Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vývoj vnímání Google+
Gemrich, Jan ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Motyčka, Luděk (oponent)
Cílem práce je seznámit čtenáře se současným stavem trhu sociálních sítí v České republice s výrazným zaměřením na vývoj vnímání uživatelů nováčka na trhu Google+ a vyhodnocení úspěšnosti marketingových aktivit vedených za účelem podpory této služby - vše pak za pomoci výzkumu. Diplomová práce je rozdělena do 3 celků, které postupně popisují dnešní vnímání sociálních sítí, jejich definici a také jejich situaci na českém trhu. Po bližším popisu Google+ je dále představen výzkum vedený za účelem získat data umožňující porovnání situace před a po ukončení výše zmíněných marketingových aktivit realizovaných v průběhu léta 2012. Závěrečná část práce se zabývá analýzou výzkumu za účelem zjištění vývoje povědomí o a užívání porovnávaných sociálních sítí a samozřejmě také velmi detailním pohledem na Google+ samotné a vyhodnocení efektivity marketingových aktivit.
Využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financials
Klápová, Nikola ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Hawlová, Kateřina (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem využití sociálních sítí pro Competitive Intelligence ve společnosti Provident Financial. Hlavním cílem práce je navrhnout sadu doporučení pro efektivní využívání sociálních sítí společnosti. Doporučení jsou navrhnuta na základě provedené analýzy o využívání sociálních sítí konkurenčních firem. První část práce se zabývá problematikou sociálních sítí a Competitive Intelligence. Teoretická část diplomové práce vysvětluje pojem sociální síť, prezentuje vybrané české i světové sociální sítě a objasňuje tématiku Competitive Intelligence. Praktická část prezentuje společnost Provident Financial, včetně současného stavu využívání sociálních sítí a firemního Competitive Intelligence. Následuje prezentování vybraných analyzovaných konkurenčních společností s popisem využívání jejich sociálních sítí. Analýza sociálních sítí konkurenčních firem je zakončená sumarizací výsledků analýzy i s benchmarkingovými ohodnoceními. Výsledky benchmarkingu slouží jako podklad pro sestavení sady doporučení k efektivnějšímu využívání sociálních sítí společnosti Provident Financial.
Marketing přes sociální sítě
Teplý, Lukáš ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem diplomové práce je rozebrat, jaké jsou možnosti marketingu na sociálních sítích. První kapitola se zabývá internetem, marketingovým a komunikačním mixem. Druhá kapitola popisuje sociální sítě a jejich historii. Dále jsou zde charakterizovány generace X, Y a Z. Hlavní část práce je pak zaměřena na jednotlivé sociální sítě jako Facebook, Twitter, LinkedIn a Google+. V těchto kapitolách jsou potom detailněji rozebrány možnosti a nástroje, které mohou společnosti využít k marketingu.
Využití sociálních sítí v bankovním sektoru v ČR
Balcar, Filip ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou využívání sociálních sítí v bankovním sektoru České republiky. Jejím cílem je na základě vlastního průzkumu aktuálního stavu působení vybraných českých bank na sociálních sítích navrhnout sadu doporučení pro úspěšné působení bank v prostředí sociálních sítí. Práci tvoří čtyři hlavní kapitoly. První kapitola shrnuje poznatky týkající se problematiky sociálních sítí získané v již obhájených diplomových pracích. Druhá kapitola se na problematiku sociálních sítí zaměřuje teoreticky, popisuje aktuální nejdůležitější světové sociální sítě, navrhuje jejich dělení podle typických vlastností a popisuje nejdůležitější způsoby využití sociálních sítí v podnikání. Třetí kapitola obsahuje vlastní průzkum využívání sociálních sítí vybranými českými bankami, definici kritérií pro jeho hodnocení a vlastní vyhodnocení. Na základě provedeného průzkumu je poté ve finální čtvrté kapitole uvedena sada doporučení, která jsou využitelná pro úspěšné působení bank na sociálních sítích.
Srovnání facebook.com a plus.google.com
Horáková, Jaroslava ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce poukazuje na rozdíly mezi vybranými sociálními sítěmi Facebook a Google+. Na začátku autor popisuje obecné charakteristiky sociálních sítí, jejich druhy, výhody, nevýhody a možná rizika, která mohou uživatele postihnout. Dále jsou krátce představeny dvě porovnávané a nejznámější sociální sítě. Hlavním cílem práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které jsou porovnány z pohledu různých uživatelů. V praktické části se autor zaobírá možnostmi propagace firmy Zentity s. r. o. na sociální síti Google+. Budou vytvořeny ukázky propojení s webovými stránkami, reklama pomocí AdWords a na závěr vyhodnocení úspěšnosti firmy.
Možnosti využití sociálních pro podporu podnikání
Vaněk, Jiří ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Brdek, Vladimir (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání" je charakteristika jednotlivých druhů sociálních sítí z hlediska možnosti jejich využití pro zvýšení konkurenceschopnosti organizací. Klade si za cíl analyzovat současný stav, možnosti a podmínky využití sociálních sítí v České republice. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. První část je zaměřena na představení jednotlivých druhů sociálních sítí, je zde zmíněn jejich vznik, vývoj a možnosti využití v podnikové praxi. Praktická část se zabývá analýzou současné situace společnosti Zentity s. r. o. v oblasti sociálních sítí. Společnost je poté porovnána se svými hlavními konkurenty v odvětví. Přínosem této práce je právě ono srovnání využití sociálních sítí vůči svým konkurentům a návrh efektivnějšího řešení prezentace uvedené společnosti na sociálních sítích.
Možnost využití sociálních sítí v prostředí firmy
Daněk, Lukáš ; Jon, Jakub (vedoucí práce) ; Měsíček, Libor (oponent)
Sociální sítě jsou na vzestupu. Jsou využívány podniky všech velikostí, napříč odvětvími. Jsou však opravdu cestou k zvýšení produktivity zaměstnanců, nárůstu prodeje a celkového zájmu o firmu? Nebo se jedná jen o módní trend? Možnosti využití sociálních sítí, jako nástroje pro podporu businessu, jsou široce diskutované. V této práci je shrnutí objektivních i subjektivních názorů a zkušeností s využíváním sociálních sítí ve firmě. Autor seznamuje čtenáře s možnostmi využití sociálních sítí pro interní komunikaci. Klade důraz na praktické zkušenosti i koncepty jednotlivých veřejných sociálních sítí a porovnává je s neveřejnými sociálními sítěmi. Dále představuje možnosti využití sociálních sítí pro externí komunikaci a marketingovou prezentaci, opět s důrazem na reálnou použitelnost i koncept každé jednotlivé sítě. V práci jsou dále uvedeny studie a nejnovější průzkumy, které dokazují důležitost a rozvoj sociálních sítí v 21. století. Cílem práce je utvořit ucelený přehled využitelnosti sociálních sítí ve firmě, se zaměřením na interní komunikaci a komunikaci firmy s okolím.
Srovnání sociálních sítí Facebook a Google plus a jejich využití v oblasti marketingu
Šušič, Luka ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Cílem této bakalářské práce je představení sociální sítě plus.google.com a její porovnání s facebook.com. Druhým cílem je rozbor marketingových možností zmíněných sociálních sítí a marketingu na Internetu. Tato bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. První část práce se věnuje přehledu a vývoji sociálních sítí, kde je zaměřena především na Facebook. Hlavní kapitolou této části je představení Google+ a jeho srovnávání s Facebookem. Druhá část se zabývá reklamou na Internetu. Významnou kapitolu zde představuje rozbor marketingových možností na Facebooku. Konec této části patří praktickému příkladu využití reklamy na Internetu.
Srovnání sociálních sítí: facebook.com a plus.google.com
Suchý, Miroslav ; Žamberský, Martin (vedoucí práce) ; Bruckner, Tomáš (oponent)
Tato práce poskytuje ucelené informace o sociálních sítích a zaměřuje se na dvě největší sociální sítě současnosti: Facebook a Google+. Hlavní náplní práce je porovnání těchto dvou sociálních sítí, které je provedeno na základě zkoumání sítí z různých úhlů pohledu. Dalším úkolem je nalezení vhodných ukazatelů pro měření kvality a porovnávání sociálních sítí všeobecně. V praktické části je vytvořena reklamní kampaň na každé z porovnávaných sítí a poté vyhodnocena její úspěšnost. Na základě výsledků dosažených v celé práci je nakonec provedeno srovnání vhodnosti obou sítí pro různé subjekty působící na sociálních sítích.
Use of social networks in communications with customers
Piala, Martin ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Toman, Prokop (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na tematiku marketingu a reklamy na sociálních sítích a na komunikaci se zákazníkem pomocí sociálních sítí. Autor se snaží přiblížit dostupné a používané sociální sítě na trhu v České republice. Charakterizuje internetovou komunikaci pro marketingové účely, porovnává mezilidskou a marketingovou komunikaci. Prezentuje různé možnosti komunikace na sociálních sítích, speciální se zaměřuje na sociální síťFacebook, popisuje různé nástroje k prezentací firmy. Závěr práce je věnován praktickým ukázkám komunikace se zákazníkem přes sociální síť Facebook a autorvyjadřuje své vlastní doporučení získané při komunikaci se zákazníkem.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.