Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Návrh a realizace mobilní aplikace pro zařízení iPhone
Vodák, Jakub ; Šmíd, Lubomír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro telefony iPhone od firmy Apple. Aplikace je vystavena a prodávána v elektronickém obchodě App Store. Součástí práce je vytvoření několika marketingových kampaní pro podporu prodeje.
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
Analýza trhu mobilních vzdělávacích aplikací zaměřených na děti předškolního věku
Blahušová, Anežka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Márai, Matouš (oponent)
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu mobilních aplikací se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku. Úvodní část práce se zabývá aplikačním ekosystémem, kupním rozhodovacím procesem a marketingem mobilních aplikací v teoretické rovině, následující kapitoly jsou poté zaměřeny na vlastní výzkum. Cílem práce je zhodnotit situaci na trhu aplikací ve světě a v České republice se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti a zároveň odhalit, jaký mají rodiče dětí ve věku do 6 let vztah ke stahování dětských aplikací ve smyslu projevů kupního chování, postoje ke stahování aplikací, způsobu výběru aplikací a užívání aplikací. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných poznatků a návrh možných opatření vyplývajících z provedeného výzkumu.
Komunitní RSS čtečka pro iOS
Nováček, Stanislav ; Vojíř, Stanislav (vedoucí práce) ; Hradil, Jiří (oponent)
Mobilní telefony se den co den stávají nejvíce používanou technologií. Počet jejich uživatelů neustále roste, hlavně kvůli lepší dostupnosti chytrých zařízení, jejich funkčností a také díky větší dostupnosti mobilního internetového připojení. A spolu s chytrými telefony roste množství mobilních aplikací, které nám šetří čas a peníze. E-mailový klient, kalendář, RSS čtečky, internetové prohlížeče a prohlížeče dokumentů, aplikace pro sociální sítě, iternetová rádia, navigace využivající GPS a mnoho dalších. To vše v jednom zařízení v naší kapsi. Cílem této práce je vytvoření komunitní RSS čtečky Felicity - mobilní aplikace pro iOS - a její publikace na App Store. Práce může také sloužit jako inspirace při vytváření podobných aplikací pro iOS zařízení a přiložené soubory se zdrojovými kódy mohou sloužit jako praktický studijní materiál. Nejprve je čtenář uveden do problematiky charakteristiky mobilních aplikací a mobilních platforem. Uvedeny zde jsou také novinky v iOS 8, potřebné věci pro vývoj aplikace pro Apple iOS zařízení, stručný popis programovacích jazyků Objective-C a Swift a charakteristika syndikace webového obsahu a formátů RSS a Atom. Následně je v rámci práce popsána tvorba aplikace pro platformu iOS. Touto aplikací je komunitní RSS čtečka postavená na cloudových službách Feedly. Od jiných RSS čteček se liší sociální částí, která dává aplikaci výhodu sdílení článků mezi své kamarády. Dále je uveden popis její funkcionality, uživatelského rozhnaní, přiblížení implementace a popis použitých knihoven třetích stran. V poslední části práce jsou uvedeny způsoby, jak podpořit spuštění, počet stažení, hodnocení a následné udržení aplikace v povědomí uživatelů.
Vývoj mobilní aplikace a její publikování v internetovém obchodě
TRUHLÁŘ, Jakub
Práce se snaží přiblížit fáze vývoje mobilní aplikace od konceptu, přes samotný vývoj aplikace, až po publikování v samotném internetovém obchodě. Začátek práce se zabývá popisem zařízení, operačního systému a frameworků na vývoj 2D her pro iOS. Je zde popsána obecná terminologie a detailně je představen framework Sprite Kit. Metodika práce se již věnuje všem fázím samotné tvorby 2D hry za použití Sprite Kitu i IDE Xcode. Ke konci je čtenář seznámen s přípravou hotové aplikace pro vystavení v App Storu, se schvalovacím procesem a následně je mu přiblíženo prostředí pro správu aplikací iTunes Connect se statistikami a verzemi vydané hry.
Analysis and distribution of mobile applications
Zákutný, Peter ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza distribuce a prodeje softwarových aplikací pro mobilní platformy. Práca seznamuje s největšími společnostmi na mobilním trhu a jejich distribučními kanálmi, které dál skoumá. Cílem této bakalářské práce je vytvořit si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikcích do budoucna. Pro analýzu jsou čerpané data ze správ analytických firem a dalších internetových zdrojů. Součastí práce je také shrnutí situace na českém trhu v oblastí mobilních platforem a aplikací.
Porovnání mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací
Svoboda, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provést porovnání nejrozšířenějších mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací vyvíjených pro tyto systémy. Porovnávány jsou systémy Android, iOS, Symbian OS, Windows Phone a BlackBerry OS. Práce stanovuje celkem 16 kritérií, podle kterých jsou systémy porovnávány. Tato kritéria jsou dále dělena do tří kategorií, kterými jsou vlastnosti SDK, funkcionalita a distribuce a monetizace. Všem kritériím jsou přiřazeny váhy, které jsou určeny na základě metody párového srovnávání pomocí tzv. Fullerova trojúhelníku, jenž je součástí příloh této práce. Praktická část práce se potom zaměřuje na stanovení získaných hodnot kritérií. Každé kritérium je hodnoceno samostatně včetně analýzy dosažených výsledků. Celkové hodnocení je provedeno v samostatné části práce a je složeno z hodnocení výsledků kategorií a celkového hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   začátekpředchozí15 - 24  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.