Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza a vyhodnocení zlepšujících přípravků pro pečení
Zlatníčková, Michaela ; Vítová, Eva (oponent) ; Šalplachta, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce srovnávající vybrané zlepšujíci přípravky pro pečení metodami chemické a smyslové analýzy.
Rodinný dům s pekařstvím
Žemlová, Eva ; Jarošová, Petra (oponent) ; Utíkalová, Ivana (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem rodinného domu s pekařstvím v Novém Jičíně. Jedná se o dvoupodlažní samostatně stojící objekt ve svažitém terénu. Stavba má členitý půdorys, je nepodsklepená a zastřešená plochou střechou. V prvním nadzemním podlaží se nachází pekařství tvořené prodejnou, pekárnou, zázemím pro zaměstnance (WC, sprcha, denní místnost, šatna), kanceláří, skladem a technickou místností. Vedle pekařství je oddělená garáž. Venkovním schodištěm se dostaneme do druhého nadzemního podlaží, ve kterém se nachází hala, pokoj pro hosty (pracovna), koupelna, samostatné WC, dva dětské pokoje,ložnice s vlastní koupelnou a prostorný obývací pokoj a kuchyní a jídelnou se vstupem na venkovní terasu.
Ranking
Koukal, Petr ; Neumaierová, Inka (vedoucí práce) ; Plandor, Josef (oponent)
Tato práce se zabývá rankingem deseti největších pekárenských firem v České republice v letech 2012 až 2014. Ranking je vytvořen na základě vyhodnocení souhrnné finanční výkonnosti. K tomu bylo využito bankrotně-bonitních modelů a následně i výpočtu ukazatele spread (ROE - re). V závěru práce jsou shrnuty výsledky jednotlivých firem, přičemž jako podnik s nejvyšší finanční výkonností byl vyhodnocen podnik Marlenka international, s.r.o.
Podnikatelský plán
Zahrádková, Martina ; Krause, Josef (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pekárny, která se zaměřuje na žitné a kvasové výrobky, přičemž vyrábí i produkty klasické. Cílem práce je zhodnocení provozuschopnosti a životaschopnosti malé pekárny, která dodává pouze do pěti částí Prahy. V teoretické části budou popsány metody a postupy sestavení podnikatelského plánu, které budou použity v části praktické.
Finanční analýza společnosti Michelské pekárny, a.s.
Pham, Huyen Chau ; Slunčík, Peter (vedoucí práce) ; Smrčka, Luboš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou společnosti Michelské pekárny a. s. a základním cílem práce je posouzení finančního zdraví společnosti v letech 2007 až 2011. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. V teoretické části je popsána metodika vybraných nástrojů k hodnocení finančního zdraví společnosti. Konkrétně to jsou analýzy absolutních, rozdílových a poměrových ukazatelů, bilanční pravidla a bonitní a bankrotní modely. Následně jsou tyto metodiky aplikovány na danou společnost. Závěrem práce je shrnutí poznatků z provedené analýzy, zhodnocení vývoje a finančního zdraví podniku.
Podnikatelský plán - italská pekárna
Hortová, Edita ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo sepsání podnikatelského plánu na otevření italské pekárno-kavárny a zjistit životaschopnost podnikatelského plánu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Praktická část je tvořena na základě informací části teoretické, která charakterizuje podnikání, podnikatelské prostředí v ČR a v Itálii a jednotlivé body struktury podnikatelského plánu. Praktická část je již tvořena samotným podnikatelským plánem., který popisuje záměr podnikání, cíle, analýzu trhu, marketingový plán, finanční analýzu, SWOT analýzu, rizika a přílohy dokumentu. V závěru se čtenář dozví, zdali je podnikatelský plán vhodný k realizaci.
Návrh marketingové strategie pro bio-pekárnu Kolinger
Kolinger, Adam ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Cílem práce je navrhnou "na zelené louce" strategický marketingový plán pro pekárnu Antonín Kolinger ASON, která nikdy dříve s marketingem nepracovala. První kapitola obsahuje teoretické znalosti z oblasti marketingu, které jsou potřeba pro navržení kvalitního strategického marketingového plánu. Druhá kapitola potom shrnuje dosavadní působení pekárny a představuje můj vlastní návrh mise, vize a globálních firemních cílů. V třetí kapitole se zabývám návrhem marketingových cílů, definicí strategie a představením marketingového mixu. Vše je na závěr shrnuto do přehledných akčních kroků.
Ocenění podniku RACIO, s.r.o.
Kolářová, Kristýna ; Mařík, Miloš (vedoucí práce) ; Jurečka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je tržní ocenění podniku Racio, s.r.o. Vlastní diplomová práce je rozdělena do šesti částí. První část obsahuje charakteristiku společnosti a formální náležitosti ocenění. Následující dvě kapitoly jsou věnovány strategické a finanční analýze. Zde jsou hodnoceny ekonomické i mimoekonomické aspekty relevantního trhu, konkurenční pozice podniku a jejich vliv na finanční situaci Racio. Na závěr bude sestaven finanční plán a provedeno samotné ocenění podniku. Základní metodou ocenění je výnosová metoda DCF ve variantě APV. Jako podpůrné metody ocenění bylo využito tržního srovnání.
Ocenění společnosti PALARIAN, s.r.o.
Pyrasová, Lenka ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Salač, David (oponent)
Cílem diplomové práce je odhadnout hodnotu společnosti Palarian, s. r. o. k 1. 1. 2010 za účelem zjištění hodnoty vlastního kapitálu společnosti jako informaci pro současné majitele. Pro účely ocenění jsou provedena strategická a finanční analýza, analýza a prognóza generátorů hodnoty a je sestaven finanční plán pro plánované období 2010 - 2013. Společnost je oceněna výnosovou metodou DCF APV. Po ocenění je provedena analýza citlivosti hodnoty podniku na tempo růstu. Výsledné ocenění je stanoveno jako interval odhadu hodnoty, který tvoří pesimistická a optimistická varianta ocenění. Práce obsahuje citlivá data, která jsou určena k utajení.
Aplikace internacionálního marketingu ve společnosti Haubi's Ges.m.b.H. v multikulturním prostředí
Krištofová, Lucia ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Panýrová, Taťána (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku vstupu firmy s charakterem business to business na trh Spojených Arabských Emirátů. Jejím cílem je vytvoření vhodné marketingové strategie, která je aplikována na společnost Haubi's Ges.m.b.H., rakouského specialistu na pekařství. Strategie vychází z analýzy celosvětové situace v potravinářském odvětví a situace na trhu SAE. Předpoklady úspěchu firmy na zmíněném trhu jsou obsahem SWOT analýzy. Její výsledky jsou následně uplatněny při segmentaci trhu a analýze konkurence. Fáze formulace marketingové strategie je zakončena návrhem vhodného marketingového mixu, který vychází ze závěrů jednotlivých metod a analýz a zároveň respektuje odlišnost kulturního prostředí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.