Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,483 záznamů.  začátekpředchozí1444 - 1453dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingový výzkum návštěvnosti hypermarketů
Žák, Vítězslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Marketingový výzkum, pozorování, zabývající se návštěvností hypermarketu v jednotlivých dnech a časech. Představení instore radia jako reklamního média. Reklama v místě prodeje.
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Fotr, Jiří (oponent)
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
Strategie implementace nové služby na český trh
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
Segmentace trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy
Řízková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nekovář, Josef (oponent)
V diplomové práci se zabývám segmentací trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se snažím blíže vysvětlit proces segmentace trhu. Cílem praktické části je nalézt, odkrýt a následně charakterizovat segmenty na trhu životního pojištění v rámci okresů Středočeského kraje a Prahy.
Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Koščo, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Severák, Jan (oponent)
V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.
Typologie zákazníků společnosti Health a Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
Postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky
Gregová, Alena ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Práce zjišťuje postoje mužů a žen k reklamě na tabákové výrobky. Součástí práce bylo provedení primárního marketingového výzkumu, který byl zaměřen na výzkum názorů mužů a žen na reklamu na tabákové výrobky a dále na některé další oblasti spojené s problematikou kouření.
Analýza nabídky a poptávky tanečních kursů (v Praze a okolí)
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce analyzuje poptávku po tanečních školách ve smyslu míry zájmu o tancování a konkrétních požadavků zákazníků na způsob organizace taneční hodiny, a porovnává je se současnou nabídkou tanečních škol. Na základě těchto informací potom formuluje určité problémy tanečních škol, se kterými se v současné době potýkají, a způsoby jejich řešení v podobě návrhů ve změně složek marketingového mixu. Práce dále shrnuje teoretické zásady marketingového výzkumu a aplikuje jeho metody na konkrétní výzkum. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu současné situaci na trhu tanečních škol a formuluje doporučení.
Vliv vzdělávání zaměstnanců na jejich kvalifikaci ve firmě Medin, a.s.
Harvánková, Hana ; Černá, Jitka (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na zkoumání problamatiky vzdělávání ve firmě Medin, a.s. Teoretická část je věnována teorii marketingového výzkumu, jeho členění, metodám a fázím. Aplikační část dokumentuje realizaci marketingového výzkumu.
Výzkum poptávky po vybrané službě
Bartnicki, Adam ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Klimek, Stanislav (oponent)
V bakalářské práci je stručný popis marketingového výzkumu, jakožto základního kamene pro efektivní marketingové řízení. Praktická část zkoumá služby, které jsou běžně nabízené v papírnictví a to z dvou pohledů. První se soustředí zjištění povědomí o papírenských produktech, které jsou aktuálně nabízeny na Vysoké škole ekonomické v Praze. Druhý zase na odhadnutí poptávky po těchto, ale i nových službách v relevantní škole.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,483 záznamů.   začátekpředchozí1444 - 1453dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.