Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13,825 záznamů.  začátekpředchozí13816 - 13825  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.62 vteřin. 

Podnikatelský plán
Gotschyová, Julie ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjištění podstatných hledisek tvorby podnikání, na základě kterých je vyhodnocena reálná proveditelnost podnikatelského záměru. Rešerše literatury se zaměřuje na strukturu podnikatelského plánu a jeho náležitosti. Detailněji se zabývá analýzami, potřebnými ke stanovení správné strategie podniku. Obsahuje analýzu externího a interního prostředí a také finanční analýzu. Následná část ukazuje, jak jsou získané informace aplikovány na konkrétní podnikatelský záměr. Data potřebná k provedení analýz byla získána ze statistických výstupů, zákonů a předpisů České republiky, osobních rozhovorů s občany dané lokality a z mých vlastních výpočtů. Výsledky byly použity k sestavení strategie podniku a k posouzení reálné proveditelnost podnikatelského plánu.

Uvedení nového produktu Bonduelle na český trh
Černohorská, Karolína ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Hanousková, Kristina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast současného brand marketingu, který se v dnešních dnech stále více potýká s přesyceností trhu a s ním narůstající konkurencí. Marketing se tak stává jednou z nejdůležitějších složek managementu, především u FMCG firem, více než kdy dříve. V teoretické části diplomové práce se budu zabývat klíčovými pojmy z oblasti marketingu a podrobně popisovat marketingový a komunikační mix firem B2C. Dotknu se tématu brand marketing a oblastí s ním spojených, jako je marketingový výzkum, marketingová a komunikační strategie, vycházející z cílů firmy. V praktické části práce nalezne čtenář podrobný vhled do reálného procesu uvedení novinky na český trh v segmentu sterilované zeleniny na maloobchodní trhy. V první polovině popisuji dosavadní kroky, které se odehrály především v podlinkové marketingové komunikaci. Zmíním současné trendy na trhu se sterilovanou zeleninou a vývoj konkurenčních značek, především pak problém rostoucího vlivu značek privátních. V druhé části podrobně popisuji komunikační mix uváděné novinky a navrhované změny v komunikaci. Na závěr představím návrh nadlinkové marketingové komunikace k uváděnému produktu.

Marketing strategy for chosen company
Laca, Tomáš ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Diplomová práce měla za cíl vytvořit novou marketingovou strategii pro konkrétní firmu. Vybraná firma působí v Praze již od roku 2003 a věnuje se pražení a prodeji výběrové kávy. Závěrečná práce byla vytvořená za předpokladu splnění parametrů akademické práce a reálného přínosu pro vybranou firmu. Práce se skládá z teoretické části, která obsahuje firemní strategii, situační analýzu a marketingový mix a z praktické části, která je odvozená z teorie, reálných dat, interních firemních workshopů a vlastního průzkumu. Marketingová strategie se zakládá na identitě a hodnotách firmy. Splněním cíle práce je formulace základů firemní strategie, situační analýza a tvorba marketingového mixu.

Analýza rizika strategického podnikatelského plánu společnosti Prestar, s.r.o.
Bartoň, Daniel ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Vacík, Emil (oponent)
Cílem diplomové práce je zpracovat strategický podnikatelský plán společnosti Prestar, s.r.o., identifikovat a vyhodnotit rizika s ním spojená. Značnou část obratu společnosti tvoří ruský trh, který v posledních letech vykazuje nestabilní vývoj. Je provedena strategická situační analýza, na základě které jsou identifikovány rizikové faktory, posléze vypracován finanční plán a odhadnuta hodnota firmy metodou DFCF. Konečně prostřednictvím simulace metodou Monte Carlo je modelován vliv rizikových faktorů na hodnotu firmy. Mezi nejvýznamnější identifikovaná rizika patří v tomto ohledu mimo jiné tempo růstu mezd, vývoj tržeb plynoucích z Ruska či měnový kurz.

Potenciál italského trhu pro rozvoj internacionalizace společnosti Storyous
Hlubučková, Alena ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Izera, Václav (oponent)
Restaurace, bary či kavárny budou vždy rozvíjet společenskou interakci a jsou tedy nezbytným prvkem v životě každého člověka. V jakékoliv světové zemi je to místo pro setkání lidí a komunikaci. Firma Storyous pomáhá poskytováním intuitivního pokladního systému podnikům docílit příjemné atmosféry v podnicích nejen v České republice, ale i v Polsku. Jelikož má již zkušenosti s elektronickou evidencí, hledá firma další zahraniční trh pro svou expanzi. Cílem práce bude zanalyzovat italský trh v oblasti gastronomických služeb a kvalifikovat a kvantifikovat základnu potenciálních zákazníků. Zároveň bude představena struktura konkurence a vzorek konkrétních konkurentů. Na základě provedené PEST analýzy a analýzy pomocí Porterova modelu pěti sil autorka navrhuje načasování pro vstup a představuje hrubý odhad počátečních nákladů společně s odhadem míry adaptace produktu. V závěru práce autorka navrhuje další postup detailnější analýzy.

Ocenění firmy na základě strategické analýzy trhu
Vieweghová, Kateřina ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Štamfestová, Petra (oponent)
Cílem práce je ocenění podniku BENET AUTOMOTIVE s.r.o. na základě strategické analýzy trhu z pohledu externího oceňovatele. Vybraná firma působí v oblasti automotive jako dodavatel pro automobilový průmysl. V práci je představena oceňovaná společnost. Dále je provedena strategická analýza trhu pomocí analýzy mikroprostředí a makroprostředí. Následuje zjištění finančního zdraví podniku pomocí finanční analýzy, která se pro účely práce skládá z analýzy absolutních ukazatelů, poměrových ukazatelů, DuPontova rozkladu ukazatelů rentability, vyhodnocení bilančních pravidel a bankrotních modelů. Dále je vytvořena prognóza generátorů hodnoty na jejichž základě je navržen finanční plán. V poslední části je provedeno samotné ocenění společnosti pomocí metody DCF entity.

Podnikatelský plán tematicky zaměřené restaurace
Kűchler, Jiří ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Habrmanová, Blanka (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou vypracování podnikatelského plánu pro tematicky zaměřenou restauraci ve městě Zlíně. Tematicky zaměřenou restaurací je přitom myšlena originální steaková restaurace koncipovaná v severoamerickém stylu. Práce se skládá celkem ze dvou částí a to z části teoretické a části praktické. V teoretické části je nejdříve krátce věnována pozornost některým otázkám, které souvisejí s podnikatelem a podnikáním. Jako další je pak rozebrána podstata podnikatelského plánu a základní zásady, které je žádoucí dodržovat při jeho zpracovávání. V neposlední řadě je pak v teoretické části nastíněna vhodná struktura podnikatelského plánu včetně popisu jednotlivých částí. Praktická část práce je pak tvořena podnikatelským plánem tematicky zaměřené restaurace, kdy tento plán je v prvé řadě vypracován pro účely zakladatele, kterým je současně i autor diplomové práce.

Podnikatelský plán
Bláhová, Karolína ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Mareš, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá vypracováním podnikatelského plánu na výrobu čerstvých dětských příkrmů. Práce se skládá ze tří částí. Účelem teoretické části je seznámení čtenáře s prostředím malých a středních podniků a následně s popisem správného sestavení podnikatelského plánu. Součástí teoretické části jsou také doporučení o vhodné struktuře a postupech. Metodologická část se zabývá správným provedením marketingového výzkumu trhu, značná pozornost je věnována především metodě dotazování. Obsahem praktické části je vypracování samotného podnikatelského plánu. Cílem této diplomové práce je vyhodnotit realizovatelnost projektu a jeho schopnost prosperovat na současném trhu.

Podnikatelský plán – Mr. Donut
Turišin, Lukáš ; Hartman, Ladislav (vedoucí práce) ; Svobodová, Ivana (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na podnikání. V teoretické části práci jsou uvedeny základní teoretické koncepce týkající se podnikání a podnikatelů. V této části jsou také popsány podnikatelské kompetence, podnikatelské osobnostní rysy a 3 alternativní struktury podnikatelského plánu. Praktická část práce má reálný přínos pro autora, protože je podnikatelským plánem pro autorův podnikatelský záměr. Podstatnou část této práce tvoří marketingový průzkum, kterým autor verifikuje svou hypotézu a definuje velikost trhu. Cílem práce je posouzení životaschopnosti konkrétního podnikatelského záměru.

Podnikatelský plán
Foltýnová, Marie ; Špička, Jindřich (vedoucí práce) ; Mikan, Pavel (oponent)
Diplomová práce zpracovává podnikatelský plán při zahájení podnikání. Teoretická část práce vysvětluje podnikatelský plán z hlediska jeho obsahových náležitostí a jeho role v podnikání. Dále nastiňuje zásady tvorby podnikatelského plánu, podrobně popisuje jeho strukturu. Praktická část se po úvodním popisu podnikatelské příležitosti věnuje formulaci mise, vize a strategie firmy, seznamuje čtenáře s výsledky strategické analýzy, prezentuje marketingovou strategii, finanční plán a na závěr podnikatelský záměr hodnotí z hlediska ekonomické efektivnosti a rizik.