Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 34 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of the direct sale in the Czech Republic
Frištiková, Mária ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem mé práce je analýza přímého prodeje z pohledu spotřebitele. Jak spotřebitel vnímá společnosti přímého prodeje. Snažila jsem se zjistit, do jaké míry jsou spotřebitelům sympatické, a zda-li je vůbec poznají. Pokud od nich nakupují vybrané zboží, tak jaká je jejich motivace k nákupu. Frekvence nakupování byla také jedním z faktorů. V teoretické části je prostřednictvím odborné literatury a internetových zdrojů popsán marketing, jeho formy, přímý prodej a jaké společnosti přímého prodeje působí na českém trhu. V praktické části jsem použila kvantiativní metodu dotazníkového šetření. Vytvořila jsem dotazník v elektronické a tištěné podobě. Při jeho vyprcování jsem se věnovala konkrétním otázkám z dotanzíku a sledovaní faktorů, které působí na spotřebitele přímého prodeje.
Využití benchmarkingu pro zlepšení výkonnosti podniku
Bartů, Jaromír
Bakalářská práce využívá metody benchmarkingu u společností fungujících na základě multilevel marketingu OVB Allfinanz a Amway. V teoretické části shrnuje veškerá podstatná fakta týkající se tohoto tématu. Následně pak v praktické části využívá vhodné metody pro posouzení aktuální situace obou firem a na základě získaných poznatků navrhuje vhodné aplikace pro zlepšení stavu společnosti OVB.
Význam CSR v přímém prodeji
Zoulová, Sabina ; Křečková Kroupová, Zuzana (vedoucí práce) ; Mokrejšová, Veronika (oponent)
Práce se zabývá významem společenské odpovědnosti firem (CSR) v přímém prodeji. Teoretická část charakterizuje přímý prodej jako takový. Zaměřuje se na multilevel marketing, což je nejčastěji používaná forma přímého prodeje. Uvádí znaky, které nám pomohou odhalit nelegální systémy, jež se za multilevel pouze vydávají. Pomocí statistik poskytuje přehled o pozici přímého prodeje na trhu. Velká část je věnována ochraně spotřebitele. Do jisté míry ji může zaručit CSR, ale také Etický kodex a členství firmy v asociacích přímého prodeje. Praktická část obsahuje případovou studii. Problém je analyzován na největší společnosti přímého prodeje -- Avon Products. Cílem práce je potvrzení/vyvrácení hypotéz: "Při nákupu jsou pro zákazníky rozhodující jiné faktory než CSR firmy" a "Při výběru pracovní činnosti jsou pro lidi (distributory) rozhodující jiné faktory než CSR firmy". Vyhodnocení hypotéz proběhne na základě dotazníkového šetření, které má kvantitativní i kvalitativní část.
Multilevel marketing
Křehlíková, Michaela ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Černá, Jana (oponent)
Bakalářská práce pojednává o Multilevel marketingu (dále MLM) jako podnikatelském odvětví. Cílem práce je zanalyzovat systém MLM ve společnosti Oriflame a potvrdit či vyvrátit, zda je úspěch v MLM závislý na době působení člověka v tomto podnikání, zda samotný úspěch v tomto podnikání závisí na typu a povaze člověka a jestli lze dosáhnout podnikáním v Oriflame finanční nezávislosti. Dále si práce klade za cíl zjistit veřejné mínění o systému MLM jako takovém. Veřejné mínění bude zjišťováno dotazníkovou formou. V teoretické části je popsán MLM jakožto součást přímého prodeje, jeho historie a současné trendy v MLM. Jsou uvedeny neetické a zakázané formy MLM. Práce se dále zaměřuje na motivování a nástroje úspěchu. Praktická část je věnována analýze MLM ve firmě Oriflame a průzkumu veřejného mínění o MLM. V závěru Bakalářské práce je shrnuta celková problematika a výsledky průzkumu veřejného mínění.
Přímý prodej jako příležitost k podnikání
Valc, Pavel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Bakalářská práce pojednává o přímém prodeji a jeho využití jako podnikatelské příležitosti. Cílem bakalářské práce je analyzovat budování distributorské sítě u společnosti Amway, určit klíčové faktory nutné pro úspěch v tomto podnikání a popsat všechny jeho výhody a nevýhody pro distributora. Teoretická část popisuje přímý prodej a jeho formu multilevel marketing, přičemž uvádí jejich historii, současnou pozici ve světové ekonomice, odlišnosti od nelegálních pyramidových schémat a rozdíly oproti klasickému podnikání. Praktická část se zaměřuje na podnikatelskou příležitost firmy Amway, u které se analyzují prodejní a marketingový plán, faktory vedoucí k úspěchu a míra výhodnosti tohoto podnikání pro distributory. Poté je podnikatelská příležitost Amway zhodnocena SWOT analýzou a pro zjištěné problémy je předložen návrh řešení.
Network marketing as an opportunity
Miššik, Dušan ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cieľom tejto bakalárskej práce je vysvetliť pojem sieťový marketing a jeho využitie v súčasnom obchode. Prvá časť je zameraná na vymedzenie teoretického základu problematiky, vývinu odvetvia sieťového marketingu a jeho ilegálnej formy. Druhá časť analyzuje využitie network marketingu v súčasnom obchode a zároveň predstavuje najvýznamnejšie svetové spoločnosti priameho predaja. Praktická časť je aplikáciou teoretického základu práce na spoločnosť FM GROUP a priestor je venovaný návrhom na zlepšenie fungovania spoločnosti a distribúcie produktov.
Multilevel marketnigový systém firmy JUST
DOLEŽAL, Pavel
Cílem mé bakalářské práce je charakterizovat MLM systém ve vybrané firmě. Firma kterou jsem zvolil je švýcarská firma JUST která se zabývá výrobou a distribucí přírodní kosmetiky a potravinových doplňků. Náplní práce je tedy popsat marketingový systém firmy a funkci distribuční sítě firmy ve vztahu k současné době a marketingové teorii. Dále zmapovat spokojenost zákazníků s firmou a zjistit zdali a jakým způsobem firma využívá zpětné vazby. Tato část je zpracována formou řízených rozhovorů, dotazníkového šetření a vlastního pozorování.
Komparace přínosů nákupního network marketingu a spotřebních družstev pro koncové spotřebitele
LAVIČKA, Martin
Cílem diplomové práce bylo obecně analyzovat prostředí network marketingu a spotřebních družstev v ČR. Tato analýza byla doplněna porovnáním dvou konkrétních subjektů a jejich výhod a nevýhod pro koncové spotřebitele. V praktické části byla tato analýza doplněna dotazníkovým výzkumem v terénu, kdy byl dotazován minimální vzorek cca 200 spotřebitelů, před vybraným nákupním centrem. Otázky v tomto dotazníku byly zaměřeny zejména na spotřebitelskou znalost, jak spotřebního družstevnictví, tak i network marketingu, dále pak na zkušenosti spotřebitelů s těmito odvětvími, popř. zda jsou členy nějaké organizace působící ve sledovaných prostředích a častost jejich nákupů. Oba systémy, respektive subjekty, k úspěšnému fungování potřebují aktivní zapojení většího množství spotřebitelů. Každý způsob, však motivuje spotřebitele jiným způsobem, u network marketingu je to především zisk, kdežto u družstevnictví by se mělo jednat spíše o družstevní hodnoty. Ideální je kombinace obou předchozích způsobů motivace, tzn. orientace jak na jisté sociální hodnoty, tak i na zisk. U obou sledovaných subjektů však převažuje orientace spíše jen na zisk.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 34 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.