Název: Značka Česká Kanada - zásady pro její udělování
Překlad názvu: Ceska Kanada brand - principles for its granting
Autoři: Karvánková, Iva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Lieskovská, Vanda (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: brand management; destinační management; kritéria; obchodní značka; ochranná známka; regionální značení; udělování; Česká Kanada; brand; brand management; Ceska Kanada; destination management; granting; principles; regional branding; trade mark

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/20779

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-16749


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet