National Repository of Grey Literature 14,569 records found  beginprevious14560 - 14569  jump to record: Search took 0.78 seconds. 

Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Madeta a.s.
Hadačová, Michaela ; Ezrová, Hana (advisor)
Práce obsahuje základní informace o firmě Madeta a.s., její historii a současnosti. Pomocí SWOT analýzy zhodnocuje slabé a silné stránky firmy, příležitosti a hrozby. Práce dále analyzuje marketingové nástroje v pořadí produkt, propagace, distribuce a cena. Součástí práce je Marketingový výzkum hodnotící dotazník a ochutnávku prováděnou na studentské koleji s 15 studenty. Závěr patří vybraným návrhům na zlepšení stávající situace v podniku.Součástí příloh je ceník produktů firmy a zajímavosti, které se do vlastního obsahu nehodily.

Boj medzinárodných inštitúcií proti chudobe a chorobám
Fedorová, Júlia ; Matějka, Zdeněk (advisor) ; Knotková, Vladimíra (referee)
Diplomová práca spracováva problematiku boja proti chudobe a chorobám z pozície medzinárodných organizácií ako sú Organizácia spojených národov, Medzinárodný menový fond, Svetová banka a skupina G8. Hodnotí vybrané projekty rozvojovej pomoci, pozornosť venuje najmä Miléniovým rozvojovým cieľom. Zvýrazňuje kľúčové prvky pre úspešný boj. Záverečná časť práce analyzuje dôležitosť vzdelávania v boji s chudobou a popisuje vybrané vzdelávacie projekty jendotlivých inštitúcií.

Analýza mezinárodní marketingové kampaně společnosti Hewlett - Packard a její adaptace na český trh
Smolková, Barbora ; Bílková, Jana (advisor) ; Trešl, Petr (referee)
Diplomová práce na téma se zabývá rozborem přístupu globálních firem ke své marketingové komunikaci.Ve své práci jsem se snažila postihnout aspekty adaptování globální marketingové kampaně pro podmínky českého trhu a přiblížit procesy, které je nutné pro naplnění cíle realizovat. Práce je strukturována do tří kapitol. První kapitola nastiňuje teoretická východiska pro organizaci globálních firem, další dvě kapitoly se věnují praxi. Druhá kapitola představuje globální kampaň společnosti HP, její cíle, nástroje a prvky. Třetí kapitola analyzuje uvedení kampaně na českém trhu ? načasování, průběh, celkové provedení. Na závěr hodnotím úspěšnost kampaně a efektivitu přístupu společnosti HP ke globálnímu marketingu.

Aktuální trendy v železniční dopravě se zaměřením na prostor Evropské unie
Brůhová, Veronika ; Vošta, Milan (advisor) ; Kašpar, Václav (referee)
Diplomová práce se zabývá mapováním současného vývoje železniční dopravy jak ve světě, tak v Evropské unii. Analyzuje silné a slabé stránky železniční dopravy a hledá oblasti, které pro železniční dopravu představují příležitost k posílení její pozice.

Analýza Celostátního informačního systému o jízdních řádech
Švingr, David ; Čermáková, Lenka (advisor) ; Podolák, Milan (referee)
Práce analyzuje všeobecnou problematiku poskytování informací o jízdních řádech pomocí softwarových nástrojů. Vyhodnocuje také zásadní úlohu, kterou na tomto poli v České republice zaujímá Celostátní informační systém o jízdních řádech, který je zřízen na základě zákona číslo 111/1994 Sb., o silniční dopravě. Uvedený informační systém plní důležitou úlohu při styku provozovatelů veřejné dopravy s veřejnou správou. Především je však určen cestujícím, kterým slouží jako jedno z míst, kde získají informace o přepravním spojení. Systém provozování Celostátního informačního systému o jízdních řádech je zajímavým příkladem spolupráce soukromého a státního sektoru na společném projektu v oblasti veřejných služeb.

Marketing activities of Euro Trade Center s.r.o. companies in the Czech and Slovak market
Tomajková, Lýdia ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Ferianc, Július (referee)
Diplomová práca sa zaoberá marketingovým mixom dvoch kooperujúcich firiem pôsobiacich v oblasti dovozu a distribúcie alkoholických a nealkoholických nápojov na českom a na slovenskom trhu. Firmy patria do segmentu malých a stredných podnikov. Práca popisuje a analyzuje jednotlivé časti marketingového mixu. V závere je navrhnutá koncepcia možných zmien.

PR a MR aktivity v neziskovém sektoru
Makovičková, Pavla Bc. ; Musil, Martin (advisor) ; Rašťák, Ivan (referee)
Práce porovnává vybrané nevládní neziskové organizace v ČR. Studie analyzuje práci neziskových organizací s veřejností, jejich přístup k médiím, využívanou strategii, úspěšnost prezentace a vynaložené prostředky na práci s veřejností.

Kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol
Mrázková, Daniela ; Koudelka, Jan (advisor) ; Bursíková, Marcela (referee)
Tato diplomová práce analyzuje kupní rozhodovací proces spotřebitele na trhu jízdních kol ve všech jeho fázích. Postihuje nejdůležitější související aspekty, které tento proces jakýmkoli způsobem ovlivňují a tím působí na konečné rozhodnutí spotřebitele. Součástí této práce je i vlastní marketingový výzkum umožňující již velmi konkrétní pohled, díky kterému bylo možné uvést i některá marketingová doporučení prodejcům a výrobcům jízdních kol.

European Transport Policy
Matušková, Zuzana ; Jakš, Jaroslav (advisor) ; Konečný, Čestmír (referee)
Práce se věnuje problematice dopravy v kontextu EU. Popisuje a analyzuje charakter, problémy, cíle a projekty společné dopravní politiky EU. Blíže dokumentuje projekt evropského systému satelitní navigace Galileo, který je součástí prioritních projektů z oblasti transevropských dopravních sítí. Část práce se věnuje i dopadu společné dopravní politiky v ČR a zapojení ČR do Projektu Galileo.

Role of the Dollar in World Economy
Křivan, Jan ; Neumann, Pavel (advisor) ; Hnát, Pavel (referee)
Práce analyzuje postavení amerického dolaru ve světové ekonomice, a to jak z hlediska historického, tak i ze současného pohledu s výhledem do budoucnosti. Práce má tři základní části. První se zabývá historií mezinárodního měnového systému ve vztahu k americkému dolaru, druhá část představuje, podle jakých hledisek lze měřit pozici světové měny a jaké faktory vedou k výběru určité měny pro mezinárodní účtování, třetí část pak rozebírá z různých úhlů pohledu současné postavení dolaru a předkládá k úvaze možné scénáře budoucího vývoje mezinárodního měnového systému.