících do teorií nejen podnikání, ale také ekonomiky, managementu, marketingu, prostorových, regionálních a společenských věd. K
Diverzifikace výroby a strategie podniku
AMEROVÁ, Veronika
Tato diplomová práce je napsána na společnost, která patří do největší světové skupiny výrobců osobních automobilů a lehkých nákladních vozidel. V průběhu 90. let dvacátého století a opět na začátku 21. století se koncern dostal do špatné ekonomické situace. Prostředkem pro její řešení bylo rozhodnutí o prodeji 51% podílu společnosti investorovi - investiční společnosti, která se velmi významně odlišuje svými cíli. Původní mise společnosti byla podpora prodeje vozů koncernu (růst hodnoty skupiny), minimalizace nákladů a maximalizace tržního podílu. Cílem nového investora je maximalizace hodnoty společnosti a zhodnocení kapitálu. Předmětem této diplomové práce je poskytnout strategickou analýzu, předefinování obchodních strategií jednotlivých strategických obchodních jednotek v souladu s novými potřebami a požadavky v návaznosti na vstup nového investora.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.