Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14,947 záznamů.  začátekpředchozí14913 - 14922dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Malý DSGE model pro otevřenou ekonomiku
Katreniaková, Dagmara ; Štěpánek, Pavel (vedoucí práce) ; Halás, Vladimír (oponent)
Práce se zabývá malým DSGE modelem (model čtvrté generace) v prostředí české a slovenské ekonomiky. Jádro analytické části tvoří srovnání odhadnutého a optimálního pravidla a zároveň jejich porovnání s reálnými výstupy. Cílem je poukázat na efektivnost centrální banky při stabilizaci variability inflace a výstupu ekonomiky. Teoretická část poskytuje znalosti usnadňující pochopení souvislostí tohoto modelu a zároveň nás obeznámí s modely, které v dnešní době využívá Česká národní banka a Národná banka Slovenska.
Návrh strategie vstupu českého malého a středního podniku na rakouský trh
Zárybnická, Lucie ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Kačín, Radovan (oponent)
Analýza postavení českého malého a středního podniku na českém trhu. Analýza konkurence v České republice a Rakousku. Zhodnocení stávacících možností podniku. Návrh strategie pro podnik Prádelna a čistírna Jihlava s.r.o., jak vstoupit na rakouský trh.
Produkty personálních agentur zaměřené na malé a střední podniky
Szakál, Václav ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Hlavním cílem práce je navrhnout přizpůsobení portfolia konkrétní personálně-poradenské agentury tak, aby více vyhovovala současným požadavkům malých a středních podniků v oblasti outsourcingu personálních činností. Dalším cílem práce je poskytnout základní přehled o personálních procesech probíhajících v malých a středních podnicích a přehled nejčastějších služeb personálně poradenských společností na českém trhu.
Příčiny neúspěchu společnosti MARKID TRUTNOV spol. s r.o. a s tím související řešení krizí
Šmídová, Gabriela ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Vojík, Vladimír (oponent)
Cílem této diplomové práce je představení společnosti MARKID TRUTNOV spol. s r.o., provozující lyžařská střediska a s tím související infrastrukturu, zhodnocení její dosavadní činnosti a detailnější rozebrání situace posledních let. Společnost se v tomto období dostala z několika důvodů do krize, hrozící přerůst až do možného úpadku společnosti. Byly nastíněny možné varianty řešení krizové situace, okomentováno rozhodnutí, které bylo přijato, a vytvořen náhled na možný budoucí vývoj chování společnosti pro předcházení vzniku krizových situací.
Získávání a výběr zaměstnanců v japonské společnosti
Jarošová, Ilona ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Jindřich, Tomáš (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá získáváním a výběrem zaměstnanců v japonkském prostředí. Popisované téma zahrnuje průběh pohovorů a zkušenosti personálních agentur s japonskými společnostmi. Dále obsahuje doporučení specifických kroků pro analyzovanou společnost. Hypotézou práce je, že japonské společnosti nejsou při získávání zaměstnanců příliš úspěšné a nemají dostatek kandidátů. Všechny tyto faktory kombinované s podceňováním HR vedou k velké fluktuaci v pobočkách japonských společností.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
Identifikace faktorů prosperity firmy Ruko s.r.o.
Koukolíková, Kateřina ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce se zabývá analýzou situace firmy Ruko, s.r.o. v oblastech managementu, marketingu a finanční situace. Na základě výsledků analýzy jsou navrhovány možné strategie a opatření ke zvýšení prosperity.
Návrh strategie malého a středního podniku v oblasti spotřební elektroniky
Švancara, Miroslav ; Šlechtová, Jitka (vedoucí práce) ; Bečvář, Martin (oponent)
V teoretické části je popsána charakteristika malých a středních podniků. V analytické části autor představil společnost K+B Expert a její přímou konkurenci. Společnost K+B Expert podniká v oblasti spotřební elektroniky. V ČR má 19 maloobchodních prodejen. Rozhodla se na základě strategického plánu rozšířit své působení na trhu spotřební elektroniky v rámci horizontální sítě. Dle situační analýzy autor vybral Karlovarský kraj. Zapojením všech investičních kroků a režijních potřeb byla vytvořena holá provozovna, do které bylo potřeba navozit zboží a umístit jej do předem připravených regálů. Následovala propagační akce -- show pro otevření nové provozovny. Společnost K+B Expert jako součást sítě Expert ČR využila marketingovou koncepci této společnosti. Výběr reklamních prostředků provedli marketingoví specialisté a dle porovnání účinnosti byl jako nejefektivnější reklamní nástroj vyhodnocen reklamní leták, který dle vyplněných dotazníků uvedlo přesně 55% dotázaných respondentů jako hlavní zdroj zjištění otevření budoucí prodejny elektro a chystané reklamní akce. Dále byl použit rozhlas, billboardy, inzerce v novinách a reklamní poutače. Přestože skutečné finanční náklady vynaložené na uvedenou reklamní akci byly vyšší než původní plán (skutečné náklady činily 836.500 Kč), počítacími boxy prošlo celkem 8.560 návštěvníků, což bylo více než očekávaná návštěvnost. I celkový obrat prodejny byl vyšší než plánovaný - skutečný obrat činil 4,36 mil. Kč, což je o 9% více, než bylo předpokládáno. V celkovém pohledu může být tato akce zhodnocena jako vydařená a společnost K+B Expert, s.r.o. se může poohlížet po dalším regionu, do kterého rozšíří svoji působnost.
Specifika managementu malých a středních podniků v pekárenském průmyslu
Ďurišová, Lucie ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Týřová, Helena (oponent)
Práce specifikuje přednosti a nevýhody malých a středních podniků obecně, shrnuje základní poznatky o logistice, definuje její postavení v podniku, její členění, zabývá se řízením zásob a podnikovou dopravou v obecné rovině. Praktická část hodnotí nákupní logistiku v konkrétní průmyslové pekárně, především řízení zásob včetně hodnocení dodavatelů, a dále obchodní logistiku, především podnikovou dopravu, a navrhuje kroky vedoucí k optimalizace popsaných procesů.
Zavedení elektronického obchodu a jeho význam pro rozvoj malé firmy
Kotschwar, Pavel ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Procházka, Roman (oponent)
Práce se věnuje problematice založení elektronického obchodu. První část práce tvoří teoretická východiska, samostatné kapitoly jsou věnovány úvodu do problematiky elektronického obchodování, vzniku a vývoji elektronických obchodů, výhodám a nevýhodám těchto aktivit, marketingu a bezpečnosti. Praktická část této práce je věnována analýze elektronického prostředí a aplikaci teoretických východisek při zavedení elektronického obchodu. Součástí praktické části je vlastní průzkum veřejnosti a navržení postupů marketingových, technických a technologických. V závěru je provedeno zhodnocení ekonomických dopadů na podnikání malé firmy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14,947 záznamů.   začátekpředchozí14913 - 14922dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.