Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 159 záznamů.  začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nevyužitý potenciál cestovního ruchu vybraných venkovských regionů
TÍKALOVÁ, Lenka
Cílem diplomové práce bylo na základě provedených analýz a terénního šetření charakterizovat rozvoj cestovního ruchu ve venkovském mikroregionu Sdružení obcí Pod horou a následně vypracovat několik návrhů, které by využily přednosti mikroregionu tak, aby co nejlépe odpovídaly přáním a potřebám vybraných skupin návštěvníků. Na Choustnicku je venkovská turistika teprve v počátcích. Krajina mikroregionu nabízí docela dobré předpoklady zejména pro letní turistiku a umožňuje zdejším návštěvníkům využití pro rekreaci, sport i oddechovou činnost. V létě jsou zde vhodné podmínky pro pěší turistiku, cykloturistiku a houbaření. Závěrem diplomové práce lze konstatovat, že z hlediska návštěvnosti patří posuzovaný mikroregion spíše k podprůměru. Příčiny tohoto stavu je možné spatřovat v nevyhovující infrastruktuře cestovního ruchu, která negativním způsobem ovlivňuje návštěvnost a rovněž průměrnou délku pobytu turisty v mikroregionu, dále v nedostatečné a nekoordinované propagaci památek na trhu cestovního ruchu a v nedostatečné nabídce tématicky zaměřených produktů cestovního ruchu.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Třebíč
RŮŽIČKOVÁ, Žaneta
Práce si klade za cíl seznámit čtenáře s problematikou destinace Třebíč a jejím turistickým a informačním centrem. Zabývá se analýzou potencionálů destinace pro rozvoj cestovního ruchu, ale zvláštní pozornost je věnována analýze produktům nabízených TIC KVIZ Třebíč. Tyto produkty jsou analyzovány a na základě všech provedených analýz i dotazníkového šetření jsou vytvořeny nové návrhy produktů. Na závěr je ze všech návrhů vybrán a zpracován jeden produkt.
Produkt cestovního ruchu v turistickém informačním centru Pelhřimov
SAMKOVÁ, Michaela
Bakalářská práce slouží jako pomůcka pro rozvoj cestovního ruchu v Pelhřimově. Cílem je navrhnout nový produkt cestovního ruchu pro Turistické informační centrum Pelhřimov, jehož hlavním smyslem je oživení prohlídek stávajících atraktivit, jejich propagace a přilákání nových návštěvníků do města.
Potenciál destinace Sokolovsko pro cestovní ruch
Kněžická, Lenka ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vidlák, Miroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou turistické využitelnosti destinace Sokolovsko. Popisuje lokalizační a realizační faktory existence cestovního ruchu s uvedením konkrétních příkladů, zmiňuje současnou turistickou nabídku, představuje nové projekty či se snaží zhodnotit posun a úspěch projektů starších. Nastiňuje teorii destinačního marketingu a managementu a zmiňuje subjekty a organizace, které v tomto oboru působí. Na závěr popisuje výsledky tří provedených dotazníkových šetření, která probíhala mezi domácím obyvatelstvem, návštěvníky a prodejci pobytových balíčků a zkoumala jejich názor na destinaci a její potenciál pro cestovní ruch.
Činnost regionálních cestovních kanceláří a agentur
Fendrych, David ; Musil, Martin (vedoucí práce) ; Jaderná, Eva (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a porovnat existenci, činnost a roli cestovních kanceláří a agentur v České republice, které se zabývají příjezdovým a domácím cestovním ruchem v konkrétním regionu. Práce se zaměřuje na region Jižní Čechy, jenž je dále v textu blíže definován. Stěžejní metodou při této analýze je průzkum katalogů a webových stránek cestovních kanceláří a agentur, působících v tomto regionu. Informace o nabízených službách a produktech se dále zkoumají v dílčích analýzách podle jednotlivých hledisek.
Destinační marketing a management
Kocková, Jitka ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Práce mapuje teoretické aspekty destinačního managementu a marketingu. Definuje destinační management a trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu. V práci je aplikován destinačního management a marketing v destinaci Sokolovsko. Pro tuto destiaci je navržena marketingová strategie a marketingový mix.
Strategie rozvoje cestovního ruchu - Kroměřížsko
Tatýrková, Petra ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Netková, Jarmila (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současný stav cestovního ruchu na Kroměřížsku s vyzdvižením jeho silných a slabých stránek a také jeho dosud málo využitého potenciálu. Dalším účelem práce je zhodnocení řízení a strategického plánování rozvoje cestovního ruchu v této destinaci s poukázáním na významnost a nepostradatelnost kvalitního destinačního managementu.
Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Cílem práce bylo vytvořit zásady pro udělování značky Česká Kanada dle požadavků a představ Agentury Česká Kanada, jako správce této značky. Pro vypracování její teoretické části byla použita odborná literatura zabývající se problematikou destinačního managementu a marketingu, brand managementu a značek obecně. Jako metodická pomůcka pro praktickou část byly použity již existující a fungující zásady regionu Šumava.
Činnost organizací zabývajících se rozvojem cestovního ruchu v kraji Vysočina
Studničková, Iveta ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaško, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení cestovního ruchu na území kraje Vysočina. Na základě průzkumu byly vymezeny organizace, které do řídící struktury cestovního ruchu v kraji zasahují a podílejí se tak na rozvoji cestovního ruchu na Vysočině. Po důkladné analýze jejich činností a pravomocí byla následně celá organizační struktura řízení cestovního ruchu v kraji Vysočina zhodnocena.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybrané destinace - analýza činnosti Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava
Večeřová, Lucie ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Vojtová, Zuzana (oponent)
Zajistit destinaci úspěch na trhu cestovního ruchu není v současné době zvyšujících se nároků návštěvníků a sílící konkurence snadno dosažitelným cílem. Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu je úzce spjat s přímým rozvojem regionů, jímž se zabývají moderní disciplíny destinačního marketingu a managementu. Cílem práce je analyzovat činnost Centrály cestovního ruchu -- Jižní Morava, která je organizací destinačního marketingu a managementu v České republice v destinaci Jižní Morava a usiluje o zvýšení počtu návštěvníků s důsledkem zvýšení příjmů z cestovního ruchu v regionu. V práci jsou vymezeny pojmy týkající se destinačního managementu, charakterizována Jižní Morava z pohledu nabídky cestovního ruchu, provedeno zhodnocení její činnosti v kontextu s charakterem regionu a navrženo další směřování aktivit.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 159 záznamů.   začátekpředchozí149 - 158další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.