Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,373 záznamů.  začátekpředchozí1364 - 1373  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výzkum trhu spotřebních předmětů a služeb
Šramotová, Martina ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Diplomová práce zkoumá trh ústní hygieny. Popisuje metodologii marketingového výzkumu. Pomocí dotazníkového šetření zjišťuje nákupní zvyky studentů vysokých škol. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu a formuluje marketingová doporučení.
Typology of the World Class members
Porkertová, Adela ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Cílem bakalářské práce je stanovit základní typologii běžného zákazníka konkrétního fitness centra World Class Fitness Centre na Václavském náměstí s návazností na určení jistých doporučení pro případnou další marketingovou strategii společnosti. První část práce je věnována teoretickým poznatkům, přiblížení pojmů marketing, marketingový výzkum a výzkum trhu, problematice dotazování, ale i segmentaci trhu a chování spotřebitele. Druhá část se orientuje na přiblížení fitness, prezentaci společnosti World Class obecně a dále specificky na konkrétním centru World Class Fitness Centre. Kapitoly obsahují proces celého výzkumu,spůsob zhromažďování dat, analýzu i interpretaci získaných dat.
Segmentace trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy
Řízková, Michaela ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Nekovář, Josef (oponent)
V diplomové práci se zabývám segmentací trhu životního pojištění v rámci Středočeského kraje a Prahy. Diplomová práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části se snažím blíže vysvětlit proces segmentace trhu. Cílem praktické části je nalézt, odkrýt a následně charakterizovat segmenty na trhu životního pojištění v rámci okresů Středočeského kraje a Prahy.
Analýza nabídky a poptávky tanečních kursů (v Praze a okolí)
Lipgart, Anna ; Bártová, Hilda (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce analyzuje poptávku po tanečních školách ve smyslu míry zájmu o tancování a konkrétních požadavků zákazníků na způsob organizace taneční hodiny, a porovnává je se současnou nabídkou tanečních škol. Na základě těchto informací potom formuluje určité problémy tanečních škol, se kterými se v současné době potýkají, a způsoby jejich řešení v podobě návrhů ve změně složek marketingového mixu. Práce dále shrnuje teoretické zásady marketingového výzkumu a aplikuje jeho metody na konkrétní výzkum. Praktická část prezentuje výsledky výzkumu současné situaci na trhu tanečních škol a formuluje doporučení.
Segmentation of liquers market
Štefko, Miloslav ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Michal Straka, Michal (oponent)
Cílem této práce je zanalyzovat trh likérů v ČR na základě primárních i sekundárních dat a rozdělit spotřebitele do několika segmentů. Na základě předurčených priorit následně vybrat nejatraktivnější segment a zkoncipovat marketingovou strategii určenou pro daný segment.
Sledování spokojenosti zákazníka ve vybrané firmě
Školoudová, Lenka ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Spokojenost zákazníků. Metodika měření spokojenosti zákazníků. Index spokojenosti zákazníka. Dotazníkové šetření.
Marketing research in B2B
Pipová, Jana ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Přibová, Marie (oponent)
Diplomová práce se skládá ze čtyř kapitol. První představuje Business-to-Business trh a porovnává jeho přístup k zákazníkům s přístupem na spotřebitelský trh. V této kapitole se dále věnuji nejnovějším trendům a specifikům farmaceutického oboru. V druhé kapitole se věnuji marketingovému výzkumu a jeho různým způsobům realizace. Další kapitola tento marketingový výzkum představuje v souvislosti s B2B trhem. Poslední kapitola představuje praktickou část diplomové práce. Nejdříve v ní uvádím důvody, které mě vedly tento důvod zrealizovat a následně jeho hlavní cíl a hypotézy. Nechybí ale ani popis průběhu výzkumu a jeho nejdůležitější závěry a metodická poučení.
Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace
Habrová, Martina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce na téma Obsahová analýza inzerátů v oblasti mobilní komunikace se zabývá výzkumem mobilních operátorů a samotných značek mobilních telefonů. V první části se zaměřuje na charakteristiku magazínu Koktejl, ze kterého byly vybrané inzeráty, popis samotných operátorů na našem trhu a také popis použité metody výzkumu. V další části pak rozpracovává samotný výzkum. Tento výzkum byl proveden obsahovou analýzou inzerátů v magazínu Koktejl. A to ze všech inzerátů na mobilní komunikaci, které se zde objevily od roku1997 do současnosti. Závěrem výzkumu je zjištění jak se v průběhu času měnila tištěná komunikace v mobilním světě a také jak se měnila komunikace operátorů v momentě, kdy přecházeli pod hlavičku nadnárodních společností.
Vypracování komunikační strategie jazykové školy
Holoubková, Táňa ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování komunikační strategie pro nově zakládanou jazykovou školu na malém městě. Teoretická část práce se zabývá ATL, BTL a PR komunikací, Corporate Identity, je zde vyložena terminologie používaná v mediálním prostředí a nastíněny postupy použité v praktické části práce. Praktická část práce postupuje od popisu subjektu, kterému je komunikační strategie navrhována, a jeho cílů, přes monitoring okolí (konkurenčních subjektů, sociodemografických a lifestylových charakteristik obyvatel daného regionu, dostupných kanálů komunikace) až po samotné navržení vhodných cílových skupin a ročního strategického plánu komunikace s podrbnějším zaměřením na první půlrok činnosti jazykové školy (tzn. intenzivnější komunikace spojená se zahájením působení - tzv. "launchovací" aktivity).
Marketingová koncepce florbalové značky
Veselý, Petr ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Jírů, Pavel (oponent)
Hlavní náplní práce je analýza současného postavení florbalové značky Canadien na českém trhu a na základě výsledků analýz návrh kroků ke zlepšení marketingové koncepce společnosti Charlies and Co., s.r.o. (výhradního distributora značky Canadien v ČR) pro následující období. Teoretická část práce shrnuje poznatky o pojetí marketingu v oblasti sportu, modelu řízeného marketingu ve sportu a základních marketingových nástrojích v této oblasti. Praktická část nejprve analyzuje a segmentuje český florbalový trh a prezentuje výsledky provedeného marketingového výzkumu zaměřeného na hodnocení jednotlivých florbalových značek dle několika kritérií. Nejdůležitější poznatky o trhu a značce následně shrnuje analýza Swot. Závěr práce je věnován návrhu vhodné budoucí strategie značky Canadien a konkrétních kroků pro jednotlivé nástroje marketingového mixu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,373 záznamů.   začátekpředchozí1364 - 1373  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.