| |
|
Research od customer satisfaction with given company
Boháčková, Veronika ; Surynek, Alois (advisor) ; Kestlová, Kateřina (referee)
This thesis is focused on marketing research, concretely customer satisfaction. The aim of thesis is analysis of a given company, especially of customer needs and expectations, and analysis of customer satisfaction with offered products and services. In theoretical part there is defined the basis of marketing strategy based on customer orientation, especially customer satisfaction, methods and importance of customer satisfaction control and CRM process. Practical part is focused on research and includes the recommendations for company.
|
| |
|
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
The objective of the bachelor work is to point out the basic typology of the World Class members within its fitness club located in Venceslas Square and thanks to the obtained results try to come up with possible recommendation for the future marketing strategy. First part is dedicated to the theory and expressions such as marketing, market research, market segmentation, buyer behaviour and questioning. Second part gives a closer look to the fitness,to the company World Class and at last to the specific fitness club in Prague. Chapters explain whole procedure of the market research, the gain of the data and finally the data analysis with its practical explanation.
|
| |
|
Analýza trhu mobilních operátorů v ČR
Klepáčová, Veronika ; Černá, Jitka (advisor) ; Fotr, Jiří (referee)
Definice a charakteristika marketingového výzkumu. Popis procesu marketingového výzkumu, jednotlivé etapy a fáze marketignového výzkumu.Základní etická pravidla při provádění marketingového výzkumu vzhledem k respondentům, zadavatelům a na úrovni mezi zadavateli. Charakteristika jednotlivých mobilních operátorů v České republice, nastínění jejich historického vývoje. Popis studentských tarifů poskytovaných jednotlivými operátory a jejich vzájemné srovnání. Zmapování situace mobilních operátorů v segmentu studentů VŠE.
|
|
Implementation strategy for a new service on the Czech market
Vejsadová, Klára ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee)
Základní téma následující práce vychází ze stále aktuálnější problematiky využívání přírodních zdrojů a ekologických důsledků lidské činnosti. Samotnému napsání práce předcházela úvaha o vlivu výroby a používání jednorázových plenek na životní prostředí. Kromě vysoké náročnosti výroby na surovinové zdroje a energie je největším negativním výstupem spotřeby plen na jedno použití vznik enormního množství odpadu, jenž končí na skládkách. Postupným sbíráním informací k problematice a zejména seznámením se s existencí takzvané plenkové služby v zahraničí, jež představuje ekologičtější a zároveň stejně pohodlnou alternativu jednorázových plen, vedly k rozhodnutí, pokusit se v rámci diplomové práce vyhodnotit možnost zavést tuto službu v České republice.
|
| |
|
Vstup společnosti Dreher na český a slovenký trh
Koščo, Michal ; Boučková, Jana (advisor) ; Severák, Jan (referee)
V mé práci popisuji důvody a okolnosti vstupu německého výrobce automatizačních technologií společnosti Dreher na český a slovenský trh. I u sousedících států jsou podstatné rozdíly v parametrech trhu, které musí firma brát v úvahu při volbě strategie vstupu na daný trh. Rozdílné parametry trhů vyplývají ze sociálního a kulturního vývoje, ekonomického, právního a politického prostředí. Na příkladě společnosti Dreher popisuji rozdílnosti českého a německého trhu, které ovlivnily vývoj spolupráce našich firem a úspěšnost při vstupu firmy Dreher na trh. Dále popisuji marketingové aktivity, které jsme při průzkumu trhu, propagaci výrobků a získávání zákazníků použili. V závěru hodnotím celý proces vstupu na náš trh.
|
|
Customer`s Typology in the Health and Fitness Club Holmes Place Nový Smíchov Company
Rakoušová, Sandra ; Postler, Milan (advisor) ; Průša, Přemysl (referee)
Cílem bakalářské práce je stanovit typologii zákazníka společnosti Fitness a Health Club Holmes Place Nový Smíchov a na základě kvantitativního marketingového výzkumu potvrdit nebo vyvrátit některé obecně tradované domněnky, které se oboru fitness center týkají. První část práce se zaměřuje na teoretické vysvětlení marketingového výzkumu, kvantitativního výzkumu, metody dotazování a chování spotřebitele. V druhé části práce se nachází přiblížení oboru fitness, dále prezentace společnosti Holmes Place, konkrétně hlavně klubu na Novém Smíchově. V následujících kapitolách je popsán průběh samotného výzkumu a v závěrečné kapitole potom analýza získaných dat a prezentace výsledků výzkumu.
|